Korzyści dla Szkoleniowców

Korzyści dla Szkoleniowców

04-06-2012 18:51:03 Wg Miron Matecki

Nasza oferta zapewnia sprawdzony, zintegrowany program wspomagający rozwój wiedzy oraz krytycznych kompetencji indywidualnych, zespołowych oraz kierowniczych. Ta propozycja metodologii oraz kształcenia może być zastosowana całościowo zapewniając kompletną platformę edukacyjną w systemie end-to-end dla wszystkich ról w przedsiębiorstwie handlowym lub tylko częściowo, aby uzupełnić luki kompetencyjne. 
 

Kluczowe wyzwania działów Szkoleń w wielu firmach:

    Przeprowadzenie szkolenia
Należy wprowadzić “modułowy” program szkoleń handlowych właściwy dla poszczególnych potrzeb szkoleniowych w zakresie sprzedaży i zarządzania.
    Plan rozwoju, plan szkoleń
Można utworzyć akademię/uniwersytet sprzedaży, który zapewni właściwy program nauczania dla poszczególnych ról na różnych szczeblach kariery zawodowej w przedsiębiorstwach handlowych i marketingowych.
     Pomiar efektywności szkoleń
Należy opracować miary metryczne, aby zilustrować wartość biznesową programów szkoleniowych.
    Kompetencje
 Należy zidentyfikować istniejące w przedsiębiorstwie handlowym luki w kluczowych kompetencjach w celu trafnego doboru programów szkoleniowych.
 
Nasze doświadczenie oraz zestaw oprogramowania ZOHO CRM dostarcza Państwa firmie ustrukturyzowanej metodologii implementacji procesu sprzedaży co zapewnia wysoki poziom adaptacji metodologii i procesu.
System ZOHO CRM zapewnia systematyczne podejście do optymalizacji adaptacji oraz możliwość szybkiego zastosowania nowo nabytych umiejętności, kompetencji oraz technik.
Zoho CRM dostarcza rozwiązania w zakresie Obsługi Klienta i Zarządzania Pomocą ( Help Desk) w ramach, których funkcjonują Zgłoszenia (Informacja o problemach), Rozwiązania (Baza Wiedzy), Przypisywanie Zgłoszeń i Rozszerzenia, reguły Workflow, i proste w użyciu formularze Web-to-Case pomagające uchwycić trendy w problemach zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem strony internetowej. Wiedza taka może być wykorzystywana w programie szkolenia nowych pracowników.
Funkcje Zgłoszeń i Rozwiązań pomagają usprawnić proces Obsługi Klienta i pozwalają zintegrować proces Sprzedaży i proces Obsługi Klienta jeden wspólny system. Integracja zarządzania Sprzedażą i Wsparciem Po-sprzedażowym ułatwia sprawne rozwiązywanie zgłoszeń klientów organizacji, co korzystanie wpływa na poziom zadowolenia klientów oraz zwiększa możliwości sprzedaży typu cross-selling i up-selling w przyszłości. Zapewnia nieprzerwaną komunikację z klientami danej organizacji.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0