Narzędzia marketingu i sprzedaży w jednym pakiecie
Zoho CRM Plus to ujednolicona platforma do obsługi klienta, która wspiera Wasze relacje na każdym etapie. Z tymi narzędziami, każdy klient zostanie rzecznikiem Twojej marki, poprawiając jej wizerunek i społeczny odbiór.
Budujesz relacje z klientami we wszystkich kanałach
Z platformą CRM plus możesz budować zaangażowanie wśród swoich odbiorców, jednocześnie na wielu kanałach społecznościowych, w rzeczywistym czasie. Monitorujesz i zarządzasz rozmowami wielu zespołów, na jednej karcie i w jednym wątku.
Ujednolicasz pracę zespołów
Zoho CRM zapewnia cały zestaw narzędzi, dzięki którym Twoje zespoły mogą skoncentrować się na tym, aby stawiać Klienta w centrum uwagi. A dopieszczony Klient, to najbardziej wartościowy Klient.
Inteligentny asystent AI
Pracuj zespołowo korzystając z narzędzia Zia. To asystent głosowy Zoho oparty na sztucznej inteligencji. Możesz na nim polegać w wielu kwestiach. Od przewidywania trendów biznesowych, poprzez sugerowanie najlepszego czasu na skontaktowanie się z klientem, wyszukiwanie e-maili czy opinii. Z Zia możesz pracować mądrzej i efektywniej.
Jesteś bliżej swoich klientów
Pozwól swoim klientom szybko i sprawnie skorzystać ze wsparcia merytorycznego, rozwiązać ich problem czy skontaktować się z konsultantem z Twojej firmy, bezpośrednio z poziomu swojej witryny lub aplikacji mobilnej za pomocą ASAP w Zoho CRM Plus.
Automatyzacja procesów dzięki Blueprint
Buduj i automatyzuj procesy, które łączą zespoły sprzedaży i wsparcia. Angażują odpowiednie osoby i zapewniaj zgodną współpracę zespołów na każdym etapie.
Zaawansowane analizy
Podejmuj decyzje na podstawie danych zebranych ze wszystkich działów swojej organizacji: od marketingu, sprzedaży, aż po wsparcie. Interaktywne pulpity nawigacyjne zapewniają dogłębną analizę wpływu każdej, potencjalnej decyzji biznesowej.