Zoho Desk jako lider wiosennego rankingu
w raportach G2 2022
Zoho Desk jako lider wiosennego rankingu
w raportach G2 2022
Zoho Desk stał się częstym punktem na listach nagród w 2022 roku opracowanych przez G2 , który jest jednym z największych rynków oprogramowania i platformy recenzji. Po zdobyciu miejsc w kategoriach: Best Software Awards i Winter 2022 Awards, po raz kolejny oprogramowanie zostało nagrodzone w wiosennej edycji. Dlatego z przyjemnością informujemy, że Zoho Desk otrzymało łącznie 55 odznak w czterech kategoriach Raportu Wiosna 2022. Na podstawie ponad 3700 recenzji użytkowników, 14 razy zdobywając uznanie za lidera nr 1.
Możliwości Zoho Desk
Najważniejsze zwycięstwa Zoho Desk w G2 Spring 2022
2022 był do tej pory świetnym rokiem dla Zoho Desk. Oprogramowanie zostało sklasyfikowane przez G2 jako jeden z Top 100 Najlepszych Oprogramowań, Top 100 Produktów Wysokiej Satysfakcji i Top 50 Najlepsze Oprogramowania Klasy Średniej. Oto podsumowanie wyników z wiosny 2022 r .:
Kategoria Help Desk
- Lider: nr 1 w małych firmach, średniej wielkości rynku, przedsiębiorstwach, nr 1 w Azji, nr 1 w Azji Południowo-Wschodniej, nr 1 w regionie Azji i Pacyfiku, nr 1 w Indiach, nr 1 w Europie, nr 1 w Wielkiej Brytanii
- Top 10 Wdrożenie: Przedsiębiorstwo
- Top 10 Relacje : Przedsiębiorstwo
- Top 10 Wyniki : Przedsiębiorstwo
- Top 10 użyteczność: Przedsiębiorstwo
- #1 Lider Rozpędu
Kategoria: Social Customer Service
- Lider: małe firmy, średni rynek, przedsiębiorstwa, Bliski Wschód i Afryka, Wielka Brytania, nr 1 w Europie, Azja i Pacyfik, nr 1 w Azji, nr 1 w Indiach
- Top 10 Relacje: średni rynek, przedsiębiorstwo
- Top 10 Wyniki: średni rynek
- Momentum Leader (Lider Rozpędu)
Kategoria: Customer Self-Service
- Lider: nr 1 dla małych firm, średniej wielkości rynku, przedsiębiorstw, Wielka Brytania, nr 1 na Bliskim Wschodzie i w Afryce, nr 1 w Europie, ANZ, Azja, Azja Południowo-Wschodnia
- Top 10 Wdrożenie: Przedsiębiorstwo
- Top 10 Relacje: mała firma, średni rynek
- Top 10 Wyniki: Przedsiębiorstwo
- Top 10 Użyteczność: Przedsiębiorstwo
- Momentum Leader (Lider Rozpędu)
Kategoria: Czat na żywo
- Lider: mały biznes, średni rynek, enterprise, Azja Południowo-Wschodnia, Azja, Bliski Wschód i Afryka, Europa
- Momentum Leader (Lider Rozpędu)
Oto dlaczego klienci kochają Zoho!
Zoho Desk jest znany ze swojej elastyczności, rozszerzalności, opłacalności i łatwości użytkowania zarówno przez małe, jak i duże firmy. Oto, co nasi klienci mają do powiedzenia o nas:
Dlaczego Zoho Desk jest uważany za Lidera?
G2 uwzględnia produkty najwyżej oceniane na podstawie kilku kryteriów. Zoho Desk zostało uhonorowane tym wyróżnieniem za:
- Wysoką satysfakcję klienta i wynik promotora netto (NPS) w każdej kategorii na podstawie ocen użytkowników G2.
- Autentyczne i wyczerpujące recenzje od zaufanych użytkowników.
- Znaczącą obecność na rynku (udział w rynku, wielkość sprzedawcy i wpływ społeczny).
- Duża liczba recenzji wskazujących na bardziej reprezentatywne i dokładne odzwierciedlenie doświadczenia klienta.
- Wysoka adaptacja przez użytkowników, łatwość konfiguracji i łatwość administrowania.
Nie byłoby nas tutaj bez naszych użytkowników
Zawsze uważaliśmy, że obsługa klienta jest sercem każdej firmy i staramy się, aby to serce biło. Dziękujemy naszym użytkownikom za danie nam możliwości służenia im i za ich cenne uwagi. Cieszymy się, że partnerując Zoho możemy nadal dostarczać Wam najlepsze rozwiązania. Jeśli jeszcze nie miałeś okazji wypróbować Zoho Desk, to teraz jest do tego okazja