Nowe możliwości z powiadomieniami push.

Nowe możliwości z powiadomieniami push.

14-04-2021 14:26:22 Wg Z Partner

Zbuduj trwałe relacje z klientem w witrynie, 
dzięki powiadomieniom push.

Powiadomienia web push to popularny w ostatnim czasie kanał marketingowy. Okazał się dość skutecznym sposobem ponownego nawiązania kontaktu z osobami odwiedzającymi  witrynę. Wiedząc, jakie daje to możliwości, i że można być o krok przed konkurencją w Zoho PageSense wprowadzono funkcję powiadomień push. Zjadziesz je w sekcji Zaangażuj. Dzięki temu możesz wyświetlać ukierunkowane wiadomości swoim użytkownikom, nawet jeśli nie są w Twojej witrynie, i kierować ich dalej na ścieżkę konwersji. Wystarczy jedno kliknięcie odwiedzającego, który wyrazi zgodę i ...gotowe!

Dlaczego Twoja witryna potrzebuje powiadmień push?

Klient wyraża zgodę

Twoi goście mogą wybrać, czy chcą otrzymywać od Ciebie powiadomienia, czy nie. Co więcej, świadome „Tak” dodaje Twojej marce dużo więcej wiarygodności i wartości.

Wartościowe leady
Powiadomienia push wymagają zgody opt-in, co ostatecznie przekłada się na dobrej jakości leady. W ten sposób wiesz, że Twoje treści skierowane są do prawdziwych subskrybentów, którzy są realnie  zainteresowani tym, co masz do zaoferowania.

Większe zaangażowanie
Możesz generować powtarzalny ruch i utrzymywać zainteresowanie subskrybentów nowymi postami i treściami promocyjnymi.

Oszczędność czasu
Wiadomości push są mniej czasochłonne w porównaniu z innymi kanałami marketingowymi. Możesz powiększyć listę subskrybentów jednym kliknięciem,

Jak zaplanować wyzwalacze?

PageSense pozwala zaplanować, kiedy chcesz wysłać powiadomienie do subskrybentów. Możesz wybrać jeden z następujących typów powiadomień: 

Jednorazowe


Te ograniczone czasowo powiadomienia push,  są wysyłane tylko raz. Mogą dotyczyć sprzedaży typu flash sale, oferty ograniczonej w czasie, a nawet wprowadzenia nowego produktu na rynek. Ich celem jest  wywołanie szybkiej reakcji zakupowej wśród użytkowników.


Cykliczne

To przypomnienia okresowo wysyłane do użytkowników. Może to być raz w miesiącu, co tydzień lub nawet codziennie. Subtelnie nakierowują użytkownika na określone działanie lub produkt. Mogą być przydatne w sklepach e-commerce, odnowieniach karnetów, subskrypcjach oprogramowania i nie tylko.


Celowe

To automatyczne powiadomienia, wysyłane, gdy odwiedzający spełnia z góry określone kryteria, takie jak: pobranie plików, rejestracja lub dodanie produktu do listy życzeń.


Po wybraniu typu powiadomienia możesz utworzyć szkic wiadomości, którą chcesz wyświetlić. Chodzi o to, aby treść była atrakcyjna i odpowiednia. PageSense umożliwia skonfigurowanie tytułu i opisu, aby pasowały do preferencji odbiorców. Obsługuje też obrazy, logo marek i wezwania do działania.

Wybierz właściwego odbiorcę.

Gdy treść powiadomienia jest gotowa, kluczowym trzecim krokiem jest wybranie docelowych odbiorców. Dlatego upewnij się, że starannie kategoryzujesz swoich subskrybentów i pokazujesz im odpowiednie treści w oparciu o ich zachowania. Tylko w ten sposób najlepiej wykorzystasz kampanie z powiadomieniami push.

PageSense umożliwia wybór docelowych odbiorców i dostosowywanie segmentów na podstawie takich kryteriów, jak: nowi użytkownicy, powracający, używane urządzenie  do przeglądania treści, lokalizacja i ruch w mediach społecznościowych.

Jaki jest twój cel?

Na koniec wybierz cel śledzenia konwersji, czyli działania, które mają wykonywać użytkownicy w Twojej witrynie. Mogą to być wstępnie zdefiniowane cele, takie jak kliknięcie elementu, kliknięcie linku, spędzony na stronie czas, a nawet niestandardowe cele zdarzeń, które są specyficzne dla zachowań odwiedzających. Po osiągnięciu tego celu odwiedzający nie otrzyma tego samego powiadomienia z Twojej witryny.

Sprawdź statystyki, wyciągnij wnioski.

PageSense zapewnia dostęp do rozbudowanych raportów dotyczących kampanii z powiadomieniami push. Możesz sprawdzić, kiedy Twoje powiadomienia były najskuteczniejsze. Możesz to ocenić na podstawie wyświetleń, kliknięć, konwersji i nowych subskrybentów. Dane rozbite są na szczegółowe elementy, jak:  pora dnia, urządzenia, z których przeglądana jest strona i kraje, które generują największe zaangażowanie.

Otrzymasz również obszerną bazę danych subskrybentów i ich statusów push. Ponadto dzięki PageSense możesz nawet filtrować i segmentować raporty powiadomień push.

Wybierz najlepszą opcję.

PageSense umożliwia testowanie  powiadomień push w wersji A / BMożesz włączyć tę opcję, aby utworzyć różne wersje wiadomości push i skupić się na tej, która jest najlepsza wśród Twoich odbiorców.  Dzięki odpowiedniej optymalizacji wybierasz ścieżkę, która generuje dla Ciebie najlepsze wyniki. 


Powiadomienia push w PageSense to nowa jakość w nawiązywaniu trwałych relacji z Twoim odbiorcą na stronie. A nic tak nie przekłada się na zyski biznesowe jak silne relacje z klientem. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz sprawdzić PageSense w Twojej firmie, skontaktuj się z nami.

Więcej o Zoho PageSense

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0