Nowości w PageSense!

Nowości w PageSense!

12-04-2021 13:09:01 Wg Z Partner

PageSense: 
analityka strony, personalizacja, powiadomienia push i więcej!

Trzy lata temu został uruchomiony PageSense jako oprogramowanie do testów A / B i optymalizacji witryny internetowej. Na początku PageSense oferował tylko trzy funkcje: testy A / B, mapy termiczne i analizę ścieżek. W ciągu ostatnich dwóch lat pojawiło się sporo nowych funkcji i narzędzi zarówno jakościowych jak i ilościowych . Innymi słowy, PageSense przekształcił się w platformę optymalizacji i personalizacji konwersji . SPrawdź wszystkie jego możliwości.

Zupełnie nowa analityka.

Web Analytics to nowe narzędzie, które pomoże Ci uzyskaj pełny obraz wydajności witryny oraz zmierzyć jej skuteczność marketingową . Zobaczysz, skąd pochodzą Twoi docelowi odbiorcy, ile czasu spędzają na Twoich stronach internetowych,  jakie są ich zachowania i zainteresowania, a także działania, które wykonują, zanim zostaną Twoimi klientami. To wszystko pomoże Ci podejmować świadome decyzje marketingowe.

Uruchamianie personalizacji, powiadomień push, ankiet i wyskakujących okienek.

Personalizacja

Każdy odwiedzający jest inny, ale bardzo ważny dla Ciebie. To przecież Twój potencjalny Klient, który znajduje się na różnym etapie podróży. Dlatego powinieneś spersonalizować swoją witrynę, aby odpowiadała potrzebom każdego, kto ja odwiedza.

Dzięki personalizacji PageSense możesz dynamicznie zmieniać zawartość swojej witryny, pokazywać to, co jest istotne dla odwiedzających, i zwiększać liczbę konwersji. Doświadczenia te zbudujesz w oparciu o różne kryteria, takie jak: dane demograficzne, zamiary, zainteresowania i zachowanie odwiedzających.

Aktywne powiadomienie

Zbuduj grupę odbiorców dla swojej marki i regularnie współpracuj z nimi za pomocą powiadomień web Push. To jedna z najlepszych strategii ponownego zaangażowania, ponieważ pomaga odwiedzającym być na bieżąco z Twoją marką, nawet jeśli nie są w Twojej witrynie. Pozwala także - marketerom - zachęcić docelowych odbiorców do interakcji z Twoją witryną jednym kliknięciem. Ponadto jest to taktyka marketingowa oparta na zgodzie, ponieważ wysyłasz powiadomienia tylko do odwiedzających, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie aktualizacji. W ten sposób możesz określić, kto jest zainteresowany Twoimi produktami / usługami.

Ankiety

Aby dowiedzieć się, czego chcą od Ciebie użytkownicy Twojej witryny stwórz odpowiednie ankiety. Niezależnie od tego, czy chodzi o ocenę treści / funkcji, czy szybką informację zwrotną na temat Twojej strony, ankiety mogą pomóc Ci sprawdzić oczekiwania odwiedzających.

Ankiety PageSense zawierają 10 różnych typów pytań, dzięki czemu możesz z łatwością przeprowadzić badania eksploracyjne, opisowe i przyczynowe. Przeprowadź ankiety Net Promoter Score (NPS), aby zobaczyć, co przyciąga ruch do Twojej witryny. Sprawdzaj poziom zadowolenia odwiedzających  tworząc oceny w postaci gwiazdek. Możliwości ankiet dają Ci nieograniczone pole badania oczekiwań przez co możesz ulepszać swoją stronę i tworzyć ją bardziej przyjazną w odbiorze.

Pop-upy

Przyciągnij uwagę odwiedzających i zwiększ liczbę konwersji dzięki wyskakującym okienkom. Poprawnie używanepop-upy mogą nawet pomóc skłonić użytkownika, który ma zamiar opuścić Twoją witrynę, do powrotu i dokonania zakupu. To potężne narzędzie do generowania potencjalnych klientów, pozyskiwania większej liczby subskrybentów do swojej listy mailingowej, motywowania odwiedzających ofertami i rabatami oraz natychmiastowego przekształcania ich w klientów.

PageSense oferuje trzy typy wyskakujących okienek - modalne, wsuwane i banery. Możesz nawet tworzyć i ustawiać niestandardowe wyzwalacze, aby dostosować je do swoich celów marketingowych.

Przejście do modelu cenowego opartego na funkcjach.


Po dodaniu funkcji do PageSense, Zoho zmieniło swoja politykę cenową, aby dostosować je do potrzeb każdego klienta na każdym poziomie. Dzięki  nowym cennikom możesz wybierać i płacić tylko za funkcje, z których będziesz korzystać. Obeceni klienci, o ile pozostaną w takim samym planie jak dotychczas, będą mieć utrzymane ceny. Po obniżeniu lub uaktualnieniu planu zostaniesz przeniesiony do nowego cennika. Jeśli jesteś użytkownikiem Zoho One, będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji. Spójrz .

Jak podobają Ci się nowe aktualizacje? Masz do nas jakieś pytania, skontaktuj się z nami.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0