Zarządzanie Magazynem

Zarządzanie Magazynem

20-06-2012 21:17:49 Wg Miron Matecki

Zoho CRM oferuje znacznie więcej niż tradycyjne funkcje aplikacji CRM. Zapewnia bowiem kompletny zestaw narzędzi do zarządzania cyklem sprzedaży poprzez integrację modułów Zarządzania Zamówieniami takich jak Produkty, Cenniki Wszystkich Dostawców, Sprzedawcy, Oferty Sprzedaży, Zamówienia i Faktury z modułami Sprzedaży takimi jak Namiary, Konta i Kontakty oraz Możliwości.

Przy użyciu funkcji Zarządzania Zamówieniami Zoho CRM można zintegrować w jednej aplikacji działania księgowe przedsprzedażowe oraz posprzedażowe. Dodatkowo istnieje możliwość zaopatrzenia w towary/usługi z wybranej listy sprzedawców.

Moduły Zarządzania Magazynem

Katalog Produktów

Zarządzanie katalogami produktów na poziomie organizacji oraz przypisywanie katalogów do modułówDostosowanie układu strony produktów, pól oraz powiązanych widoków list do wymagań organizacji Przypisywanie dokumentów dotyczących produktów takich jak umowy licencyjne itp. Eksportowanie detali produktów do arkuszy kalkulacyjnych takich jak Microsoft Excel®, OpenOffice® itp. aby umożliwić dalszą analizę danychTworzenie Cenników Wszystkich Dostawców zgodnie z segmentacją klientów i przypisywanie do nich produktów Zdobywanie produktów z wybranej listy sprzedawców
 

Oferty Sprzedaży

Możliwość śledzenia nie rozpatrzonych ofert przy wykorzystaniu widoku listy ofertDodawanie do ofert kolejnych pozycji oraz aktualizacja kwot sum pośrednich, podatków, regulacji oraz sumy całkowitejMożliwość wyboru różnych cen dla tego samego produktu w zależności od segmentu klientów Tworzenie Ofert Sprzedaży w formie przystosowanej do wydruku i dostarczanie ich do potencjalnych klientów za pośrednictwem poczty email Możliwość łatwego tworzenia ofert sprzedaży dla Faktur poprzez jedno kliknięcie w module Ofert Sprzedaży Unikanie wielokrotnego wykonywania tej samej pracy dzięki dynamicznemu wyświetlaniu Adresu do Faktury oraz Adresu do Dostawy oraz warunków i zasad w trakcie tworzenia ofertDostosowanie szablonów ofert sprzedaży do wewnętrznych wymagań organizacjiSales Quotes
 

Zamówienie (Zlecenia Sprzedaży/Zamówienia)

Usuwanie wąskich gardeł poprzez integrację procesu zaopatrzenia i uzupełnienia stanów magazynowychMożliwość śledzenia nie zrealizowanych zamówień w widoku listy zamówień Dostawy produktów od najlepszych na liście Zoho CRM Sprzedawców, Producentów, PośrednikówBieżące zarządzanie stanami magazynowymi dzięki integracji pomiędzy zamówieniami uzupełniającymi a aktualnym stanem magazynuDostosowanie szablonów zamówień (PO) oraz zleceń sprzedaży (SO) do wymagań organizacji Tworzenie faktur poprzez jedno kliknięcie w module ZamówieńUnikanie wielokrotnego wykonywania tej samej pracy dzięki dynamicznemu wyświetlaniu Adresu do Faktury oraz Adresu do Dostawy oraz warunków i zasad w trakcie tworzenia zamówień Dodawanie do zamówień kolejnych pozycji oraz automatyczna aktualizacja kwot sum pośrednich, podatków, regulacji oraz sumy całkowitejTworzenie przystosowanych do wydruku Zamówień i Zleceń Sprzedaży oraz dostarczanie ich Sprzedawcom/Klientom za pośrednictwem poczty emailOkresowe informowanie o stanach magazynowych osób zainteresowanych wewnątrz organizacji w celu zapewnienia realizacji zamówień w toku
 

Faktury

Dostosowanie układu wydruku Faktury oraz zarządzanie wieloma szablonami faktur dla różnych linii produktówMożliwość śledzenia przeterminowanych faktur w widoku listy fakturDodawanie do faktur kolejnych pozycji oraz automatyczna aktualizacja kwot sum pośrednich, podatków, regulacji oraz sumy całkowitejUnikanie wielokrotnego wykonywania tej samej pracy dzięki dynamicznemu wyświetlaniu Adresu do Faktury oraz Adresu do Dostawy oraz warunków i zasad w trakcie tworzenia faktur Wysyłanie do klientów faktur w formie przystosowanej do wydruku za pośrednictwem poczty email
 
Invoice
  

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0