Zoho People:
popraw wskaźniki uczestnictwa w szkoleniach.
Zoho People:
popraw wskaźniki uczestnictwa w szkoleniach.
Ciężar i natłok codziennych zadań może czasami zniechęcić pracowników do uczestnictwa w dodatkowych szkoleniach i wpływać na słabszą koncentrację w trakcie trwania programu. Dlatego ważne jest, aby przeanalizować różne czynniki i upewnić się, że elementy szkolenia są zaprojektowane tak, aby ułatwiać pracownikom zdobywanie nowych doświadczeń i działają stymulująco. Oto pięć wskazówek, które pomogą zachęcić do większego udziału w firmowych programach szkoleniowych.
5 sposobów, aby zainteresować pracowników szkoleniami
5 sposobów, aby zainteresować pracowników szkoleniami
- Upewnij się, że tematy, które wybierasz do swoich programów szkoleniowych, są zgodne z pracą wykonywaną przez pracowników. Dobieraj je starannie po przeanalizowaniu potrzeb szkoleniowych każdego zespołu.
- Organizuj programy szkoleniowe dla pracowników w czasie, gdy nie mają zbyt dużego natłoku obowiązków.
- Wprowadź różne formy uczenia się. Każdy ma inne predyspozycje przyswajania wiedzy. Ułatwiaj możliwość zdobywania wiedzy np. przez szkolenia mobilne, które dają szansę pracownikom zaangażowanie się w kurs w czasie, z miejsca i w sposób, który jest dla nich najwygodniejszy.
- Projektuj materiały szkoleniowe w sposób ogólnie zrozumiały i przystępny. Treść powinna być prosta, krótka i precyzyjna.
- Spraw, aby kursy były bardziej interaktywne i interesujące. Dziel poszczególne części na różne poziomy, oferując odznaki i nagrody, czy korzystając z tabel wyników.
Pracownicy wymagają regularnego odpowiedniego szkolenia, aby aktualizować wiedzę i umiejętności oraz wyprzedzać trendy rynkowe w swojej branży. Sposób, w jaki zaprojektujesz kursy i uczynisz je bardziej interesującymi, odgrywa ogromną rolę w poprawie ich retencji wiedzy. Jeśli nie wiesz jak to zrobić lub brakuje Ci narzędzi sprawdź jak działa LMS Zoho People, czyli Learning Management System do efektywnego szkolenia pracowników. Platforma daje możliwości tworzenia personalizowanych kursów, z którymi zbudujesz wciągające, interaktywne wrażenia edukacyjne.
Sprawdź jak działa Zoho People, lub skontaktuj się z nami.
*Testuj przez 15 dni za darmo. Dane karty płatniczej nie są wymagane.