zoho desk funkcje


Wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej

Ponad 50 000 firm na świecie zaufało Zoho Desk. Popraw produktywność agentów, zwiększ zadowolenie klientów oraz wybuduj ich lojalność za pomocą zaawansowanego oprogramowania DESK


ZOHO DESK

Wypróbuj za darmo
Umów konsultację

Wybrani klienci

Możliwości centrum wsparcia klientów

Wielokanałowość
Automatyzacja
Platforma
Samoobsługa
AI
Wielokanałowość
Zarządzaj rozmowami z klientami w wielu kanałach, takich jak e-mail, czat, telefon, media społecznościowe i witryna internetowa. Odpowiadaj i wykonuj kolejne czynności bez dużego wysiłku. Ustalaj priorytetowość zadań i śledź jakość nadawanych odpowiedzi w różnych kanałach komunikacyjnych.

Automatyzacja

Zautomatyzuj powtarzające się czynności ręczne i zarządzaj złożonymi, międzyfunkcjonalnymi procesami usługowymi.Blueprint pozwala dostosować każdy szczegół każdego zaprojektowanego procesu, aż do ostatniej czynności. Niezależnie od tego, czy jest to konkretny warunek, który musi zostać spełniony, czy wysłane niestandardowe powiadomienie, Blueprint jasno określa kto, co i kiedy w każdej akcji.

Platforma

Połącz Zoho Desk z innymi narzędziami używanymi przez Twój zespół i dodaj niestandardowe możliwości za pomocą interfejsów API REST. Możesz nawet tworzyć własne aplikacje wewnętrzne oparte na pomocy technicznej za pomocą pakietów SDK. Bądź twórcą!

Samoobsługa

Osadź bazę wiedzy, społeczność użytkowników i możliwości sztucznej inteligencji w swojej witrynie internetowej i aplikacji mobilnej, aby pomóc klientom szybko znaleźć odpowiedzi.

AI

Aktywnie segreguj zgłoszenia, analizuj nastroje klientów i wykrywaj anomalie w ruchu zgłoszeń za pomocą Zia, wspomaganego sztuczną inteligencją asystenta Zoho Desk. 

Zwiększ wydajność agentów

Zmień sposób, w jaki Twój zespół definiuje produktywność, i utrzymuj pracę agentów jak najlepiej.

Oferuj wsparcie 24/7

Zbuduj solidną działalność samoobsługową i daj swoim klientom możliwość samodzielnego znajdowania rozwiązań.

Zarządzaj procesami wsparcia bez zakłóceń

Popraw podstawy procesów obsługi klienta i ułatw życie swoim agentom. Dobrze zdefiniowane procesy zapewniają wydajnym agentom i zadowolonym klientom.

Zobacz skargi 

Zapewnij swoim klientom spójne, wysokiej jakości wsparcie, niezależnie od sprzedawanych produktów lub usług. Zachowaj możliwości, które pomagają w zadowoleniu klientów i terminowym rozwiązaniu zgłoszeń.

Wypróbuj za darmo
Umów konsultację

Działa w różnych branżach i firmach każdej wielkości

Uratuj świat przed złą obsługą klienta
Wypróbuj plan Enterprise Zoho Desk za darmo przez 15 dni. Bez podania danych karty płatniczej.

Wypróbuj za darmo
Umów konsultację

Centrum pomocy klienta
​w branży technologicznej

Case study: Usprawnienie obsługi klienta w Mercedes-Benz

Opieka klienta w branży E-Commerce

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0