Chciałbyś, żeby każdy z Twoich klientów wiedział, że jest dla ciebie ważny. Zapewnij Twoim klientom szybsze i skuteczniejsze reagowanie na ich problemy. Podejmuj efektywne działania z wyprzedzeniem. Utrzymaj obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładającym się na wzrost dochodowości firmy w długim okresie. Dzięki wykorzystaniu systemu Zoho CRM skorzystasz z wielu praktycznych funkcji: • Zarządzaj kontaktami z klientami oraz informacjami o klientach Twojej firmy; • Zarządzaj Twoimi produktami, usługami i kontraktami; • Zarządzaj bazą wiedzy Twojej organizacji; • Planuj działania i wydarzenia; • Definiuj workflow (przepływy pracy) pomiędzy zespołami i grupami roboczymi Twojej organizacji; • Twórz raporty, które ułatwią Tobie, oraz innym członkom organizacji wszechstronną analizę informacji; • Gromadź informacje i przetwarzaj dane bez konieczności utrzymywania własnej infrastruktury serwerów; • Udostępniaj Twoje dane innym użytkownikom za pośrednictwem łącza internetowego, bez względu na lokalizację; Zobacz jakie funkcje Zoho CRM zapewnią Ci poprawę obsługi klienta!!