Logowanie w pracy za pomocą Face ID

Logowanie w pracy za pomocą Face ID

05-10-2021 09:02:42 Wg Z Partner

Zarządzaj frekwencją w pracy!
Zoho People Kiosk: ​aplikacja do rozpoznawania twarzy.

Czy Twoje oprogramowanie HR potrafi zarządzać frekwencją w pracy poprzez skanowanie twarzy pracowników? Jeśli nie,  koniecznie zobacz nową aplikację do Zoho, czyli Zoho People Kiosk. Dzięki niej pracownik melduje się i wymeldowuje w ciągu kilku sekund bez potrzeby kart meldunkowych, czytników biometrycznych i kosztów, które ponosisz z tego tytułu jako pracodawca. Koniecznie sprawdź jak nowa aplikacja może zmienić sposób rejestrowania obecności w Twojej firmy.

Jak działa People Kiosk?

Zoho People Kiosk to aplikacja do zarządzania obecnością w firmie. Umożliwia pracownikom meldowanie się i wymeldowywanie poprzez skanowanie twarzy. Polega to na przechwytywaniu obrazu pracownika i dopasowaniu do zdjęć profilowych przechowywanych serwerze. Aplikację można zainstalować na dowolnym tablecie, telefonie lub komputerze z dostępem do Internetu i pozostawić w pobliżu recepcji lub wejściach w firmie. Po potwierdzeniu tożsamości, obecność pracownika i łączny czas pracy zostanie automatycznie odnotowany w aplikacji.

W czym pomoże Ci People Kiosk?

Każdy pracownik pracujący w Twojej firmie, niezależnie od tego, czy ma dostęp do Zoho People, czy nie, może zaznaczyć swoją obecność w Zoho People Kiosk. Aplikacja ułatwia tobie proces monitorowania frekwencji i rozliczenia. Dla pracowników to również wygoda, gdyż nie zapomną o mierzeniu godzi każdego dnia. Kiosk pomaga zmniejszyć rozbieżności w grafiku i płacach. Ponadto, dzięki zastosowaniu technologii rozpoznawania twarzy, można całkowicie zapobiec nieautoryzowanemu wejściu osób spoza firmy. Nikt inny niż Twoi pracownicy nie wejdą na teren zakładu pracy lub biura bez odpowiedniego zezwolenia.

Konfiguracja Zoho People Kiosk.

Konfiguracja jest intuicyjna i prosta. Administrator konta Zoho People w Twojej organizacji musi skonfigurować funkcję Portalu Kiosk w swoich ustawieniach. Następnie instalujesz aplikację Zoho People Kiosk na dowolnym urządzeniu, które chcesz skonfigurować jako stanowisko odprawy, i to wszystko! Cały proces to jedynie 2 kroki!

 Krok 1: Skonfiguruj portal kiosk w Zoho People

Najpierw przejdź do opcji Konfiguracja kiosku w ustawieniach w module Obecność . Musisz podać nazwę kiosku na podstawie lokalizacji, w której zostanie wdrożona konfiguracja rozpoznawania twarzy. Gdy to zrobisz, będziesz musiał dodać poświadczenia, które pomogą Ci zalogować się do aplikacji Zoho People Kiosk. Po zakończeniu tego kroku będziesz gotowy do zainstalowania aplikacji Zoho People Kiosk na wybranym urządzeniu.

 Krok 2: Instalacja kiosku Zoho People

Jeśli zamierzasz korzystać z telefonu komórkowego lub tabletu, musisz zainstalować aplikację Zoho People Kiosk ze sklepu Google Play lub App Store. Po zalogowaniu się przy użyciu odpowiednich danych uwierzytelniających Twoi pracownicy będą mogli się zameldować i wymeldować za pomocą rozpoznawania twarzy.

Jeśli zamierzasz korzystać z aplikacji na komputerze, musisz skopiować łącze kiosku z poziomu opcji Ustawienia. Po wklejeniu linku w przeglądarce będziesz mieć dostęp do aplikacji z poziomu swojego komputera.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby poprawić produktywność i terminowo płacić pracownikom musisz skrupulatnie śledzić frekwencję. Dzięki nowej aplikacji People Kiosk od Zoho proces ten może przebiegać w sposób automatyczny. Jeśli masz już aplikację Zoho People do zarządzania firmą, koniecznie wypróbuj nową funkcję. Jeśli potrzebujesz pomocy w instalacji, ustawieniach lub masz pytania o działanie aplikacji, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Wypróbuj Zoho People

Z Partner

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0