Zoho Desk jako lider wiosennego rankingu w raportach G2 2022

Zoho Desk jako lider wiosennego rankingu w raportach G2 2022

20-06-2022 11:39:00 Wg Z Partner

Zoho Desk jako lider wiosennego rankingu 

w raportach G2 2022

Zoho Desk stał się częstym punktem na listach nagród w 2022 roku opracowanych przez G2 , który jest jednym z największych rynków oprogramowania i platformy recenzji. Po zdobyciu miejsc w kategoriach: Best Software Awards i Winter 2022 Awards, po raz kolejny oprogramowanie zostało nagrodzone w wiosennej edycji.  Dlatego z przyjemnością informujemy, że Zoho Desk otrzymało łącznie 55 odznak w czterech kategoriach Raportu Wiosna 2022.  Na podstawie ponad 3700 recenzji użytkowników, 14 razy zdobywając uznanie za lidera nr 1.

Możliwości Zoho Desk

Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i konfigurowanie alertów dotyczących zapytań pomocy technicznej. Możesz dostosować Zoho Desk do swojej firmy i zapewnić satysfakcję z obsługi klienta.

Najważniejsze zwycięstwa Zoho Desk w G2 Spring 2022

2022 był do tej pory świetnym rokiem dla Zoho Desk. Oprogramowanie zostało sklasyfikowane przez G2 jako jeden z Top 100 Najlepszych Oprogramowań,  Top 100 Produktów Wysokiej Satysfakcji i Top 50 Najlepsze Oprogramowania Klasy Średniej. Oto podsumowanie  wyników z wiosny 2022 r .:

Kategoria Help Desk
  • Lider: nr 1 w małych firmach, średniej wielkości rynku, przedsiębiorstwach, nr 1 w Azji, nr 1 w Azji Południowo-Wschodniej, nr 1 w regionie Azji i Pacyfiku, nr 1 w Indiach, nr 1 w Europie, nr 1 w Wielkiej Brytanii
  • Top 10 Wdrożenie: Przedsiębiorstwo
  • Top 10 Relacje : Przedsiębiorstwo
  • Top 10 Wyniki : Przedsiębiorstwo
  • Top 10 użyteczność: Przedsiębiorstwo
  • #1 Lider Rozpędu
Kategoria:  Social Customer Service
  • Lider: małe firmy, średni rynek, przedsiębiorstwa, Bliski Wschód i Afryka, Wielka Brytania, nr 1 w Europie, Azja i Pacyfik, nr 1 w Azji, nr 1 w Indiach
  • Top 10 Relacje: średni rynek, przedsiębiorstwo
  • Top 10 Wyniki: średni rynek
  • Momentum Leader (Lider Rozpędu)
Kategoria:  Customer Self-Service
  • Lider: nr 1 dla małych firm, średniej wielkości rynku, przedsiębiorstw, Wielka Brytania, nr 1 na Bliskim Wschodzie i w Afryce, nr 1 w Europie, ANZ, Azja, Azja Południowo-Wschodnia
  • Top 10 Wdrożenie: Przedsiębiorstwo
  • Top 10 Relacje: mała firma, średni rynek
  • Top 10 Wyniki: Przedsiębiorstwo
  • Top 10 Użyteczność: Przedsiębiorstwo
  • Momentum Leader (Lider Rozpędu)
 Kategoria: Czat na żywo
  • Lider: mały biznes, średni rynek, enterprise, Azja Południowo-Wschodnia, Azja, Bliski Wschód i Afryka, Europa
  • Momentum Leader (Lider Rozpędu)

Oto dlaczego klienci kochają Zoho!

Zoho Desk jest znany ze swojej elastyczności, rozszerzalności, opłacalności i łatwości użytkowania zarówno przez małe, jak i duże firmy. Oto, co nasi klienci mają do powiedzenia o nas:

Dlaczego Zoho Desk jest uważany za Lidera?

G2 uwzględnia produkty najwyżej oceniane na podstawie kilku kryteriów. Zoho Desk zostało uhonorowane tym wyróżnieniem za:

  • Wysoką satysfakcję klienta i wynik promotora netto (NPS) w każdej kategorii na podstawie ocen użytkowników G2.
  • Autentyczne i wyczerpujące recenzje od zaufanych użytkowników.
  • Znaczącą obecność na rynku (udział w rynku, wielkość sprzedawcy i wpływ społeczny).
  • Duża liczba recenzji wskazujących na bardziej reprezentatywne i dokładne odzwierciedlenie doświadczenia klienta.
  • Wysoka adaptacja przez użytkowników, łatwość konfiguracji i łatwość administrowania.

Nie byłoby nas tutaj bez naszych użytkowników

Zawsze uważaliśmy, że obsługa klienta jest sercem każdej firmy i staramy się, aby to serce biło. Dziękujemy naszym użytkownikom za danie nam możliwości służenia im i za ich cenne uwagi. Cieszymy się, że partnerując Zoho możemy nadal dostarczać Wam najlepsze rozwiązania. Jeśli  jeszcze nie miałeś okazji wypróbować Zoho Desk, to teraz jest do tego okazja

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0