ZOHO CRM dla Call Centers

ZOHO CRM dla Call Centers

31-05-2012 23:23:23 Wg Miron Matecki

ZOHO CRM dla Call Centers to metodologia oraz program mający na celu zapewnienie pracownikom zatrudnionym w call center skutecznych scenariuszy stymulujących zainteresowanie klientów. Dla wielu organizacji call center jest kluczowym kanałem sprzedaży oraz głównym punktem kontaktu pomiędzy przedsiębiorstwem a klientami. Rosnąca na całym świecie liczba call centers spowodowała duży wzrost konkurencyjności w tym obszarze. Na skutek tego zmniejszyła się liczba firm obsługiwanych przez jedno call center. Dlatego też menadżerowie call center stale szukają nowych sposobów, aby wyróżnić swoje usługi pośród wielu innych, utrzymać możliwie najniższy poziom kosztów (wydajność) oraz maksymalnie wysoki poziom dochodów generowanych przez jedną rozmowę telefoniczną (efektywność). Jednym z głównych źródeł kosztów są pracownicy. Od personelu call center oczekuje się przeprowadzenia tak wielu rozmów jak to tylko możliwe, przy jednoczesnej maksymalizacji dochodu uzyskiwanego z potencjalnych klientów. Skupiając się na zarządzaniu personelem dążącym do zwiększenia wydajności łatwo przeoczyć zagadnienie efektywności rozmów z klientami, co może pogłębić problem. Obecnie większość pracowników wykonuje lub odbiera rozmowy telefoniczne czytając gotowy scenariusz — mają oni nadzieje, że ich przekaz będzie na tyle przekonujący, że spotkają się z oczekiwaną reakcją klienta. Lecz obecnie klienci są bardzo wymagający i wyedukowani w zakresie zakupów a co za tym idzie, mało tolerancyjni w stosunku do “standardowych” dialogów dotyczących sprzedaży produktów. Użytkownicy aplikacji ZOHO CRM dla Call Centers docenią unikalne podejście do implementacji oraz badania efektywności scenariuszy wykonywanych jak i przyjmowanych rozmów telefonicznych z klientami.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0