zadowolenie klienta w Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

Mercedes-Benz India  jest spółką całkowicie zależną od niemieckiej firmy Daimler AG. Została założona w 1994 roku z siedzibą w Chakan w stanie Maharashtra w Indiach.  Jest uznawana za jedną z najlepszych fabryk CKD Mercedes-Benz na świecie.

Wyzwania

Mercedes-Benz India ma obecnie najszerszy zasięg sieciowy wśród wszystkich producentów luksusowych samochodów w Indiach. Dzięki 89 dealerom w 41 miastach w Indiach, Mercedes-Benz India jest dobrze skomunikowany z klientami.
Chociaż komunikacja z dealerami ma kluczowe znaczenie dla ich sukcesu, wielkość ich sieci sprawiła, że ​​było to wyzwaniem. Skargi skierowane do dealerów miały bezpośredni wpływ na ogólne wyniki satysfakcji klientów firmy. Potrzebowali sposobu, w jaki dealerzy mogliby komunikować się z nimi w sprawie problemów i skarg. Te problemy musiały być śledzone i skutecznie reagować.


„Przeanalizowaliśmy inne produkty na rynku, ale Zoho Desk wpasował się w naszą strukturę organizacyjną lepiej niż cokolwiek innego” - Swaroop Naik, starszy menedżer ds. rozwoju oprogramowania



Dlaczego Zoho?

Przeanalizowali inne produkty na rynku, ale Zoho Desk wpasował się w ich strukturę organizacyjną lepiej niż cokolwiek innego. Podobał im się prosty interfejs użytkownika i możliwość dostosowania go do konkretnych wymagań bez większego wysiłku. Skorzystali również z doskonałego wsparcia ze strony zespołu obsługi klienta w Zoho.



Rozwiązanie

Zoho Desk zapewnił zespołowi Mercedes-Benz India elastyczną platformę do łączenia się z dealerami. Użytkownicy z dealerów mogą szybko powiadamiać ich o wszelkich pojawiających się problemach, a ich zespoły mające do czynienia z dealerami uzyskują odpowiedni kontekst, aby skutecznie śledzić i rozwiązywać każdy problem. Mogą również monitorować, ile czasu zajmuje rozwiązanie każdego problemu. Korzystając z dostosowanych raportów i pulpitów nawigacyjnych, mogą mieć oko na cały obraz i stale ulepszać swoje wysiłki.



Wynik

Obsługiwany przez Zoho Desk, Mercedes-Benz India jest w stanie stworzyć i utrzymać wysoką satysfakcję klientów w całej swojej sieci.

Stwórzmy razem Twoją własną historie sukcesu 

Umów się na konsultację
Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0