Produkty // Aplikacje Zoho //

Aplikacje Zoho 
nowy wymiar zarządzania biznesem 

Zoho to ponad 45 produktów, które wspierają funkcjonowanie Twojego biznesu. Zautomatyzuj procesy w firmie, twórz nowe aplikacje, wspieraj sprzedaż, marketing oraz komunikacje i budowanie relacji z klientami. Aplikacje mogą być wykorzystywane osobno, jako samodzielne produkty albo w postaci zintegrowanych pakietów,

SPRZEDAŻ & MARKETING

Sprzedaż & Marketing

Daj swojemu zespołowi sprzedaży najlepsze wsparcie. Aplikacje, które pomogą Ci osiągać lepsze biznesowe rezultaty, w krótszym okresie czasu.



Wielokanałowy, dający się dostosować CRM dla każdej wielkości biznesu.


Profesjonalne ankiety umożliwiające zwiększenie satysfakcji klienta z usług.





COMMERCE

Narzędzia potrzebne do zbudowania strony i sklepu internetowego oraz zarządzanie treścią na stronie.







Zdobywaj klientów za pomocą kampanii mailngowych.



Email stworzony dla sprzedaży. Automatyczne ustalanie priorytetów i organizacja poczty oparta na najlepiej rokujących możliwościach sprzedaży.

BOOKINGS

Synchronizacja kalendarza online, planowanie i opłacanie spotkań.

Aplikacja do tworzenia formularzy. Ułatwia generowanie leadów i działania angażujące klientów.

Stwórz stronę internetową dokładnie taką, jaką chcesz.






Całościowe doświadczenie klienta z marką. Budowa spójnych kampanii bannerowych, mailowych, społecznościowych. itp., uzależnionych od zachowania i oczekiwań klientów.

Aplikacja do zbierania podpisów cyfrowych na dokumentach firmy.



PAGESENSE

Kompletne narzędzie do badania witryn internetowych. Heat mapy, scroll mapy. Analiza zachowania potencjalnych klientów. Optymalizacje konwersji strony.

CRM dla małych biznesów.

SOCIAL

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla biznesu.



Zarządzanie kontaktami online.







Zmień odwiedzających stronę www w klientów. Rozpoznawanie odwiedzin i czat.


BACKSTAGE

Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania wydarzeniami, które maksymalizuje uczestnictwo i zwrot z inwestycji w organizacje imprezy.

EMAIL & WSPÓŁPRACA

Email & Współpraca

Wzmocnij swoje narzędzia pracy z aplikacjami do komunikacji i współpracy działów. Wprowadź nowy model relacji: szybka wymiana informacji, przejrzysty dostęp do danych i efektywność działania.




MAIL

Bogata w funkcje i wolna od reklam skrzynka email dla biznesu.





SHOW

Aplikacja do prezentacji, umożliwiająca współpracę, publikowanie i tworzenie z dowolnego urządzenia.


VALUT

Menadżer haseł online, pozwalający bezpiecznie przechowywać, udostępniać i zarządzać poufnymi danymi.



CLICQ

Szybki i nieformalny komunikator w czasie rzeczywistym dla pracowników.





PROJECTS

Narzędzie do efektywnego tworzenia i zarządzania projektami.





SHOWTIME

Narzędzie szkoleniowe dla pracowników, klientów,  agentów i nie tylko.


WORKDRIVE

Narzędzie do zarządzania plikami online, zapewniające bezpieczne ich przechowywanie i synchronizacje w czasie rzeczywistym

SPRINTS

Planowanie i śledzenie projektów dla zespołów Agile.





NOTEBOOK

Prosty w obsłudze notatnik.

DOCS

Narzędzie do zarządzania plikami. Bezpieczne przechowywanie, udostępnianie i synchronizacja
na wszystkich urządzeniach.

BUG TRACKER

Oprogramowanie do śledzenia problemów, które pomaga szybko  znaleźć i naprawiać błędy.



WIKI

Łatwe w użyciu narzędzie do zarządzania wiedzą, spełniające szczególne potrzeby zespołów w organizacji.

WRITER

Wydajny edytor tekstu i dokumentów online.







CONNECT

Aplikacja społecznościowa, pozwalająca na łączenie się z kolegami, dzielenie pomysłami i rozpowszechnianie informacje.

SHEET

Arkusz kalkulacyjny, który umożliwia firmom tworzenie, edytowanie i udostępnianie dokumentów w chmurze.


MEETING

Rozwiązanie dla konferencji internetowych.





KSIĘGOWOŚĆ & FINANSE

Księgowość & Finanse

Idealnie dopasowany zestaw aplikacji w chmurze, który pomoże ci w radzeniu sobie z finansowymi wyzwaniami w biznesie.



BOOKS

Inteligentne oprogramowanie księgowe, porządkujące operacje finansowe.





INVENTORY

Optymalne rozwiązanie do zarządzania magazynem i zamówieniami. Przeznaczone dla rozproszonych kanałów sprzedaży.





INVOICE

Aplikacja do fakturowania, która pomaga profesjonalnie zarządzać płatnościami.

SUBSCRIPTIONS

Narzędzie obsługujące płatności cykliczne..

EXPENSE

Oprogramowanie online przeznaczone do raportowania wydatków, automatyzacji, tworzenia i zatwierdzania.

CHECKOUT

Aplikacja zbierająca jednorazowe i cykliczne płatności 
IT & POMOC TECHNICZNA

IT & Pomoc techniczna

Aplikacje, które pomogą Ci być zawsze tam, gdzie są Twoi Klienci i współpracować z nimi.



DESK

Platforma wsparcia technicznego,która pomaga firmom zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta.


ASSIST

Natychmiastowe udostępnianie zdalnego wsparcia lub dostęp do komputerów zdalnych w trybie nienadzorowanym.


SITE24x7

Automatyzacja procesów biznesowych i zachowanie efektywności w pracy.

CATALYST

Platforma bezserwerowa, która umożliwia programistom tworzenie i wdrażanie aplikacji i mikrousług na dużą skalę.

LENS

Oprogramowanie do zdalnej pomocy AR umożliwia technikom serwisowym, przedstawicielom klientów, zespołom obsługi technicznej i raportom zapewnianie pracy w czasie rzeczywistym.
ROZWIĄZANIA NIESTANDARDOWE

Rozwiązania Niestandardowe

Aplikacje, które upraszczają procesy biznesowe. Dzięki czemu praca zespołu daje jeszcze lepsze efekty.



CREATOR

Platforma do tworzenia niestandardowych aplikacji, bez konieczności programowania.


FLOW

Platforma integracyjna, która łączy aplikacje internetowe i automatyzuje złożone procesy biznesowe

OFFICE INTEGRATOR

internetowe, oparte na chmurze rozwiązanie, które umożliwia integrację edytorów dokumentów - Writer, Sheet i Show.

ORCHESTLY

System obiegu dokumentów.


ZARZĄDZANIE KADRAMI

Zarządzanie Kadrami

Ty koncentrujesz się na swoich pracownikach, a nasze aplikacje automatyzują procesy związane z zasobami ludzkimi.




RECRUIT

Potężne oprogramowanie do rekrutacji i najnowocześniejszy system śledzenia kandydatów, który pomaga rekrutującym szybko i łatwo wybrać odpowiednich pracowników.


PEOPLE

System do zarządzania zasobami ludzkimi, który automatyzuje i upraszcza operacje kadrowe. Od zatrudnienia do przejścia na emeryturę. 

WORKERLY

Oprogramowanie do planowania, umożliwia agencjom zarządzanie bazą danych klientów i klientów tymczasowych, planowanie zadań na podstawie wymagań.
INTELIGENCJA BIZNESOWA

Inteligencja Biznesowa

Zbieraj dane i wzmacniaj swoją pozycje biznesową. Aplikacja pozwoli Ci na wnikliwą analizę zebranych informacji i wyciąganie wniosków, na podstawie których zbudujesz silną i dobrze prosperującą organizację.



ANALYTICS

Narzędzie do raportowania i analizy biznesowej. Przekształca dane w bogate wizualnie raporty i pulpity nawigacyjne.

System operacyjny Zoho One - wszystkie produkty w pakiecie - jeden login

Wbudowana integracja

Ponad 45 aplikacji na www i na telefony dla sprzedaży, marketingu, biura i całej reszty. Jeden login, jedna cena, jedna faktura. W pełnych wersjach.

Usługi dodatkowe

Wbudowana sztuczna inteligencja, raporty i analityka, wyszukiwarka na całe środowisko i więcej.

Łatwa konfiguracja

Narzędzie dla specyficznych wymagań. Integracja z innymi ( również nie-Zoho) aplikacjami, rozbudowy istniejących i tworzenie nowych aplikacji dla firm i ich klientów.

Czytaj więcej o Zoho One
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.