Co nowego w Zoho CRM ?
Zoho CRM edycja 2020 to mnóstwo przydatnych funkcji. Poniżej znajdziesz listę i opis najważniejszych, które pojawiły się w systemie CRM w bieżącym roku. Wszystko, czego potrzebujesz, aby usunąć wszelkie bariery i pozostać w kontakcie z klientami. Bo świetne relacje to podstawa sukcesu.
Ankieta internetowa
Funkcja analityczne pozwalają na generowanie rezultatów w postaci wizualnych wykresów, aby dać jasny obraz różnych aspektów wydajności formularzy internetowych. Pozwalają znaleźć odpowiedzi na takie pytania jak: Ile potencjalnych klientów wygenerował dany formularz internetowy? Skąd pochodzą te kontakty? Czy wszyscy, którzy zaczęli wypełniać formularz, przesyłali go?
Testowanie rozwiązań A / B
Testowanie form A / B pozwala zmierzyć wydajność różnych wersji tego samego formularza, aby sprawdzić, która z nich daje najlepsze wyniki. Możesz kontrolować ruch wysyłany do każdej wersji, a także czas trwania testu. Po zakończeniu i po wyłonieniu zwycięzcy możesz natychmiast zastąpić wszystkie pozostałe wersje formularza, ta która najlepiej się sprawdza.
Atrybucja marketingowa
Zmierz ROI dla przeprowadzonych kampanii, wybieraj najlepsze strategie i przeprowadzaj je pomocą różnych modeli dystrybucji. Dzięki temu lepiej zrozumiesz funkcjonowanie swojej firmy i jakie działania są lepsze dla jej struktury.
Raporty użycia przepływu pracy
Poznaj efektywność przepływów pracy dzięki szczegółowej identyfikacji wydajności, która określa hierarchię działań w całym procesie. Dzięki temu wyznaczysz te przepływy pracy, które należy dostosować i ulepszyć.
Przepływ pracy dla wiadomości e-mail
Użyj przepływów pracy, aby zoptymalizować swoje działania po wysłaniu wiadomości e-mail. Możesz teraz uruchamiać przepływy na podstawie statusu przychodzących / wychodzących wiadomości e-mail lub na podstawie określonych pól, takich jak: nazwa tematu lub załącznika itp. Zwiększa to elastyczność i pomaga w wysyłaniu konkretnych i atrakcyjnych treści do odbiorców.
Segmentacja (model RFM)
Analizuj i segmentuj swoich klientów w oparciu o ich wartość w całym cyklu sprzedażowym za pomocą modelu RFM (bieżąca aktywność, częstotliwość, wartość pieniężna), aby pomóc Ci zaangażować ich w ukierunkowane kampanie. Zwiększ zaangażowanie klientów i popraw ROI poprzez identyfikację możliwości sprzedaży krzyżowej i dodatkowej oraz zaoferuj swoim klientom spersonalizowane zaangażowanie.
Praca z połączeniami
Dostosuj ekran informacji o połączeniu, dodając listy wyboru, pola niestandardowe i inne elementy, aby przechwytywać ważne informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących. Ponadto automatyzuj działania przed lub po rozmowach sprzedaży w oparciu o szeroki zakres wyzwalaczy. Skonfiguruj przepływy pracy, aby powiadamiać agentów o nieodebranych połączeniach, wysyłaniu wiadomości e-mail lub planowaniu połączeń.
Analiza kohortowa
Przeanalizuj wzorce i trendy procesów sprzedaży w określonym czasie, takich jak: czas konwersji potencjalnych klientów i cykl sprzedaży. Analiza kohortowa może być wykorzystana do wizualizacji przepływów klientów w skali roku, trendów konwersji w danym kwartale i czasu potrzebnego do zamknięcia transakcji w danym miesiącu. Dane możesz filtrować według nadanych przez siebie parametrów, jak: przedstawiciel handlowy, kraj, produkt, i wiele innych.
Analiza kwadrantu
Czy w podejmowaniu decyzji sprzedażowych musisz czytać, analizować i wyciągać w nioski z ogromnej ilości danych? Zorganizuj swoje informacje w matryce za pomocą analizy kwadrantowej Zoho CRM i wizualizuj podstawowe trendy w danych sprzedażowych.
Sugestia przepływu pracy Zia
Wiele czynności wykonywanych ręcznie przez przedstawicieli handlowych można wykonać bardziej efektywnie, po wprowadzeniu automatyzacji. Inteligentny asystent Zia, analizuje Twoją historię aktywności i sugeruje niestandardowe przepływy pracy, aby zautomatyzować te działania, które bezpośrednio zwiększają Twoją wydajność.
Sugestie Zia w zasadach przydziału
Jednym z najważniejszych czynników przy konwersji z potencjalnym klientem lub przy zamknięciu transakcji jest przypisanie rekordu do właściwej osoby. Zia może teraz - na podstawie historii przedstawicieli handlowych obsługujących podobne rekordy- interpretować wzorzec i przypisać go do odpowiednich osób.
Poczta e-mail z ZIA*
Zia zapewnia jeszcze lepszą obsługę poczty e-mail. Będzie zbierać informacje dotyczące wydarzeń z wiadomości e-mail i na tej podstawie tworzyć wydarzenia jeśli się na to zdecydujesz. Dzięki temu uzupełniasz dane klientów z podpisów e-mail, a także identyfikujesz charakter otrzymywanych wiadomości i możesz odpowiednio na nie odpowiadać.
Zalecenie Zia*
Teraz Zia może pomóc Ci znaleźć najbardziej odpowiedni produkt lub usługę, które zainteresują potencjalnego Klienta. Zia analizuje każdy punkt styku, jaki klienci mają z Twoją marką, szukając wzorów i pomagając Ci stworzyć ofertę, która się sprzedaje i generuje zyski.
*
Ta funkcja jest dostępna dla organizacji, które mają licencje użytkownika powyżej 25.
Zia Vision
Zia może rozpoznawać i klasyfikować obrazy osób i przedmiotów w CRM. Możesz nauczyć Zię rozpoznawania różnych obiektów za pomocą wstępnie wyszkolonych klasyfikatorów obiektów lub własnych obrazów.
Zia Predict BuilderZia może przewidzieć możliwe wyniki lub obroty w Twojej firmie. Przy odpowiednim określeniu funkcji możesz dokonywać szacunków, obliczeń i prawdopodobieństwa wystąpienia jakiegoś zdarzenia. Jest to pomocne przy określaniu i modyfikacji istniejących metod sprzedaży i marketingu.
Proces recenzji
Zdarzają się sytuacje, w których informacje w rekordzie wymagają ręcznej weryfikacji, po to, aby zmniejszyć wszelkie problemy wynikające z nieprawidłowych informacji lub niepotrzebnych danych. Funkcja procesu recenzji umożliwienie recenzentom weryfikację informacji dotyczących rekordów przed ich zatwierdzeniem lub odrzuceniem, oraz dodawanie komentarzy w stosownych przypadkach.
Centrum dowodzenia
Definiuj i automatyzuj złożone procesy biznesowe w wielu modułach w Zoho CRM za pomocą funkcji CommandCenter. Interfejs „przeciągnij i upuść” pomaga zdefiniować procesy i skonfigurować działania, które należy uruchamiać między kolejnymi etapami. Monitoruj postępy krok po kroku, optymalizuj swój proces i napraw wąskie gardła, aby pomóc zespołowi osiągać lepsze wyniki.
Sprzedaż wielokrotna
Jeśli masz do czynienia z wieloma produktami lub usługami, lub posiadasz różne formy sprzedaży w zależności od położenia geograficznego, Zoho CRM pozwala tworzyć odrębne kanały sprzedaży, dzięki którym dostosujesz każdy etap do procesu, w którym jest używany.
Wizards
Twórz łatwe do zarządzania formularze, ekran po ekranie, za pomocą Kreatorów. Użyj przycisków, aby poruszać się po tych ekranach i zapisać częściowo wypełniony formularz jako wersję roboczą, aby móc wprowadzić szczegóły później.
Aplikacja Zoho CRM Analytics
Mobilna Aplikacja Zoho CRM Analytics umożliwia dostęp do wszystkich paneli kontrolnych CRM, z dowolnego miejsca. Aplikacja synchronizuje wszystkie pulpity nawigacyjne skonfigurowane w Zoho CRM i umożliwia śledzenie kluczowych wskaźników sprzedaży, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.
Sygnały
Twórz własne sygnały i otrzymuj powiadomienia o zdarzeniach, które mają miejsce w dowolnej aplikacji innej firmy. Przenoś sygnały za pomocą funkcji lub interfejsu API i wyświetl je w specjalnie zaprojektowanym widżecie wewnątrz Zoho CRM.
Sprzedawaj mądrzej, szybciej, lepiej.
Przetestuj możliwości Zoho CRM za darmo przez 15 dni.