Zoho One: jedyny taki ujednolicony system operacyjny dla biznesu

Zoho One: jedyny taki ujednolicony system operacyjny dla biznesu

28-02-2022 12:45:22 Wg Z Partner

Zoho One podnosi poprzeczkę:

jedyny taki ujednolicony system operacyjny dla biznesu.

Ostatnie dwa lata były trudnym czasem dla wielu biznesów.  2020 to rok przetrwania, z kolei 2021 oznaczał znalezienie nowych rozwiązań dla przyszłości miejsc pracy. Biznesy musiały przystosować się do nowych okoliczności i warunków pracy. A to oznaczało optymalizację pod kątem najbardziej efektywnych praktyk i uczenie się nowych umiejętności oraz stosowania nowych narzędzi. Nie było to łatwe, bo to wyzwania, których nie da się rozwiązać w ciągu zaledwie jednego roku. Wiele biznesów zaufało Zoho One, który jako jedyny taki na rynku pakiet biznesowy, kompleksowo pomaga w transformacji cyfrowej. Ale tak jak inne oprogramowania, przechodzi też zmiany, aby dostosować się do potrzeb klientów i zmieniających się czasów. Na czym więc polega założenie systemu operacyjnego dla biznesu?

Czym jest system operacyjny w biznesie?

System operacyjny dla biznesu to nie tylko koncepcja. To rozwiązanie, a także sposób na to, jak skutecznie prowadzić biznes. Odkąd Zoho One został uruchomiony jako system operacyjny dla biznesu, obserwacja rynku potwierdza, że ściśle zintegrowany i stale uczący się pakiet oprogramowania biznesowego jest kierunkiem, w którym zmierza ten rynek.

Budowanie systemu operacyjnego dla biznesu jest procesem ciągłym, a w Zoho przedsięwzięciem ogólnofirmowym. Aplikacje, które działają w ramach pakietu można bez problemu integrować zarówno z innymi aplikacjami od Zoho, jak i aplikacjami zewnętrznymi, po to, aby nadać spójności wszystkim procesom w firmie i zoptymalizować działania biznesowe pomagając w konfiguracji unikalnych przepływów pracy. Dlatego w 2021 roku Zoho dodało ponad 300 integracji do Zoho Marketplace

Realne efekty w Zoho One

Firmy dostrzegają wartość Zoho One, ponieważ liczne zintegrowane aplikacje i usługi dobrze ze sobą współpracują.  Zobacz jak działa to na przykładzie. Firma mobilna Carver Europe wykorzystuje Zoho One do szerokiego zakresu działań, od rezerwacji jazd testowych dla swoich pojazdów elektrycznych, po zarządzanie złożonymi systemami baz danych. Jednak tym, co najbardziej pomogło Carverowi, była łatwość przepływu danych między aplikacjami, takimi jak Zoho Bookings, Zoho CRM i Zoho Creator, co dało im pełny obraz ich działalności i większą kontrolę nad łańcuchem dostaw, czego nie mogliby osiągnąć za pomocą oddzielnych aplikacji .

ZO21

Aktualizacja Zoho One w zeszłym roku była ewolucyjnym krokiem w kierunku bardziej ujednoliconego systemu operacyjnego i budowania lepszego doświadczenia użytkownika . Wprowadzono 6 nowych aplikacji oraz ulepszone usługi wyszukiwania i zarządzania urządzeniami w całym pakiecie. Całość Zoho One została umieszczona w jednym interfejsie użytkownika, który jest łatwy i wygodny w obsłudze. Aplikacje można przypinać do nowego paska bocznego, a dzięki jeszcze bardziej intuicyjnemu wyszukiwaniu Zia bez problemu odnajdziesz dokumenty lub rozmowy na konkretny temat. Wykonywanie zadań biznesowych staje się wydajniejsze dzięki wielu ulepszeniom takim jak wykres pracy, czy nowym usługom jak np. : dedykowane zarządzanie urządzeniami i słownik organizacji.

Rok 2021 to ulepszanie narzędzi do pracy zdalnej na wielu płaszczyznach: 

  • Zoho TeamInbox zapewnia                   zespołom własną skrzynkę pocztową do współpracy.
  • Zoho Learn rozwija umiejętności zespołu dzięki szkoleniom.
  • Zoho Lens wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną, aby pomóc zespołom zdalnie rozwiązywać problemy, począwszy od tych z maszynami produkcyjnymi, po awarie serwerów. Wszystko z pozycji biurka.
  • Zoho DataPrep dodaje do Zoho Analytics warstwę przygotowania danych  i pomaga zespołom wykrywać błędy i zapewniać gotowość danych biznesowych do analizy.
  • Zoho Commerce pomaga sprzedawać online dzięki łatwemu w zarządzaniu portalem e-commerce, za pośrednictwem którego możesz przyjmować zamówienia, śledzić stany magazynowe i przetwarzać płatności.

To tylko część najważniejszych aktualizacji i dodatków Zoho One. Pamiętaj,  że cały pakiet  zbiór ponad 40 aplikacji i usług, które można dostosować do każdej firmy.

Jeśli jednak spojrzymy na poszczególne produkty, pojawiły się duże aktualizacje Zoho Analytics (Analytics 5.0), Zoho CRM (Zima '21) i Zoho Cliq (Cliq 3.0), ale dosłownie każda aplikacja w Zoho przeszła proces ulepszania swoich funkcji. A było ich ponad 150.  Wszystko dla tego, że procesy i czynności biznesowe, które uważano za możliwe tylko poprzez spotkania osobiste, musiały zostać przeniesione do pracy hybrydowej lub zdalnej. I co zauważyliśmy, że te firmy, które w trudnych czasach przeszły od przetrwania do prosperowania, wykorzystały innowacyjność w swoich biznesach.  Za pomocą aplikacji w ramach pakietu Zoho One byli w stanie stworzyć nowy model zdalnej obsługi klienta.

Testuj Zoho ONE

*Rejestruj się i testuj za darmo przez 30 dni. Dane karty płatniczej nie są wymagane.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0