Co nowego w Zoho CRM?

Co nowego w Zoho CRM?

03-01-2022 09:15:34 Wg Z Partner

Zima 2021 z Zoho CRM:
​zobacz co nowego?

W wydaniu Zoho CRM Zima 2021 znajdziecie dwie nowe aktualizacje. Zoho kontynuuje podróż budowania nowych doświadczeń , wprowadzając skrypty klienta i narzędzie pro-kodowania,  które pomaga przedsiębiorstwom w tworzeniu własnego, hiperspersonalizowanego, dostosowanego do potrzeb CRM. Wszystko to oparte na fundamentach CX i UX. Zobacz nasz przewodnik po aktualizacjach.

Co nowego w Zoho CRM?

Skrypty klienta

Skrypty klienta umożliwiają programistom korzystanie z kodów JavaScript w celu rozszerzenia możliwości systemu Zoho CRM, aby zaspokoić niszowe potrzeby biznesowe. Wykonywanie skryptów leży po stronie klienta, więc Twój zespół może wprowadzać bogate funkcje do CRM.  Skrypty wykonują czynności, takie jak sprawdzanie poprawności pól,  automatyczne wypełnianie, obliczenia, a także wyzwalanie widżetów , okna wysuwane i oferują różne funkcje podczas pracy z danymi Zoho CRM.

Komunikacja wielokanałowa

W dzisiejszym, hybrydowym środowisku pracy kluczowym jest maksymalne wykorzystanie kanałów komunikacji podczas kontaktów z potencjalnymi klientami. Aby wykorzystać solidną platformę komunikacji wielokanałowej, która jest już częścią systemu Zoho CRM, wprowadzono szereg ulepszeń w systemach poczty e-mail i telefonii, aby pomóc zespołom sprzedaży działać bardziej efektywnie.

Dodaj osobisty akcent w wysyłanych mailach

Spersonalizowane e-maile są kluczem do budowania długofalowego zaufania wśród klientów, więc dlaczego nie nadać osobistego charakteru wszystkim swoim mailom? Zbudujesz swoją tożsamość i umocnisz w świadomości klientów? W Zoho CRM dostosujesz każdy aspekt  wiadomości e-mail, od stylów i rozmiarów czcionek, po podpisy wiadomości i indywidualny adres e-mail i wszystkich aliasów.

Zdefiniuj odbiorców biznesowej korespondencji

W zależności od ról użytkowników CRM i charakteru komunikacji możesz ustawić, aby wiadomości e-mail były dostępne dla każdego użytkownika w CRM lub zachować je jako poufne i dostępne tylko dla niewielkiej grupy. Zdefiniuj zasady udostępniania poczty e-mail na poziomie organizacji dla każdej roli i aktualizuj je zbiorczo.

Rozpocznij swoją strategię połączeń dzięki wbudowanej telefonii

Dzięki wbudowanemu systemowi telefonicznemu Zoho CRM, nie musisz się martwić o wybór i integrację operatora telefonii. Kup lokalne lub bezpłatne numery dla użytkowników w swojej organizacji i przypisz unikalne numery wychodzące, aby budować rozpoznawalność i więź z klientami. *Ta funkcja uruchamiana jest etapami.

Równocześnie łącz się z wieloma dostawcami telefonii

 Obsługa telefonii od wielu dostawców w Zoho CRM zapewnia Twojej firmie elastyczność w przypisywaniu osób lub grup użytkowników do różnych systemów telefonicznych i przenoszeniu użytkowników między różnymi dostawcami w zależności od potrzeb biznesowych.

Usprawnij rozmowy sprzedażowe i efektywnie nimi zarządzaj 

Zoho CRM pozwala obserwować, jak konsultanci radzą sobie w aktywnych rozmowach i zarządzają połączeniami oczekującymi w kolejce. Dzięki temu menedżerowie ds. sprzedaży mogą również pomagać konsultantom, szkolić ich lub bezpośrednio przejąć inicjatywę, gdy sytuacja tego wymaga.
*Ta funkcja uruchamiana jest etapami.

Automatyzacja

Zespoły sprzedażowe, które odnoszą największe sukcesy, to te, które spędzają większą część dnia na kontaktach z potencjalnymi klientami i finalizowaniu transakcji. Dla tych zespołów automatyzacja staje się nieodzowną częścią ich codziennego przepływu pracy. W Zoho CRM zautomatyzujesz i usprawnisz wiele procesów w swojej firmie.

Zasady punktacji do ustalania priorytetów potencjalnych klientów

Nadawanie priorytetów w kontaktach z  potencjalnymi klientami jest jedną z najważniejszych części procesu sprzedaży. Jednak te same kryteria nie mogą być używane do oceny i punktowania dla różnych działów w Twojej firmie. Skonfiguruj unikalne modele punktowe dla różnych potrzeb, tak aby każdy model mógł mieć własny zestaw atrybutów i zaangażowania, które wpływają na wynik.

Zdefiniuj podstawowe przyczyny niepowodzeń przepływu pracy

Przepływy pracy to elementy, które automatyzują procesy sprzedaży. Gdy nie działają tak, jak powinny, ma to bezpośredni wpływ na wydajność zespołów sprzedażowych i może negatywnie wpłynąć na wrażenia klientów. Teraz w Zoho CRM uzyskasz szczegółowe informacje o tym, kiedy i gdzie przepływy pracy kończą się niepowodzeniem, a także o wszystkich rekordach, których to dotyczy.

*Ta funkcja uruchamiana jest etapami.

Inteligencja

Sztuczna inteligencja powoli integruje się różnymi rozwiązaniami CRM, wspierając pracowników kluczowymi spostrzeżeniami, które pomagają spersonalizować każdą interakcję z klientami. Kilka nowych aktualizacji asystenta sprzedaży Zia pomoże w budowaniu bardziej spersonalizowanych relacji z klientami.

Lepsze rekomendacje dla lepszych konwersji

W tym roku w Zoho CRM zostały dodane nowe funkcje, które pomogą Twojemu zespołowi sprzedaży w pełni wykorzystać rekomendacje firmy Zia:

  • Klienci referencyjni : Zia przedstawi rekomendacje nowym klientom na podstawie wzorców zakupowych istniejących już klientów o podobnych profilach.
  • Powiadomienia o rekomendacjach : Zia będzie zbierać informacje i automatycznie powiadamiać Twoich konsultantów, gdy rekomendacja jest gotowa.
  • Automatyzacja rekomendacji : Twórz przepływy pracy, które mogą automatycznie wysyłać odpowiednią komunikację do Twoich klientów na podstawie zaleceń Zia. Wysyłaj idealne oferty i angażuj swoich klientów.

Prognozowanie i wydajność

Zoho wprowadziło kilka zmian do  systemów prognozowania i raportowania, a także  nowe komponenty, które pomogą Twojej firmie uzyskać szczegółowe wyniki podczas analizowania procesów.

  • Nowy system prognozowania zbudowany od podstaw. Całkowicie zmodernizowany został  istniejący system prognozowania, aby był bardziej niezawodny i zapewniał większą kontrolę Twojej firmie, umożliwiając tworzenie wielu prognoz dla różnych okresów, wykorzystując możliwości sztucznej inteligencji.
  • Podziel dane sprzedaży na strefy. Skoncentruj się na tym, co ważne. Podczas pracy z dużymi ilościami danych sprzedaży często trudno jest znaleźć między nimi związek, zwłaszcza kiedy patrzymy na surowe dane na standardowych dwuwymiarowych wykresach, takich jak wykresy słupkowe lub kołowe. Nowy komponent Strefa wyświetla dane w osobnych strefach, dzięki czemu łatwiej jest zrozumieć i przeanalizować obszary, które mają się dobrze, oraz obszary, które wymagają zwiększonej uwagi.

Głębszy poziom inteligencji dzięki raportom 

Całkowicie nowe raporty Zoho CRM umożliwiają analizowanie, monitorowanie i śledzenie kondycji biznesowej, a także dostarczają rzetelnych danych potrzebnych do podejmowania ważnych decyzji. Łatwy w użyciu konstruktor wizualny sprawia, że ​​generowanie złożonych i precyzyjnych raportów jest niezwykle proste. Możesz poszerzyć swoją perspektywę i odkryć głębszy sens danych w CRM, łącząc wiele raportów w jeden.

Analityka formularzy internetowych

Formularze internetowe są często pierwszym punktem interakcji z potencjalnym klientem podczas procesu sprzedaży. Szereg nowych wykresów analitycznych w Zoho CRM,  pomoże Twojemu zespołowi mierzyć wskaźniki interakcji na różnych urządzeniach, aby pomóc Ci zidentyfikować i wyeliminować ich słabe punkty.

Spotkania w kalendarzach oznaczone kolorami 

Spotkania online stały się integralną częścią obecnego, hybrydowego modelu pracy. Teraz możesz w łatwy sposób śledzić i przygotować się do nich. Zoho CRM pozwala na oznaczanie kolorami różnych spotkań w oparciu o czynniki, które są ważne dla procesów biznesowych.

Nadaj swoim tagom niepowtarzalny wygląd

Unikalny identyfikator wizualny ułatwia wydajne wyszukiwanie, kategoryzowanie, ustalanie priorytetów i segmentowanie rekordów. 

Sprawna administracja

Zimowa wersja Zoho CRM 2021 to kilka ważnych aktualizacji, aby ułatwić pracę administratorów:

  • Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą wspólnego zestawu danych uwierzytelniających. Możesz powiązać użytkownika z wieloma kontami CRM, aby umożliwić właścicielom firm czy kierownictwu wyższego szczebla łatwe zarządzanie wieloma firmami lub jednostkami biznesowymi. Użytkownicy mogą szybko przełączać się między kontami i mieć dostęp do kluczowych danych, a wszystko to za pomocą jednego zestawu danych logowania.
  • Nowe i ulepszone środowisko testowe. Tzw. piaskownice są niezbędne w CRM do testowania i wprowadzania bezbłędnych rozwiązań do rzeczywistego konta. Szereg nowych funkcji pomoże programistom być bardziej efektywnym podczas tworzenia i testowania.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0