Wsparcie użytkownika Zoho - Abonament

Wsparcie użytkownika Zoho - Abonament

11-09-2012 20:02:33 Wg Miron Matecki

 

W ramach opieki serwisowej będziesz mógł zawsze skorzystać z:

  1. Telefonicznej konsultacji z opcją zdalnego dostępu.
  2. Analizy i rozwiązywania bieżących problemów z zakresu funkcjonowania, obsługi, wdrażania, użytkowania Zoho.
  3. Wprowadzania zmian w konfiguracji zleconych przez Klienta.
  4. Wyczerpujących informacji dotyczących obsługi i funkcjonowania aplikacji.
  5. Doradztwa w zakresie funkcjonalności i konfiguracji aplikacji Zoho.
  6. Programowanie na zamówienie dodatkowych modułów i funkcji wg potrzeb

Korzyści z opieki serwisowej:

  1. Indywidualny opiekun serwisowy - zawsze wiesz do kogo się zwrócić.
  2. Szybka reakcja na zgłoszenia.
  3. Możesz dostosowywać i rozwijać aplikacje w ramach opieki serwisowej.
  4. Czas opieki serwisowej jest wspólnie ustalany według potrzeb w Twojej firmie.
  5. Niewykorzystany czas opieki serwisowej w danym miesiącu możesz wykorzystać w kolejnym.
Sprawdź warunki w cenniku lub zadzwoń i zapytaj o indywidualne warunki.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0