Zoho CRM Plus: Zautomatyzuj Swoje Procesy Biznesowe i Zdobądź 360-stopniowy Widok na Klientów
Zarządzanie relacjami z klientami na długi okres, a także tworzenie nieograniczonych możliwości dla firm różnych rozmiarów, to ambitne cele. Dodatkowo, automatyzacja procesów związanych z marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta sprawia, że wyzwania te mogą być trudne do przezwyciężenia. Jednak w przypadku Zoho CRM Plus, te cele stają się osiągalne, eliminując wszelkie zbędne opóźnienia.
Kompleksowy obraz klientów
Firmy osiągają kompleksowy obraz klientów, łącząc kluczowe punkty kontaktowe w ich podróży - od obsługi mediów społecznościowych po formularze internetowe i integracje z aplikacjami firm trzecich oraz usługami komunikacyjnymi, jak na przykład WhatsApp. Zoho CRM Plus staje się integralną częścią strategii działów marketingu i sprzedaży, umożliwiając dostarczanie klientom najwyższej jakości doświadczeń dzięki zastosowaniu automatyzacji, co przekłada się na utrzymanie wysokiej produktywności i efektywności organizacji.
Zoho CRM Plus do optymalizacji procesów wewnętrznych
Zoho CRM Plus zdobywa uznanie wśród czołowych przedstawicieli branży, co potwierdza sukces jego wdrożenia przez wiodące, niezależne biuro konsultacyjne ds. energii i żeglugi. Ta firma z 60 biurami w 38 krajach wykorzystuje zaawansowane funkcje Zoho CRM Plus do optymalizacji procesów wewnętrznych, zwiększenia efektywności sprzedaży i usprawnienia rozwoju biznesu.
Długość procesu integracji