W ramach opieki serwisowej będziesz mógł zawsze skorzystać z:
- Telefonicznej konsultacji z opcją zdalnego dostępu.
- Analizy i rozwiązywania bieżących problemów z zakresu funkcjonowania, obsługi, wdrażania, użytkowania Zoho.
- Wprowadzania zmian w konfiguracji zleconych przez Klienta.
- Wyczerpujących informacji dotyczących obsługi i funkcjonowania aplikacji.
- Doradztwa w zakresie funkcjonalności i konfiguracji aplikacji Zoho.
- Programowanie na zamówienie dodatkowych modułów i funkcji wg potrzeb
Korzyści z opieki serwisowej:
- Indywidualny opiekun serwisowy - zawsze wiesz do kogo się zwrócić.
- Szybka reakcja na zgłoszenia.
- Możesz dostosowywać i rozwijać aplikacje w ramach opieki serwisowej.
- Czas opieki serwisowej jest wspólnie ustalany według potrzeb w Twojej firmie.
- Niewykorzystany czas opieki serwisowej w danym miesiącu możesz wykorzystać w kolejnym.