Jak Zoho CRM usprawnił prace administracyjne i porządkowanie danych
Fundacja Primus

Fundacja Primus od wielu lat zajmuje się doskonaleniem systemu edukacji oraz rozbudzaniem w dzieciach i młodzieży trwałego zainteresowania uprawianiem sportu i podnoszeniem sprawności fizycznej uczniów. Fundacja prowadzi niepubliczną szkołę podstawową oraz liceum w Warszawie.

Wyzwania

Administracja szkół miała trudności ze zbieraniem i przetwarzaniem danych kandydatów, korzystała z różnych nie kompatybilnych narzędzi. Dodatkowo formularze kontaktowe nie były w pełni dostosowane do potrzeb rekrutacyjnych. Powodowało to chaos informacyjny oraz więcej prac wykonywanych ręcznie ze strony personelu administracyjnego.

Rozwiązanie

  • Istniejąca baza danych oraz przepływy pracy zostały łatwo przeniesione do Zoho CRM. Powstała również dodatkowa automatyzacja, synchronizacja i raportowanie. 
  • Za pomocą aplikacji low-code Zoho Creator zostały stworzone rozbudowane formularze, które poprawiły proces rekrutacji uczniów. 
  • Formularze w pełni synchronizują się z modułami w CRM, co pozwala automatycznie zbierać dane i zarządzać nimi. Różne formularze są wysyłane do rodziców oraz uczniów w różnym czasie, a pola w CRM aktualizują się automatycznie odpowiednio do najnowszych odpowiedzi.

Efekty wdrożenia i korzyści

Dzięki stworzeniu przepływów pracy w Zoho CRM w szkole znacznie poprawiła się organizacja pracy. Synchronizacja modułów skróciła czas zbierania danych kandydatów i ich rozpatrywania, średnio o ok. 2 dni robocze, w porównaniu do poprzednich procesów rekrutacji. Zyskano dodatkowy czas, który personel może poświęcić na inną efektywną pracę w związku z pozostałymi czynnościami rekrutacyjnymi. Wszystkie dane są uporządkowane, nie ma problemów z ich odnajdywaniem i weryfikowaniem. Wcześniej często dane się gubiły lub był problem z ich odnajdywaniem. Obecnie dzięki temu, że aplikacje i moduły są zsynchronizowane, każdy uprawniony pracownik ma podgląd do informacji i wprowadzanych zmian. Płynnie przechodzi się pomiędzy aplikacjami.


"Wielką zaletą systemu jest możliwość stopniowego wdrażania. Proste funkcje lub ich modyfikacje może wprowadzać wewnętrzny administrator systemu bez pomocy dostawcy. Przy wdrożeniu systemu i bardziej skomplikowanych funkcjach potrzebne jest wsparcie. ZPartner oferuje w tym zakresie profesjonalne usługi".

Piotr Walczak, Dyrektor Finansowy

Stwórzmy razem Twoją własną historie sukcesu  

Umów się na konsultację
Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0