Zoho Desk
centrum pomocy technicznej, szyte na miarę.

Dostosuj swój serwis wsparcia klientów do swoich potrzeb.  Nie musisz znać zaawansowanych języków programowania, aby spersonalizować w swojej aplikacji każdy szczegół. Z Zoho Desk  dodasz logo do domeny, stworzysz niestandardowe pola do przechowywania informacji, czy nawet zaprojektujesz własne szablony wiadomości e-mail i SMS-ów

DOSTĘP DO ZOHO DESK

Funkcje dopasowane do potrzeb

Layout

Kiedy klienci wypełniają formularz internetowy, potrzebny do przesłania zgłoszenia, ważne jest, aby poprosić ich tylko o informacje, których absolutnie potrzebujesz. Dzięki tzw. układom każdy dział/ segment sprzedaży może mieć własny zestaw pól niestandardowych, a nawet inny zestaw wartości dla tego samego pola. 


Pola niestandardowe

Stwórz niestandardowe pola dla każdego modułu twojego centrum pomocy, w oparciu o swoje wymagania. Na przykład, możesz utworzyć pole "numer telefonu komórkowego"  dla nowych zgłoszeń lub nowych kontaktów.


Status zgłoszenia

Status zgłoszenia oznacza postęp dokonany na danym koncie: otwarty, wstrzymany, w realizacji lub zamknięty. Możesz także tworzyć niestandardowe statusy zgłoszeń, które dokładniej odzwierciedlają przepływ pracy Twojej firmy.

Szablony wiadomości

Nie musisz już marnować czasu na tworzenie nowych komunikatów informacyjnych, za każdym razem gdy trzeba wysłać jakieś powiadomienie. Twórz szablony wiadomości e-mail, które można spersonalizować i wysyłać do użytkowników po wyzwoleniu określonych alertów.


Szablony odpowiedzi

Możesz także stworzyć szablony wiadomości dla często wysyłanych odpowiedzi, np. dla informacji zawieranych w końcowej części e-maila czy rozwiązania często zgłaszanego problemu.

Szablony zgłoszeń

Szablony zgłoszeń umożliwiają automatyczne wypełnianie predefiniowanych wartości podczas tworzenia nowego zgłoszenia, co przyspiesza cały proces. Oszczędzaj czas, korzystając z szablonów dla często zgłaszanych problemów technicznych.

Formularze internetowe

Formularze internetowe eliminują potrzebę kontaktowania się klientów z centrum pomocy technicznej za każdym razem, gdy mają problem. Są niezwykle proste w tworzeniu i wdrożeniu. Umieść je w swojej witrynie, aby użytkownicy mogli bezproblemowo przesyłać swoje żądania.


Branding

Spersonalizuj Zoho Desk, tak, aby odzwierciedlał wizerunek Twojej firmy: logo i kolory marki. 

Zakładki 
Zmień nazwę i przeorganizuj zakładki w swoim dziale pomocy. Na przykład możesz zmienić nazwę zakładki "Rozwiązania" na „Baza wiedzy” w Centrum pomocy.

Obsługa Klienta to serce Twojej firmy

Twoje Centrum pomocy powinno odzwierciedlać filozofię marki oraz wygląd i styl witryny. Dzięki Zoho Desk możesz testować nowe  motywy, zmieniać układ treści metodą „przeciągnij i upuść”, wypróbowywać nowe stylizacje, tak aby serwis był jak najbardziej przyjazny dla odbiorców i spójny z wizerunkiem twojej firmy.

DOSTĘP DO ZOHO DESK
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.