Tak na pytanie

Tak na pytanie

30-05-2012 23:48:08 Wg Miron Matecki

Chciałbyś, żeby każdy z Twoich klientów wiedział, że jest dla ciebie ważny. Zapewnij Twoim klientom szybsze i skuteczniejsze reagowanie na ich problemy. Podejmuj efektywne działania z wyprzedzeniem. Utrzymaj obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładającym się na wzrost dochodowości firmy w długim okresie. Dzięki wykorzystaniu systemu Zoho CRM skorzystasz z wielu praktycznych funkcji: •    Zarządzaj kontaktami z klientami oraz informacjami o klientach Twojej firmy; •    Zarządzaj Twoimi produktami, usługami i kontraktami; •    Zarządzaj bazą wiedzy Twojej organizacji; •     Planuj działania i wydarzenia; •    Definiuj workflow (przepływy pracy) pomiędzy zespołami i grupami roboczymi Twojej organizacji; •    Twórz raporty, które ułatwią Tobie, oraz innym członkom organizacji wszechstronną analizę informacji; •    Gromadź informacje i przetwarzaj dane bez konieczności utrzymywania własnej infrastruktury serwerów; •     Udostępniaj Twoje dane innym użytkownikom za pośrednictwem łącza internetowego, bez względu na lokalizację;     Zobacz jakie funkcje Zoho CRM zapewnią Ci poprawę obsługi klienta!!Demozolta.jpgdarmowezielonawa.jpgczat.gif

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0