Poznaj 5 sposobów jak łatwo poprawić wrażenia Twoich klientów

Poznaj 5 sposobów jak łatwo poprawić wrażenia Twoich klientów

05-10-2022 12:35:27 Wg Z Partner

Poznaj 5 sposobów jak łatwo 
poprawić wrażenia Twoich klientów

Postrzeganie Twojej firmy zależy od wielu czynników, w tym od tego jak klienci czują się w twojej obecności, oraz czy twoje interakcje są profesjonalne i efektywne. Oto pięć wskazówek, dzięki którym klienci będą chętnie wracać do Twojej firmy i staną się lojalnymi partnerami. 

ProTip 1: Spraw, aby klient poczuł się wyjątkowo

Wyobraź sobie, że Twój konsultant odbiera telefon mówiąc „Dzień dobry, panie Kowalski. Jak Pan ocenia swój nowy zakup?”  Uśmiechając się przy tym w sposób wyczuwalny dla odbiorcy. Pan Kowalski z pewnością wprowadzony zostałby w dobry nastrój już od początku rozmowy, czując się wyjątkowym klientem,

Kiedy połączysz system telefoniczny, taki jak 3CX, z Zoho CRM , rekordy klientów są automatycznie wyświetlane na ekranie agenta, gdy dzwoni lub odbiera połączenie przychodzące, dzięki temu masz na podglądzie dane dzwoniącego klienta.

ProTip 2: Unikaj wielu rozmów sprzedażowych

Ważne jest, aby upewnić się, że klienci nie są nękani przez kilku konsultantów w podobnym czasie. Jeśli nazwa firmy stanie się synonimem irytujących i powtarzających się telefonów, klienci mogą przejść do konkurencji. Można tego łatwo uniknąć, automatycznie rejestrując połączenia.

Gdy konsultant wykonuje lub odbiera połączenie od klienta, integracja 3CX-Zoho CRM utworzy rekord połączenia. Oznacza to, że każdy może łatwo zidentyfikować klientów, z którymi ostatnio się kontaktowano.

ProTip 3: Daj konsultantom więcej czasu na pomoc klientom

Aktualizowanie rejestrów klientów może być wielozadaniowym koszmarem. Gdy istnieje wiele platform lub systemów, które wymagają aktualizacji, zdarzy się, że coś zostanie przeoczone.

Dzięki 3CX połączenia do i z numerów zewnętrznych uruchamiają wyszukiwanie kontaktu Zoho CRM. Jeśli kontakt już istnieje w Zoho CRM, katalog 3CX jest aktualizowany. Jeśli w Zoho CRM nie ma kontaktu, rekord jest tworzony automatycznie.

Właśnie po to są integracje: aby poprawić wrażenia klientów i zwiększyć produktywność pracowników. 

ProTip 4: Daj klientom więcej możliwości kontaktu

Świat, w którym żyjemy, wymaga od firm tworzenia wielu kanałów kontaktu z klientami. Brak opcji innych niż pomoc telefoniczna może spowodować utratę sprzedaży lub klienta, dlatego ważne jest, aby zapewnić doskonałą obsługę na różnych platformach. Odpowiednie oprogramowanie może Ci w tym pomóc, umożliwiając zarządzanie wszystkimi opcjami kontaktu z jednej centralnej lokalizacji. 

3CX oferuje darmowy czat na żywo dla dowolnej strony internetowej, a także integracje z Facebook Messenger i SMS. Udostępnianie tych kanałów klientom jest wygodne i praktyczne, ale konsultanci muszą być w stanie sprawnie odpowiadać, a co ważne, przejrzeć wszelkie interakcje z klientami, niezależnie od tego, z jakiego kanału korzystają.

Włączenie funkcji dziennika czatu dla integracji Zoho CRM znacznie to ułatwia. Wszystkie wiadomości czatu są rejestrowane jako rekord zadania, dzięki czemu pełna historia komunikacji z klientem jest łatwo dostępna.

ProTip 5: Generuj raporty, aby śledzić produktywność

Gromadzone informacje umożliwiają właścicielom firm i menedżerom podejmowanie decyzji opartych na danych.

Zoho CRM i 3CX współpracują ze sobą, aby dostarczać niezbędne informacje i zapewniać obsługę klienta na wysokim poziomie. 3CX może raportować metryki, takie jak liczba połączeń, wydajność konsultantów i sposób obsługi wiadomości na czacie we wszystkich kanałach.

Wiesz już, że możesz otrzymać 3CX za darmo przez rok, w Twojej prywatnej chmurze lub lokalnie? Po skonfigurowaniu bezpłatnego systemu przejdź do Zoho Marketplace, aby pobrać integrację 3CX dla Zoho CRM.


Pracuj mądrzej, dodając nowe możliwości do Zoho CRM dzięki rozwiązaniom biznesowym z Zoho Marketplace. Przeglądaj Zoho Marketplace 

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0