Popraw współczynnik konwersji z Zoho CRM

Popraw współczynnik konwersji z Zoho CRM

12-04-2021 13:02:32 Wg Z Partner

Popraw współczynniki konwersji 
dzięki strategicznym połączeniom z CRM.

Zespoły sprzedaży wiedzą, jak ważne są rozmowy telefoniczne, a trudności w skontaktowaniu się z potencjalnym klientem lub zlokalizowaniu informacji o kliencie mogą prowadzić do brak transakcji. A to strata pieniędzy.  Dlatego CRM powinien umożliwiać szybkie wykonywanie połączeń, rejestrowanie szczegółów rozmowy i wykonywanie dalszych zadań po rozmowie. Oszczędza to czas i zapewnia porządek w komunikacji. Jednym ze sposobów zapewnienia skuteczności strategii telefonicznej jest integracja platformy CRM z numerem wewnętrznym.

Oczekiwane i nieoczekiwane połączenia.

Są połączenia, których oczekuje osoba, do której dzwonisz, i takie, których się nie spodziewa.

Oczekiwane połączenia mogą dotyczyć umówionych spotkań, zaplanowanych wizyt kontrolnych, a nawet częściowo zaimprowizowanych połączeń inicjowanych przez e-mail lub SMS. Dlatego dobre rozszerzenie w CRM do wybierania numerów powinno mieć funkcje, które pozwolą Ci dostosować strategie połączeń w zależności od typów połączeń, które wykonujesz.

Numer wewnętrzny w CRM powinien oferować funkcję "kliknij aby połączyć", wygodna forma, która znacznie skraca czas wybierania numeru i kontaktu. Poza tym każdy numer / klient posiada od razu w systemie swoją historię. Wszystkie dane, notatki i niezbędne informacje masz w podglądzie kontaktu i wykorzystujesz podczas rozmowy.

Przydatna jest też funkcję szybkiego wybierania numerów, co umożliwia przeglądanie listy wybranych kontaktów  w tempie 60-80 połączeń na godzinę. Jest to świetne rozwiązanie w przypadku tzw. "zimnych kontaktów", czyli potencjalnych klientów, których należy odpowiednio zakwalifikować, umówić na spotkanie  na spotkanie lub zaplanować kolejną rozmowę ( tzw. follow-up) .

Wydajność na nowym poziomie.

Be względu na to czy masz do czynienia z tzw. ciepłymi czy zimnymi kontaktami, w każdej sytuacji po połączeniu musisz wykonać następujące kroki:

1. Jeśli kontakt nie odpowiada, zostaw wiadomość głosową, wyślij e-mail, zanotuj i zarejestruj połączenie w swoim CRM.
2. Jeśli kontakt odpowie, nadal musisz wysłać e-mail uzupełniający, zaktualizować notatki kontaktowe i zarejestrować rozmowę w swoim CRM.

Dlaczego?
Poczta głosowa - pomaga budować relacje z klientami i rozpoznawalność marki. Zwiększa szansę na oddzwanianie i / lub prawdopodobieństwo, że potencjalny klient odbierze kolejne telefony.
E - maile - są ważne z tych samych powodów, co wiadomości głosowe. Im więcej punktów styku, tym więcej odpowiedzi i więcej konwersji.
Notatki - brak notatek (jakichkolwiek) oznacza, że ​​nie będziesz mieć dostępu do szczegółów kontekstowych, gdy następnym razem ktoś zadzwoni. Dobre notatki pozwalają zrobić lepsze wrażenie.
Rejestrowanie połączeń - ważne także dla „przyszłych użytkowników”. Jeśli dokładasz starań, aby rejestrować połączenia w systemie CRM, możesz śledzić swoją wydajność, tworzyć inteligentniejsze listy połączeń i skuteczniej wykorzystywać automatyzację.

PhoneBurner dla Zoho CRM

Wszystkie omówione powyżej funkcje, są na wyciągnięcie ręki w Twoim CRM. Dlatego z przyjemnością przestawiamy PhoneBurner dla Zoho CRM . To rozszerzenie umożliwia obsługę wszystkich potrzeb związanych z połączeniami za pomocą jednego kliknięcia bezpośrednio z interfejsu CRM.

Rozszerzenie daje możliwość wstępnej konfiguracji przycisków dla połączeń, np.: „Otrzymano wiadomość głosową”, „Niewłaściwa osoba”, „Zainteresowany”, „Nie zainteresowany” lub „Prośba o dodatkowe informacje”.  Dzięki temu wszystkie informacje o potencjalnych klientach są sklasyfikowane i skonsolidowane w systemie CRM.

Dzięki tej integracji możesz zwielokrotnić swoje punkty styku, zwiększyć widoczność i zaangażowanie oraz oczekiwać więcej odpowiedzi - a wszystko to przy jednoczesnej oszczędności czasu podczas całego tego procesu.

Pracuj mądrzej, dodając nowe możliwości do Zoho CRM dzięki rozwiązaniom biznesowym z Zoho Marketplace. Przeglądaj Zoho Marketplace>

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0