Nowe aktualizacje Zoho CRM #1: komunikacja wielokanałowa

Nowe aktualizacje Zoho CRM #1: komunikacja wielokanałowa

19-12-2022 09:23:54 Wg Z Partner

Nowe aktualizacje Zoho CRM 

#1: komunikacja wielokanałowa

Jesienne aktualizacje w Zoho. Przygotowaliśmy raport z nowych, uaktualnionych funkcji w Waszym ulubionym programie do zarządzania ZOHO CRM. W części pierwszej: komunikacja wielokanałowa.

Komunikacja wielokanałowa

Ulepszony pasek połączeń dla wbudowanej telefonii 

Wprowadzenie wbudowanego systemu telefonicznego dało firmom poszukującym niezawodnych usług telefonicznych alternatywę dla aplikacji innych firm. Aby rozwinąć i wzmocnić tę funkcjonalność, Zoho wzbogaciło je o dwie dodatkowe funkcje do menu telefonu, które są dostępne po włączeniu integracji.

Mianowicie, nowe funkcjonalności to:

  • Wyświetl rozmowy w konwersacji — zawiera listę wszystkich trwających rozmów wraz z dodatkowymi informacjami, takimi jak czas trwania rozmowy, kto zainicjował rozmowę oraz czy numer jest powiązany z potencjalnym klientem lub kontaktem na Twoim koncie CRM.

  • Wyświetlanie połączeń w kolejce — jest to wydzielona przestrzeń, w której możesz mieć oko na wszystkie połączenia przychodzące i czas ich oczekiwania w kolejce, dzięki czemu możesz być na bieżąco informowany o tym, kto dzwoni do Twojej firmy.

Integracja WhatsApp Business dla Zoho CRM 

Dzięki dwóm miliardom aktywnych użytkowników każdego miesiąca i 175 milionom osób kontaktujących się z markami za pośrednictwem aplikacji, WhatsApp otwiera drzwi dla marek, aby zdobyć dla siebie przestrzeń, oferując znaczące doświadczenia na platformie, z której intensywnie korzystają niezliczeni klienci.

Uwaga! te drzwi są także otwarte dla Ciebie dzięki integracji Zoho CRM z WhatsApp Business. Możesz użyć istniejącego konta menedżera Facebook Business lub utworzyć nowe i zintegrować się z WhatsApp Business bezpośrednio w Zoho CRM. Co to oznacza dla Ciebie?

  • Bądź na bieżąco ze wszystkimi przychodzącymi wiadomościami – gdy zainteresowani ofertą klienci skontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem WhatsApp, otrzymasz powiadomienie w czasie rzeczywistym poprzez SalesSignals Zoho CRM.

  • Z łatwością zarządzaj rozmowami – skutecznie prowadź rozmowy, konfigurując szablonowe wiadomości dla pewnych powtarzających się pytań, które mogą mieć Twoi klienci. Poproś użytkowników o wysyłanie spersonalizowanych odpowiedzi, gdy wymaga tego sytuacja.

  • Udostępniaj kluczowe zabezpieczenia jednym kliknięciem — interakcje między firmami a klientami często obejmują udostępnianie dokumentów i zabezpieczeń, takich jak oferty, zamówienia zakupu, zamówienia sprzedaży i faktury. Możesz udostępniać je bezpośrednio ze swojego urządzenia, Zoho CRM lub z szerokiej gamy dysków w chmurze.

 Responsywne szablony dla Twoich potrzeb e-mailowych 

Mijają dekady, a w świecie Internetu jedno pozostaje niezmienne: poczta e-mail. Nadal jest najpopularniejszym dostępnym narzędziem komunikacji biznesowej, służącym do kontaktowania się ze współpracownikami, angażowania klientów, a nawet kierowania do nich działań marketingowych.

Co więcej, w dzisiejszym świecie mobilnym ważne jest, aby opracowywane i wysyłane e-maile były tworzone z myślą o użytkownikach mobilnych.

Aby sprostać tej potrzebie, szablony wiadomości e-mail Zoho CRM zostały dostosowane do urządzeń mobilnych. Teraz każdy e-mail wysyłany z Zoho CRM jest automatycznie optymalizowany pod kątem urządzenia, którego klient używa do otwierania maila!


__________________________________________________
Pracuj wydajniej dzięki aplikacjom Zoho. Chcesz przetestować jeden z najlepszych na rynku systemów do zarządzania klientami? Przez 15 DNI wypróbuj ZA DARMO wszystkie funkcje. Skontaktuj się z nami jeśli masz jakikolwiek pytania, a nasz zespół doradzi Ci jak poprawić wydajność biznesu z produktami Zoho.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0