Opis głównych komponentów wdrożenia ZohoFast!
Wdrożenie wg metodologii ZohoFast! zakłada samodzielne przygotowanie klienta do wdrożenia systemu CRM. Wdrożenie programów z pakietu Zoho CRM polega na przystosowaniu programu do warunków i przepisów obowiązujących w firmie. Przyszli użytkownicy muszą przeanalizować potrzeby i oczekiwania wobec programu oraz sprecyzować i określić swoje uprawnienia do korzystania z poszczególnych modułów.
- Do 15 użytkowników, $999 koszt wdrożenia plus $12/użytkownika/miesiąc
- Dostosowanie systemu: Logo firmy, konfiguracja Procesu sprzedaży, konfiguracja oferowanych przez firmę Produktów i/lub Usług, konfiguracja Procesu przypisywania nowych klientów odpowiednim osobom w organizacji.
- Przygotowanie wyglądu systemu zapewniającego komfort pracy i łatwy dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji.
- Dopasowanie kokpitów systemu do wymagań zarządzających sprzedażą. Prognoza sprzedaży wg. oferowanych grup Produktów i/ lub Usług.
- Definicja uprawnień użytkowników zgodnie z rolą w organizacji.
- Instalacja gotowych modułów reklamacji klienta i zarządzania kampaniami marketingowymi jeżeli wymagana.
- Do pięciu godzin konsultacji plus instrukcja użytkownika.
- Dopasowanie zakresu zbieranej informacji o klientach do potrzeb organizacji.
- Import kontaktów, kont, namiarów i możliwości sprzedażowych uwzględniający podział klientów pomiędzy pracownikami firmy -opcja dodatkowo płatna