wykorzystaj możliwości rzeczywistości rozszerzonej

Zoho Lens:
​wykorzystaj możliwości rzeczywistości rozszerzonej.

Interaktywna, zdalna pomoc, w zupełnie innym wymiarze? Tak właśnie działa Zoho Lens. Chcesz pokazać jak rozwiązać problemy ze sprzętem albo przesłać tutorial obsługi urządzenia? Możesz to zrobić w dowolnym momencie, bezpośrednio ze swojego biurka, uzyskując dostęp do zdalnej kamery w smartfonie użytkownika. 

Platforma zdalnej pomocy AR, która pomaga każdemu, kto tego potrzebuje.

Zoho Lens został stworzony dla profesjonalistów, którzy chcą zdalnie pomóc swoim klientom i potrzebują kompleksowego obrazu sytuacji w jakiej ich klient się znalazł

Problemy typu: źle skonfigurowany serwer, uszkodzona część maszyny lub trudny problem ze sprzętem, nie wymagają już wizyty technika.

Oto główne sektory, w których Zoho Lens może usprawnić rozwiązywanie problemów oraz zaoszczędzić czas i pieniądze.

Najważniejsze funkcje, 
które pomagają zobaczyć problem, 
współpracować i szybciej wykonywać zadania.

Transmisje na żywo

 Oglądaj transmisję z kamery smartfona Twojego klienta i instruuj go bezpośrednio ze swojego biurka, oglądając wideo na żywo w wysokiej rozdzielczości. 

Podświetlanie obiektów 3D

Adnotacje AR pozwalają Tobie i Twoim klientom dodawać wirtualne informacje do transmisji z kamery. Do rysowania i pisania na ekranie można używać innych narzędzi do adnotacji.

VoIP oraz czat

Kontaktuj się z klientem za pośrednictwem VoIP i czatu tekstowego, aby zapewnić lepszą pomoc zdalną.

Zatrzymaj obraz

Zatrzymaj przychodzący z kamery, aby dokładniej badać, analizować i omawiać szczegóły techniczne konkretnego przypadku.

Mobilny pakiet SDK

Skorzystaj z  pakietu SDK dla systemów iOS i Android, aby uzyskać zdalny dostęp do aplikacji mobilnej.  Umożliwisz użytkownikom końcowym dołączanie do sesji bezpośrednio z Twojej aplikacji.

Migawki

Uchwyć migawkę transmisji przychodzącej z kamery, aby udokumentować określone zdarzenia podczas sesji lub w celu dalszej analizy problemu.

Nagrywanie sesji

Nagrywaj sesje przeprowadzone w Twojej organizacji, aby móc powrócić do danej relacji, tworzyć kompleksowe ścieżki, dokumentować wszystkie problemy i stworzyć bazę wiedzy.

Wielu uczestników

 Jako Ekspert możesz zaprosić uczestników o różnych umiejętnościach do pomocy podczas transmisji online. Mogą oni korzystać ze wszystkich  funkcjonalności w aplikacji, aby dzielić się wiedzą i pomagać w znalezieniu rozwiązań.

Współpracujemy

Zasubskrybuj Zoho Lens, aby korzystać z pełnej gamy funkcji.

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0