Wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej
Ponad 50 000 firm na świecie zaufało Zoho Desk. Popraw produktywność agentów, zwiększ zadowolenie klientów oraz wybuduj ich lojalność za pomocą zaawansowanego oprogramowania DESK
ZOHO DESK
Wybrani klienci
Możliwości centrum wsparcia klientów
Zautomatyzuj powtarzające się czynności ręczne i zarządzaj złożonymi, międzyfunkcjonalnymi procesami usługowymi.Blueprint pozwala dostosować każdy szczegół każdego zaprojektowanego procesu, aż do ostatniej czynności. Niezależnie od tego, czy jest to konkretny warunek, który musi zostać spełniony, czy wysłane niestandardowe powiadomienie, Blueprint jasno określa kto, co i kiedy w każdej akcji.
Połącz Zoho Desk z innymi narzędziami używanymi przez Twój zespół i dodaj niestandardowe możliwości za pomocą interfejsów API REST. Możesz nawet tworzyć własne aplikacje wewnętrzne oparte na pomocy technicznej za pomocą pakietów SDK. Bądź twórcą!
Osadź bazę wiedzy, społeczność użytkowników i możliwości sztucznej inteligencji w swojej witrynie internetowej i aplikacji mobilnej, aby pomóc klientom szybko znaleźć odpowiedzi.
Aktywnie segreguj zgłoszenia, analizuj nastroje klientów i wykrywaj anomalie w ruchu zgłoszeń za pomocą Zia, wspomaganego sztuczną inteligencją asystenta Zoho Desk.
Zwiększ wydajność agentów
Zmień sposób, w jaki Twój zespół definiuje produktywność, i utrzymuj pracę agentów jak najlepiej.
Oferuj wsparcie 24/7
Zbuduj solidną działalność samoobsługową i daj swoim klientom możliwość samodzielnego znajdowania rozwiązań.
Zarządzaj procesami wsparcia bez zakłóceń
Popraw podstawy procesów obsługi klienta i ułatw życie swoim agentom. Dobrze zdefiniowane procesy zapewniają wydajnym agentom i zadowolonym klientom.
Zobacz skargi
Zapewnij swoim klientom spójne, wysokiej jakości wsparcie, niezależnie od sprzedawanych produktów lub usług. Zachowaj możliwości, które pomagają w zadowoleniu klientów i terminowym rozwiązaniu zgłoszeń.