oprogramowanie do zdalnej pomocy

Oprogramowanie do zdalnej pomocy
Poznaj możliwości Zoho Assist.​

Zoho Assist to oparte na chmurze oprogramowanie, umożliwiające szybkie i skuteczne wsparcie klientów przez internet. W kilka chwil możesz uzyskać dostęp do zdalnych komputerów, laptopów, urządzeń mobilnych i serwerów, oferując pomoc na najwyższym poziomie. Bezpieczne połączenie w zaledwie kilka sekund – bądź zawsze gotów, by pomóc swoim klientom!

Jak działa Zoho Assist?

Wsparcie IT i MSP z zewnątrz

Korzystaj z naszego narzędzia do zdalnej kontroli, aby świadczyć wsparcie oraz zdalnie łączyć się z komputerami gdziekolwiek się znajdują. Z naszym rozwiązaniem zdalnego dostępu łatwo zarządzaj urządzeniami i poprawiaj satysfakcję klientów.

Obsługa klienta na odległość

Oferuj zdalne wsparcie dla urządzeń z systemami Windows, Mac, Linux, iOS, Android czy Chromebook. W krótkim czasie uzyskaj dostęp do zdalnego pulpitu i skutecznie rozwiązuj problemy, zwiększając zadowolenie klientów

Centrum wsparacia IT

Podnieś standardy swojego wsparcia IT za pomocą narzędzia do zdalnej obsługi pulpitu. Skróć czas potrzebny na rozwiązanie problemów i zapewnij klientom usługi na najwyższym poziomie.

Łączysz się zdalnie. Oszczędzasz czas i pieniądze.

Wsparcie na żądanie

Zdalne rozwiązywanie problemów z komputerem bez wcześniejszej instalacji. Możesz dołączyć osoby do sesji poprzez zaproszenie e-mail.

Zdalny dostęp bez nadzoru

Skonfiguruj dostęp zdalny dla komputerów, zarówno w sieci LAN, jak i poza nią. Dostępne opcje masowego wdrażania. Assist obsługuje systemy Windows i Mac .

Transfer plików

Przesyłanie plików podczas sesji na żywo pomoże Ci wysłać aktualizacje, poprawki lub dowolny typ pliku na zdalny komputer. Transfer jest całkowicie bezpieczny dzięki szyfrowaniu SSL 256-bit AES.

Czat głosowy i video

Kontaktuj się z klientem i szybciej rozwiązuj problemy, łącząc się z nim na czacie głosowym lub wideo podczas sesji zdalnej.

Ponowne uruchamianie i łączenie

Oprogramowanie do zdalnego dostępu umożliwia technikom ponowne uruchomienie dowolnego zdalnego pulpitu  i ponowne połączenie bez utraty kontroli.

Obsługa wielu monitorów

Nawigacja między dowolną liczbą monitorów podłączonych do zdalnego komputera. Assist automatycznie wykrywa aktywne monitory w użyciu.

Marki, które korzystają z Zoho Assist

Zdalne wsparcie z każdego miejsca.

Pracować można nie tylko w biurze.   Wystarczy dotknąć aplikacji mobilnej i zacząć korzystać z oprogramowania do zdalnego dostępu, aby połączyć się ze zdalnym pulpitem i zarządzać komputerami  w dowolnym momencie. Oferuj nieograniczone wsparcie swoim klientom.

Klienci wysoko oceniają Zoho Assist.

„U mnie pada śnieg jak szalony, a Zoho oszczędził mi 90-minutowej podróży w obie strony, aby ponownie uruchomić niektóre zasoby. Dziękuję!"

William Govei, Indiana.
Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0