Nasza oferta zapewnia sprawdzony, zintegrowany program wspomagający rozwój wiedzy oraz krytycznych kompetencji indywidualnych, zespołowych oraz kierowniczych. Ta propozycja metodologii oraz kształcenia może być zastosowana całościowo zapewniając kompletną platformę edukacyjną w systemie end-to-end dla wszystkich ról w przedsiębiorstwie handlowym lub tylko częściowo, aby uzupełnić luki kompetencyjne.
Kluczowe wyzwania działów Szkoleń w wielu firmach:
Przeprowadzenie szkolenia
| Należy wprowadzić “modułowy” program szkoleń handlowych właściwy dla poszczególnych potrzeb szkoleniowych w zakresie sprzedaży i zarządzania.
|
Plan rozwoju, plan szkoleń
| Można utworzyć akademię/uniwersytet sprzedaży, który zapewni właściwy program nauczania dla poszczególnych ról na różnych szczeblach kariery zawodowej w przedsiębiorstwach handlowych i marketingowych.
|
Pomiar efektywności szkoleń
| Należy opracować miary metryczne, aby zilustrować wartość biznesową programów szkoleniowych.
|
Kompetencje
| Należy zidentyfikować istniejące w przedsiębiorstwie handlowym luki w kluczowych kompetencjach w celu trafnego doboru programów szkoleniowych.
|
Nasze doświadczenie oraz zestaw oprogramowania ZOHO CRM dostarcza Państwa firmie ustrukturyzowanej metodologii implementacji procesu sprzedaży co zapewnia wysoki poziom adaptacji metodologii i procesu.
System ZOHO CRM zapewnia systematyczne podejście do optymalizacji adaptacji oraz możliwość szybkiego zastosowania nowo nabytych umiejętności, kompetencji oraz technik.
Zoho CRM dostarcza rozwiązania w zakresie Obsługi Klienta i Zarządzania Pomocą ( Help Desk) w ramach, których funkcjonują Zgłoszenia (Informacja o problemach), Rozwiązania (Baza Wiedzy), Przypisywanie Zgłoszeń i Rozszerzenia, reguły Workflow, i proste w użyciu formularze Web-to-Case pomagające uchwycić trendy w problemach zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem strony internetowej. Wiedza taka może być wykorzystywana w programie szkolenia nowych pracowników.
Funkcje Zgłoszeń i Rozwiązań pomagają usprawnić proces Obsługi Klienta i pozwalają zintegrować proces Sprzedaży i proces Obsługi Klienta jeden wspólny system. Integracja zarządzania Sprzedażą i Wsparciem Po-sprzedażowym ułatwia sprawne rozwiązywanie zgłoszeń klientów organizacji, co korzystanie wpływa na poziom zadowolenia klientów oraz zwiększa możliwości sprzedaży typu cross-selling i up-selling w przyszłości. Zapewnia nieprzerwaną komunikację z klientami danej organizacji.