Nowe funkcje Zoho CRM -sprzedaż, analityka oraz narzędzia AI

Nowe funkcje Zoho CRM -sprzedaż, analityka oraz narzędzia AI

04-05-2023 11:38:50 Wg Z Partner

Nowe funkcje Zoho CRM:

sprzedaż, analityka oraz narzędzia AI

Zoho CRM to jedno z tych narzędzi, które rozwija się bardzo intensywnie. Dlatego postanowiliśmy zebrać wszystkie funkcje, które ostatnio zostały dodane do CRM w zgrabnym poście i zaprezentować je Wam. Omówimy wszystko, co nowe w zakresie możliwości sprzedaży, w tym dodatki do Zia oraz funkcje i ulepszenia, które poprawiają ogólne operacje. 


  Sprzedaż  

Zadanie CRM to uzupełniać Twoje codzienne działania i podnosić jakość pracy zespołu. Sprawdź funkcje, które umożliwiają zespołom sprzedaży wykonywanie codziennych czynności z wysokim poziomem wydajności i personalizacji.

Wątki e-maili 

Ponieważ wiadomości e-mail są nadal preferowanym kanałem komunikacji w kontaktach biznesowych, niezwykle ważne jest, aby przyjemność korzystania z obsługi poczty e-mail była jak największa.

Jednym z istotnych ulepszeń w obsłudze poczty e-mail jest to, że nie musisz już czytać każdej rozmowy z klientem jako oddzielnego e-maila. Zoho CRM obsługuje teraz widoki wątków dla Twoich wiadomości e-mail. Możesz otworzyć dowolny e-mail i po prostu rozwinąć załączoną listę e-maili, aby zobaczyć całą historię korespondencji.

Wysyłaj wiadomości SMS i finalizuj transakcje

Terminowa komunikacja zawsze była integralną częścią utrzymywania znaczących relacji z klientami. Wielokanałowy system komunikacji Zoho CRM pozwala upewnić się, że Twoja firma jest zawsze dostępna w kanałach, z których aktywnie korzystają Twoi klienci.

Dodatkowa warstwa komunikacji w postaci powiadomień SMS, umożliwia wysyłanie ważnych transakcyjnych wiadomości do klientów bezpośrednio z Zoho CRM. Czekają na Ciebie:

  • Spersonalizowane szablony wiadomości — zbuduj osobisty kontakt z klientami, korzystając z pól scalania, aby umieszczać informacje kontekstowe w wiadomościach SMS.

  • Automatyczne wiadomości SMS — wyzwalaj SMS z przepływów pracy, schematów i ścieżki klienta w CommandCenter.

  • Nieprzerwana komunikacja — ustawiaj minimalne saldo kredytowe i korzystaj z opcji automatycznego doładowania.

Uwaga: ta funkcja jest obecnie dostępna tylko w Indiach i jest otwierana etapami. Obecnie trwają prace nad udostępnieniem tej funkcji w większej liczbie krajów, więc spodziewaj się aktualizacji w przyszłości.

Pola podsumowania zbiorczego 

Kiedy przedstawiciele handlowi lub menedżerowie kont pracują z potencjalnymi klientami, posiadanie podsumowań kluczowych rekordów może być ogromną pomocą, jeśli chodzi o ustalanie priorytetów ich zadań i optymalizację procesów. Podsumowania zbiorcze zapewniają zespołowi szybki dostęp do danych, takich jak łączna liczba oczekujących działań dla potencjalnego klienta, termin następnego działania oraz szczegółowe informacje na poziomie konta, takie jak łączny wygenerowany przychód, transakcje oczekujące na realizację, transakcje utracone i inne .

Obsługa pól wyszukiwania użytkownika w podformularzach 

Podformularze to skuteczny sposób przechwytywania różnych fragmentów informacji związanych z rekordami CRM jako pozycji w formularzu. Możesz teraz powiązać użytkowników w podformularzach za pomocą pól wyszukiwania, takich jak identyfikator e-mail użytkownika lub wszelkie inne informacje dostępne na stronie szczegółów użytkownika.

Obsługa podformularzy w szablonach wiadomości e-mail 

Podformularze oferują dużą wszechstronność w sposobie kojarzenia informacji w Zoho CRM. Możesz wstawiać dowolne podformularze do szablonów wiadomości e-mail jako tabele, a następnie dodawać lub usuwać wiersze i kolumny z podformularzy, tak jak w przypadku innych tabel w Zoho CRM.

Pola wyszukiwania transakcji w fakturach 

Faktury to kluczowa część każdego procesu sprzedaży — często ostatni krok oznaczający pomyślne zamknięcie transakcji, nad którymi Twój zespół spędził wiele godzin. Aby upewnić się, że wszystko jest połączone, możesz powiązać swoje faktury z określonymi kontami za pomocą dedykowanych pól wyszukiwania. Zoho CRM obsługują teraz natywnie pola wyszukiwania transakcji. Możesz dowolnie powiązać konkretne faktury z poszczególnymi transakcjami, a także zachować to powiązanie podczas przekształcania oferty w fakturę.

Ulepszenia portali 

Funkcja Portalu była przełomem dla organizacji, które chciały ściślej współpracować ze swoimi klientami, partnerami i dostawcami poprzez rozszerzenie kontrolowanego dostępu do swojego CRM na osoby spoza organizacji. Kilka bardzo potrzebnych zmian w tym obszarze:

  • Zmień identyfikatory e-mail użytkowników portalu — jeśli istniejący użytkownik portalu zmienił swój identyfikator e-mail — co jest powiązane z dostępem do portalu — możesz go teraz łatwo zaktualizować, umożliwiając dostęp do portalu za pośrednictwem tego nowego identyfikatora.

  • Dostosuj szablon zaproszeń — możesz dowolnie dostosowywać każdy element wiadomości e-mail z zaproszeniami do portalu i potwierdzeniem identyfikatora e-mail, w tym zmieniać treść wiersza tematu, treść wiadomości e-mail i adresy nadawcy, używać pól scalania i formatowania w celu personalizacji treści oraz edytować i zapisywać te szablony wiadomości w różnych językach.

Ulepszenia funkcji tłumaczeń 

Gdy zespoły Twoich pracowników rozsiane są po całym świecie, możesz mieć pewność, że niektórym z nich wygodniej i wydajniej będzie pracować z oprogramowaniem Twojej firmy w ich rodzimych językach.

Aby aplikacja CRM była bardziej inkluzywna i dostępna dla globalnych zespołów, Zoho CRM wprowadził funkcję tłumaczenia, która umożliwia eksportowanie etykiet używanych dla twoich pól i wartości pól listy wyboru do przetłumaczenia, a następnie importowanie przetłumaczonych wartości z powrotem do Zoho CRM.

Dzięki najnowszym ulepszeniom możesz teraz tłumaczyć następujące wartości w Zoho CRM:

  • Nazwy modułów
  • Etykiety podformularza
  • Powiązane etykiety list

Globalne wartości listy wyboru ułatwiają przechwytywanie danych między modułami 

Listy wyboru to doskonały sposób na gromadzenie kluczowych informacji, aby Twój zespół mógł skuteczniej komunikować się z klientami i zawierać transakcje. Administrator może teraz zdefiniować globalny zestaw wartości listy wyboru, który można następnie przypisać do dowolnej listy wyboru w dowolnym module. Ułatwia to różnym zespołom pracę z tym samym zestawem wartości, zapewniając jednocześnie spójność wartości na liście wyboru na koncie Zoho CRM.

Analityka i zarządzanie wynikami sprzedaży 

Liczby nie kłamią, a jeśli chodzi o Twoją firmę, niezbędny jest łatwy dostęp do danych, które wskazują, jak działają różne aspekty Twojej firmy. Pomaga to zidentyfikować mocne strony, obszary wymagające poprawy oraz strategie i działania naprawcze, które możesz wdrożyć, aby zapewnić dalszy rozwój firmy. 

Archiwizuj swoje prognozy 

Nowe funkcjonalności zapewniają firmom możliwość wykorzystania systemu prognozowania do wyznaczania ambitnych celów i systematycznej pracy nad ich osiągnięciem. Dodatkowo można teraz archiwizować prognozy biznesowe z okresu do pięciu lat, umożliwiając przeglądanie historii wyników w razie potrzeby. Należy pamiętać, że te prognozy zostaną usunięte, gdy Twoja firma zmieni początek roku podatkowego, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy wprowadzaniu zmian w roku podatkowym.

Wsparcie dla raportów 

Raporty to podstawowy sposób śledzenia wyników firmy. Wraz z rozwojem rośnie liczba danych, które możesz śledzić w systemie raportów Zoho CRM. Ale ten wzrost wiąże się z dużą pułapką: coraz trudniej jest śledzić ważne raporty wśród dziesiątek, a nawet setek raportów, które są uruchamiane w dowolnym momencie.

Śledzenie wydajności oparte na adresach URL w analizie formularzy internetowych 

W przypadku większości nowoczesnych firm formularze internetowe rozmieszczone w witrynach są dużym źródłem potencjalnych klientów. Aby poprawić jakość i liczbę potencjalnych klientów napływających za pośrednictwem formularzy, firmy muszą stale analizować ich skuteczność i wprowadzać niezbędne zmiany, aby utrzymać wysoką liczbę zgłoszeń i konwersji. 

Od teraz możesz analizować wydajność swoich formularzy internetowych na podstawie ich adresów URL. Jest to szczególnie przydatne dla firm, które używały tego samego formularza internetowego na różnych stronach w swoich witrynach. Numery każdego adresu URL są śledzone oddzielnie, zapewniając szczegółowe dane dotyczące wydajności każdego adresu URL w Twojej domenie.

Nowy komponent analityczny zapewniający głębszy wgląd w proces sprzedaży 

Jak sama nazwa wskazuje, nowy komponent daje pełny obraz tego, jak Twoje rekordy są rozłożone na różnych etapach Twoich procesów, takich jak kwalifikacja potencjalnych klientów, pielęgnowanie, a nawet proces zarządzania transakcjami. Od liczby rekordów na każdym etapie do całkowitej liczby rekordów wchodzących i wychodzących z każdego etapu — a także tych, które docierają do końcowego etapu procesu — składnik etapu skutecznie rozkłada to wszystko i wizualizuje w formie piramidy lub klatki schodowej model w celach informacyjnych.

 Inteligencja predykcyjna  

Jednym z najpotężniejszych aspektów technologii jest jej potencjał w zakresie wykorzystywania ogromnych ilości danych do uzyskiwania znaczących spostrzeżeń, tworzenia intuicyjnych prognoz i oferowania spersonalizowanych rekomendacji w celu poprawy doświadczeń. 

Prezentacja Zia 

Dane pomagają w informowaniu i kierowaniu działaniami biznesowymi w zakresie planowania, strategii i alokacji zasobów, a dostęp do tych danych można uzyskać za pośrednictwem pulpitów nawigacyjnych i raportów udostępnianych odpowiednim interesariuszom. Dzięki ostatniej aktualizacji Zia można teraz zebrać kolekcję spersonalizowanych analiz zebranych z danych CRM, wygenerować spostrzeżenia i analizy behawioralne istotne dla wydajności Twojej organizacji oraz skompilować najważniejsze wnioski w prezentacji.

Analityka rekomendacji 

Świetnym sposobem na dodanie warstwy personalizacji do obsługi klienta jest włączenie silnika rekomendacji do procesu angażowania klientów. Stało się to możliwe dzięki wprowadzeniu Zia Recommendations w Zoho CRM, które analizuje dane klientów, aby sugerować produkty, pakiety oraz możliwości sprzedaży krzyżowej i dodatkowej z nowymi i obecnymi klientami.

Rekomendacje posiadają teraz warstwę analityczną. Możesz uzyskać zestawienie wszystkiego, od liczby aktywnych rekomendacji po wpływ tych rekomendacji na Twoje konwersje, a także trendy rekomendacji dla określonych produktów lub usług w Twojej firmie.

Wykrywanie obiektów w Zia Vision 

Teraz możesz wyszkolić Zię, aby sprawdzała poprawność obrazów przesłanych do Zoho CRM tylko wtedy, gdy wykryje określony obiekt na obrazie, do wykrywania którego została przeszkolona. Jest to dodatek do walidacji obrazów jako całości, która była już dostępna.

Spójrzmy na kilka prostych przykładów, w których wykrywanie obiektów może pomóc Twojej firmie:

1. Firma z branży nieruchomości chce mieć pewność, że zdjęcia luksusowych willi przedstawiają basen, więc po prostu przesyłają zdjęcia basenów jako dane szkoleniowe do wykrywania obiektów. W rezultacie zdjęcia luksusowych willi zostaną zweryfikowane tylko wtedy, gdy zostaną wykryte obiekty basenowe. Jeśli nie zostaną wykryte, Zia uzna obrazy za nieważne.

2. Firma zajmująca się sprzedażą samochodów chce, aby zdjęcia uszkodzonych samochodów nie były umieszczane w ich rejestrach, dlatego dodaje zbliżenia zdjęć wgnieceń i zadrapań jako dane szkoleniowe do wykrywania obiektów. Zia sprawdza poprawność obrazów tylko wtedy, gdy NIE wykrywa wgnieceń i zadrapań na obrazie. Jeśli Zia wykryje te obiekty, uzna obraz za nieważny.

Kolejne powiadomienie o negatywnych opiniach 

Klienci nie lubią być ignorowani. Żadna firma nie chce doświadczyć negatywnych opinii i komentarzy. Jak reagujesz na takie sytuacje? Czy podejmujesz działania, gdy klienci głośno mówią o swoich negatywnych doświadczeniach?

Asystent Zia analizuje treść każdego przychodzącego e-maila od klientów i oznacza je zgodnie z rodzajem nastrojów, jakie przekazuje treść: pozytywnym, negatywnym lub neutralnym. Teraz możesz skonfigurować Zia, aby powiadamiała Cię za każdym razem, gdy klienci wysyłają wiele e-maili z rzędu, które wyrażają negatywne opinie. Pomaga to być na bieżąco, identyfikować przyczyny problemów klienta i podejmować działania naprawcze, zanim pogorszy się relacja.

Analityka najlepszego czasu na kontakt 

Czy istnieje najlepszy czas na wysyłanie e-maili? Zia podpowie kiedy najlepiej skontaktować się z potencjalnymi klientami, analizując wzorce odpowiedzi na e-maile i telefony.

Otrzymasz analizy z sugestiami, ilu użytkowników wykonuje połączenia i wysyła e-maile w sugerowanych godzinach oraz wpływ, jaki ma to na wskaźnik powodzenia połączeń i e-maili.

Powiadomienia Zia w podróży dla Cliq, Slack i e-mail 

Możesz teraz skonfigurować Zoho CRM, aby przesyłać powiadomienia Zia do swojej ulubionej aplikacji poza Zoho CRM — w zależności od tego, którą wolisz. Możesz otrzymywać powiadomienia Zia przez e-mail, Zoho Cliq, a nawet Slack, co pozwala na wykorzystanie ważnych spostrzeżeń bez konieczności opuszczania miejsca, w którym pracujesz.

Zalecenia dotyczące podobieństwa Zii 

Czasami interesy, problemy i wymagania klienta mogą pokrywać się z interesami innych klientów, z którymi miałeś do czynienia wcześniej. W takich przypadkach Zia zidentyfikuje rekordy, które mają kluczowe podobieństwa z klientem, z którym obecnie pracujesz, i zarekomenduje Ci nowe osoby do kontaktu.

Następnie możesz przejrzeć historie tych klientów, przeanalizować notatki powiązane z ich rekordami i wyciągnąć wnioski z interakcji z nimi, aby udoskonalić prezentację dla obecnego klienta.

Najlepsze doświadczenie klienta

Współcześni klienci są tak samo zmotywowani do dokonywania zakupów w oparciu o doświadczenie związane z ich marką, jak i w oparciu o cenę lub jakość samego produktu. Każda interakcja — czy to za pośrednictwem poczty e-mail, rozmów telefonicznych czy spotkań — jest dla Twojej firmy okazją do stworzenia sytuacji, które przekonają klientów, że jesteś dla nich ważną marką. Nawiąż kontakt z klientami za pomocą odpowiedniego kanału komunikacji, popraw ogólne wrażenia zakupowe, a nawet przyspiesz konwersje dla swoich ofert.

W jaki sposób to zrobić? Zia ma teraz dla Ciebie odpowiedź w Zoho CRM, dzięki funkcji Next Best Experience. Funkcja bada zamknięte transakcje w Twojej organizacji, ocenia sposób obsługi korespondencji na każdym etapie, koreluje wyniki z otwartymi transakcjami i wyświetla sugestie w widżecie każdej transakcji.


Niestandardowe kategorie intencji dla przychodzących e-maili 

Jeśli korzystałeś z funkcji analizy poczty e-mail Zia, być może widziałeś, że Twoje e-maile są oznaczane słowami kluczowymi, takimi jak „prośba”, „zapytanie”, „skarga” i inne. Te słowa kluczowe pozwalają szybko zorientować się, jakie są intencje nadawcy, zanim jeszcze otworzysz wiadomość.

Teraz masz możliwość tworzenia własnych kategorii intencji, które odzwierciedlają potrzeby i procesy Twojej firmy. Możesz wytrenować Zię z odpowiednimi słowami kluczowymi i przykładowymi wiadomościami e-mail dla każdego niestandardowego celu, co zapewni, że Zia będzie mogła rozpoznawać te zamiary z przychodzących wiadomości e-mail i oznaczać je.

Transkrypcja połączeń

Przeciętna firma otrzymuje około 4400 połączeń miesięcznie. To prawdziwa skarbnica wiedzy o kliencie. Ale w jaki sposób wyciągasz sensowne wnioski z rozmów telefonicznych? Zoho CRM ma odpowiedź.

Kiedy nagrywasz rozmowy z potencjalnymi klientami i przechowujesz je w Zoho CRM, Zia automatycznie zapisze całą rozmowę w dokumencie tekstowym, do którego Twój zespół może wrócić i przeanalizować. Gdy twoje transkrypcje będą gotowe, Zia przejrzy każdą transkrypcję, aby dać ci wyobrażenie o ogólnym nastroju, intencji i treści emocjonalnej rozmowy, a także podsumowanie każdej rozmowy. Pomaga to Twojemu liderowi sprzedaży ocenić jakość Twoich rozmów, a także zmierzyć wydajność Twojego zespołu sprzedaży, aby określić ulepszone strategie na przyszłość.

Informacje o historii i użytkowaniu Zia Data Enrichment 

Data Enrichment to sposób na poprawę jakości gromadzonych danych klientów. Na podstawie informacji już obecnych w rejestrze — imienia i nazwiska, numeru telefonu lub adresu e-mail — Zia przeszukuje Internet w celu znalezienia wszelkich publicznie dostępnych informacji związanych z rejestrem i pomoże zaktualizować potencjalnych klientów, kontakty i konta o wszystko, co znajdzie .


  • Tabela przedstawiająca liczbę wykorzystanych limitów wzbogacania w poszczególnych modułach w każdym miesiącu

Rutynowe wiadomości dla Ask Zia 

Zia to pierwsza w branży konwersacyjna sztuczna inteligencja stworzona dla sprzedawców, umożliwiająca użytkownikom wykonywanie szerokiego zakresu czynności, takich jak: aktualizowanie rekordów, dodawanie notatek, tworzenie zadań i uzyskiwanie raportów — po prostu pytając Zię przez czat lub głos.

Rutynowe wiadomości zostały stworzone dla użytkowników, którzy często zadają Zia te same pytania. Na przykład przedstawiciele handlowi mogą chcieć znać liczbę potencjalnych klientów, których utworzyli na koniec każdego dnia; menedżerowie ds. sprzedaży mogą chcieć znać liczbę transakcji zamykanych w każdym miesiącu; lub gdy zaczynasz dzień, możesz chcieć rzucić okiem na otwarte zadania lub sprawy.

W takich sytuacjach możesz wstępnie skonfigurować Zia, aby automatycznie wysyłała Ci wiadomości o określonej godzinie lub częstotliwości z danymi, których szukasz; wszystko, co musisz zrobić, to sprawdzić odpowiedzi.

Przewidywanie rezygnacji 

Dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek jest utrzymanie klienta lub kontynuowanie współpracy. Wszyscy słyszeliśmy powiedzenie: „Pozyskanie nowych klientów kosztuje więcej niż utrzymanie obecnych”. A liczby potwierdzają to.

Biorąc pod uwagę wszystkie korzyści płynące z utrzymania klientów — zwiększone przychody, lepszy marketing szeptany, zrównoważony wzrost i wiele innych — czy nie byłoby wspaniale przewidzieć, który z klientów jest zdenerwowany lub prawdopodobnie odejdzie z firmy, aby może zapobiegawczo podjąć działania korygujące?

Odpowiedzią jest prognoza rezygnacji Zoho CRM. Zia analizuje wszystkie rekordy Twoich klientów, ich interakcje, wzorce zakupów i nie tylko, aby przypisać każdemu klientowi punkty. Im wyższy wynik, tym większe prawdopodobieństwo odejścia klienta. Jeśli prowadzisz działalność w oparciu o subskrypcje, otrzymujesz również wyniki dotyczące rezygnacji z subskrypcji. Pomaga to zidentyfikować zagrożonych klientów, dotrzeć do nich i podjąć niezbędne działania naprawcze, aby przekonać ich do dania Twojej firmie jeszcze jednej szansy.

Operacje sprzedaży

Moduły, niestandardowe pola, przepływy pracy, widoki, procesy — lista jest praktycznie nieskończona, jeśli chodzi o samą liczbę czynników, które należy delikatnie zrównoważyć, aby mieć pewność, że konfiguracja systemu CRM jest zoptymalizowana dla Twojej firmy.

Jako administrator Zoho CRM możesz być tym, który musi żonglować wszystkimi tymi czynnikami, aby utrzymać system w najlepszej możliwej konfiguracji. Oto kilka nowych dodatków do Zoho CRM, które ułatwią Ci pracę.

Ulepszenia Zoho CRM sandbox

W przypadku złożonych lub zakrojonych na dużą skalę wdrożeń Zoho CRM, zdecydowanie odradzamy wprowadzanie jakichkolwiek zmian lub dostosowań przed ich prawidłowym przetestowaniem. Ważne jest, aby wszystkie te zmiany i dostosowania zostały dokładnie przetestowane w bezpiecznym środowisku, zanim zostaną przekazane na konto, na którym zlokalizowane są wszystkie procesy biznesowe. 

W Zoho CRM masz obsługę wielu zaawansowanych funkcji, które możesz teraz dokładnie przetestować w swoim środowisku sandbox. Na przykład możesz pracować i testować skrypty klienta, zasoby statyczne, zaufane domeny, kreatory i funkcje zależności map w Zoho CRM Sandbox.

Narzędzia administracyjne do zarządzania konfiguracjami CRM 

Każdego dnia administratorzy CRM są odpowiedzialni za zapewnienie, że CRM ich organizacji pozostaje w jak najlepszym stanie, konfigurując nowe widoki, dostosowania, automatyzacje, ustawienia dostępu i nie tylko. Konfiguracja tych wszystkich rzeczy jest wyzwaniem samym w sobie. Z biegiem czasu Twój CRM może gromadzić przepływy pracy, które są nieaktualne, szablony, które nie uwzględniają nowszych pól scalania, oraz raporty, które są już nieaktualne.

Narzędzia administracyjne Zoho CRM zapewniają scentralizowaną przestrzeń, w której można usuwać przestarzałe szablony, niestandardowe widoki, reguły przepływu pracy i raporty, a także śledzić historię usuwania każdej funkcji.

Zachowaj kluczowe informacje dzięki blokowaniu nagrań 

Twój CRM to sieć połączonych ze sobą rekordów, które opowiadają historię podróży, którą odbył klient z Twoją firmą. Gdy klient osiągnie określony etap podróży, możesz chcieć upewnić się, że pewne zapisy są zachowane, z wielu różnych powodów, np. ze względu na przepisy prawne lub finansowe i nie tylko.

Bez względu na przyczynę, możesz teraz blokować całe rekordy w Zoho CRM za pomocą funkcji blokowania rekordów. Możesz to zrobić ręcznie, pozostawiając przedstawicielowi handlowemu decyzję, kiedy rekord musi zostać zablokowany, lub pozwolić Zoho CRM zająć się procesem blokowania, definiując kryteria rekordów, które należy zablokować, oraz profile, do których te kryteria powinny być stosowane


Nadchodzi platforma do tworzenia rozwiązań uczenia maszynowego 

Uczenie maszynowe (ML) i przetwarzanie języka naturalnego to dwa kluczowe elementy składowe solidnej sztucznej inteligencji. W Zoho, inteligentny asystent Zia pomaga firmom usprawnić ich działalność w szerokim zakresie aplikacji, w tym Zoho CRM.

Jednak potrzeby większych przedsiębiorstw są często niszowe i nie są zaspokajane przez gotowe funkcje sztucznej inteligencji, które zapewniają SaaS CRM i inne rozwiązania biznesowe w chmurze.

Aby sprostać temu wyzwaniu, Zoho wprowadzi niebawem QuickML, platformę uczenia maszynowego (bez kodowania), która pomaga firmom tworzyć kompleksowe rozwiązania dostosowane do ich potrzeb biznesowych za pośrednictwem Catalyst , platformy do tworzenia aplikacji, której celem jest wspieranie programistów .

QuickML pozwala bezproblemowo łączyć usługi Zoho, takie jak CRM, Bigin, Creator i Recruit, a także usługi zewnętrzne, dzięki czemu możesz importować dane za pomocą natywnych konektorów danych. Następnie możesz dane sprofilować, aby zrozumieć ich strukturę i powiązania. Możesz także zbudować lejek, który zastosuje różne operacje na danych i algorytmy uczenia maszynowego do Twoich zestawów danych. W ten sposób uzyskasz wgląd w Twoją firmę jako niestandardowe rozwiązanie AI. 

Jeśli chcesz wypróbować QuickML, gdy będzie dostępny, możesz poprosić o wcześniejszy dostęp tutaj .

Przetestuj Zoho CRM za darmo!

Już dziś możesz wypróbować wszystkie te funkcje zupełnie za darmo. Zarejestruj się tutaj, aby skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0