Nowe aktualizacje Zoho CRM #2 automatyzacja sprzedaży

Nowe aktualizacje Zoho CRM #2 automatyzacja sprzedaży

27-12-2022 15:16:03 Wg Z Partner

 Nowe aktualizacje Zoho CRM 

#2 automatyzacja sprzedaży

Jak zautomatyzować procesy sprzedaży? To chyba jedno z najczęściej pojawiających się pytań w kontekście dobrze prosperującego biznesu. A jednym z najważniejszych elementów automatyzacji sprzedaży jest dobry system CRM. Zobacz jakie funkcje w Zoho CRM zostały uaktualnione i jak mogą wesprzeć i poprawić te procesy w Twoim biznesie. 

Automatyzacja sił sprzedaży

Skonfiguruj ofertę cenową (CPQ) - dostęp pilotażowy 

 W dzisiejszych czasach jakość każdej interakcji między marką a jej klientami jest oceniana na podstawie poziomu personalizacji. Dotyczy to każdego aspektu procesu angażowania klientów, takiego jak opieka nad klientem, interakcje, a nawet wycena oferty.

Zoho CRM cały czas wspiera i pracuje, aby zautomatyzować szeroki zakres procesów sprzedaży. To czego do tej pory brakowało, to możliwość tworzenia i dostarczania klientom szybkich, spersonalizowanych ofert, podczas gdy zespół pracuje nad różnymi transakcjami.

Dzięki CPQ możesz przyspieszyć cykl sprzedaży i zmaksymalizować szanse na zamknięcie transakcji, dostarczając klientom dokładne i spersonalizowane oferty.

  • Konfiguruj — Twórz listy produktów i kombinacje, które można łatwo włączyć do ofert w oparciu o potrzeby klientów.

  • Cena — Zdefiniuj zasady ustalania cen dla różnych oferowanych produktów: ceny stałe, rabaty bezpośrednie lub oparte na wolumenie, a nawet gratisy, które należy uwzględnić na podstawie produktów dodanych do ofert.

  • Wycena — szybko i dokładnie twórz oferty, które są wolne od błędów i dostosowane do potrzeb klientów, w oparciu o konfiguracje produktów i cen skonfigurowanych w systemie.

 

 

CPQ w Zoho CRM wchodzi w fazę pilotażową i zostanie otwarte dla organizacji korzystających z wersji Enterprise Zoho CRM i korzystających z natywnych modułów Inventory w pierwszej fazie.

Jeśli zdecydujesz się przetestować tę funkcję, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli wesprzeć Cię w tym procesie.

Niestandardowa obsługa modułów dla reguł scoringowych 

Możliwość tworzenia wielu reguł punktacji dała firmom swobodę tworzenia unikalnych modeli punktacji dla swoich potencjalnych klientów i kontaktów. Dzięki temu różne działy mogą łatwo oceniać i ustalać priorytety swoich zadań. Teraz idziemy o krok dalej. Zoho wprowadziło obsługę modułów niestandardowych, która umożliwia rozszerzenie unikalnych modeli oceniania również na moduły niestandardowe.


Preferencje kolejności sortowania dla wartości pól na listach wyboru

Aby zebrać określone informacje od klientów lub śledzić krytyczne informacje biznesowe w systemie CRM, pola listy wyboru były świetną opcją odpowiedzi na te potrzeby. 

Aby pomóc Ci w pełni wykorzystać wartości pól na listach wyboru, Zoho wprowadziło możliwość sortowanie rekordów na podstawie wartości listy wyboru na dwa dodatkowe sposoby: według wprowadzonej kolejności lub porządku alfabetycznego. Te opcje sortowania będą stosowane podczas tworzenia i edytowania rekordów, widoków list, raportów i pulpitów nawigacyjnych.

 

 

Obsługa przejścia równoległego dla Blueprint 

W miarę rozwoju firmy utrzymanie spójności i powtarzalności pewnych procesów ma kluczowe znaczenie dla doskonałej obsługi klienta i sukcesu biznesowego. Blueprint to podstawowe narzędzie, które pozwala budować skalowalne procesy, zwracać uwagę na potencjalne możliwości i klientów na każdym etapie procesu oraz zapewniać, że wszystkie etapy są odpowiednio rozliczane. 

Aby pomóc firmom we wdrażaniu bardziej kompleksowych i wydajnych procesów, Zoho wprowadziło równoległe przejścia w Blueprint.

Możesz teraz mieć wiele przejść między dwoma sytuacjami, przy czym każde równoległe przejście jest inną czynnością, którą musi wykonać użytkownik lub zespół. Dopiero po zakończeniu wszystkich równoległych przejść rekord przejdzie do nowego etapu, który zdefiniowałeś. Daje to możliwość budowania bardziej kompleksowych procesów i lepszą kontrolę nad działaniami, które należy wykonać między różnymi etapami procesu.

 

 

Obsługa filtrów dla pól wyszukiwania 

Pola wyszukiwania są ważnym aspektem Zoho CRM, umożliwiając łatwe łączenie rekordów w różnych modułach. Aby zapewnić lepszą kontrolę i ułatwić łączenie rekordów, które chcesz, wprowadzone zostały filtry do menu podręcznego podczas wybierania wartości wyszukiwania. 

Teraz, gdy próbujesz wybrać rekord do powiązania za pomocą pól wyszukiwania, możesz je filtrować, używając określonego pola lub kombinacji pól, aby znaleźć wszystkie odpowiednie rekordy, które spełniają Twoje wymagania. Ułatwia to użytkownikom znalezienie odpowiedniego rekordu do wyszukania, oszczędzając czas i wysiłek podczas ich kojarzenia.

 Obsługa kryteriów dla lepszej segmentacji 

Zarządzanie spójnymi i spersonalizowanymi interakcjami z klientami po zakupie jest kluczem do budowania relacji. Wraz z wprowadzeniem segmentacji RFM w Zoho CRM firmy uzyskały możliwość identyfikacji szerokiego spektrum klientów, od tych najbardziej wartościowych po tych najbardziej niezadowolonych. 

Korzystając z tych informacji, można było tworzyć spersonalizowane kampanie i oferty, aby skłonić zadowolonych klientów do większych wydatków, a jednocześnie przekonać niezdecydowanych klientów, aby dali Twojej firmie jeszcze jedną szansę. 

Teraz wprowadzone kolejne warstwy segmentacji, dzięki którym możesz jeszcze bardziej je udoskonalać. Możesz teraz określić kryteria rekordów z modułu wnoszącego, które Zoho CRM ma brać pod uwagę podczas przeprowadzania segmentacji. 

Przykład:

 

Wsparcie modułu Zoho Finance dla segmentacji 

Oprócz kryteriów pomocniczych dla modułu uczestniczącego podczas segmentacji klientów, kolejną warstwą kontroli, która została dodana, jest swoboda wyboru modułu, na którym chcesz przeprowadzić segmentację. 

Wraz z licznymi natywnymi modułami CRM, które możesz wykorzystać, od teraz jest opcja wykorzystywania modułów utworzonych w wyniku integracji z pakietem Zoho Finance . To znaczy, że możesz bezpośrednio wykorzystać zakupy i płatności swoich klientów, aby lepiej podzielić je na różne segmenty i opracować optymalnie spersonalizowane kampanie sprzedaży krzyżowej (cross-sell), sprzedaży dodatkowej (upsell) i ponownego zaangażowania dla każdego segmentu.

Funkcjonalności korespondencji seryjnej dostępne dla przeglądarek na tabletach Apple i Android 

Dla pracowników, którzy są w ciągłym ruchu, ważny jest dostęp do zaawansowanych funkcji, które są dosłownie pod ręką. Jedną z takich funkcji jest możliwość wysyłania spersonalizowanych dokumentów za jednym kliknięciem — niezależnie od tego, czy są to oferty, faktury, umowy czy inne dokumenty o kluczowym znaczeniu dla sprzedaży.

Teraz Twój zespół może to realizować za pomocą urządzeń przenośnych — zarówno telefonów komórkowych, jak i tabletów. Zoho CRM pozwala tworzyć szablony korespondencji seryjnej i zarządzać nimi, scalać dokumenty i konfigurować wymagane operacje po scaleniu z taką samą łatwością w przeglądarkach urządzeń mobilnych. 

 

Powód utraty pól

 Błędy i niepowodzenia są powszechne w życiu i w biznesie, ale najważniejsza jest umiejętność zidentyfikowania tego, co poszło nie tak i uczenia się na tych błędach.

Dlatego ważne jest, abyś był w stanie zidentyfikować i udokumentować różne przyczyny, które powodują, że umowa wymyka się spod kontroli. Pole „powód straty”, które było dostępne w Zoho CRM, jest teraz polem listy wyboru, umożliwiającym wypisanie i wybranie z szerokiej gamy możliwych przyczyn, które Twoim zdaniem miały wpływ na transakcje. 

To dodatkowo umożliwia systematyczne mierzenie i analizowanie kluczowych czynników oraz wprowadzanie środków naprawczych. Ustawiając to pole jako listę wyboru, możesz nawet odfiltrować rekordy na podstawie przyczyny utraty, aby zbadać je bardziej szczegółowo i zrozumieć kontekst każdej utraty.

Ulepszenia udostępniania danych 

Może to wynikać z wielu powodów — współpracy, dostępu do ważnych informacji lub informowania zespołu na bieżąco — ale czasami konieczne jest udostępnianie rekordów w CRM dla innych przypisanych ról, a czasem nawet całej grupie użytkowników.

  • Reguły udostępniania danych oparte na warunkach — dzięki regułom udostępniania opartym na warunkach można tworzyć reguły udostępniania na podstawie określonych kryteriów. Zapewnia to większą elastyczność w ich konfigurowaniu. Ta metoda jest bardziej zautomatyzowana, dokładniejsza i oszczędza czas.

 Przykład:


 

  • Udostępnianie rekordów rolom i grupom użytkowników  jeśli masz określone rekordy, które chcesz udostępnić dla konkretnej roli lub większej grupie, możesz to zrobić dzięki najnowszemu ulepszeniu. Nowa funkcja umożliwia wybranie poszczególnych rekordów do udostępnienia różnym rolom i grupom użytkowników zdefiniowanym na koncie Zoho CRM.

 


 __________________________________________________

Pracuj wydajniej dzięki aplikacjom Zoho. Chcesz przetestować jeden z najlepszych na rynku systemów do zarządzania klientami? Przez 15 DNI wypróbuj ZA DARMO wszystkie funkcje. Skontaktuj się z nami jeśli masz jakikolwiek pytania, a nasz zespół doradzi Ci jak poprawić wydajność biznesu z produktami Zoho.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0