Tak na pytanie

Tak na pytanie

30-05-2012 23:48:08 Wg Miron Matecki

Chciałbyś, żeby każdy z Twoich klientów wiedział, że jest dla ciebie ważny. Zapewnij Twoim klientom szybsze i skuteczniejsze reagowanie na ich problemy. Podejmuj efektywne działania z wyprzedzeniem. Utrzymaj obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładającym się na wzrost dochodowości firmy w długim okresie. Dzięki wykorzystaniu systemu Zoho CRM skorzystasz z wielu praktycznych funkcji: •    Zarządzaj kontaktami z klientami oraz informacjami o klientach Twojej firmy; •    Zarządzaj Twoimi produktami, usługami i kontraktami; •    Zarządzaj bazą wiedzy Twojej organizacji; •     Planuj działania i wydarzenia; •    Definiuj workflow (przepływy pracy) pomiędzy zespołami i grupami roboczymi Twojej organizacji; •    Twórz raporty, które ułatwią Tobie, oraz innym członkom organizacji wszechstronną analizę informacji; •    Gromadź informacje i przetwarzaj dane bez konieczności utrzymywania własnej infrastruktury serwerów; •     Udostępniaj Twoje dane innym użytkownikom za pośrednictwem łącza internetowego, bez względu na lokalizację;     Zobacz jakie funkcje Zoho CRM zapewnią Ci poprawę obsługi klienta!!Demozolta.jpgdarmowezielonawa.jpgczat.gif

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0