PageSense funkcje

Zoho PageSense:
​funkcje, które  zwiększają konwersję w witrynie

Zoho PageSense oferuje mnóstwo funkcji, dzięki czemu możesz mieć oko na to, co robią użytkownicy w Twojej witrynie, śledzić i optymalizować elementy, które zachęcają do działania, oraz perfekcyjnie personalizować doświadczenie każdego odwiedzającego.

Dlaczego PageSense jest tak dobry?

PageSense to platforma do optymalizacji i personalizacji konwersji, która pomaga maksymalnie dopasować witrynę i strony do potrzeb docelowych odbiorców i zwiększyć ogólny współczynnik konwersji. Dzięki funkcjom takim jak analiza lejków, analiza formularzy, mapa termiczna, nagrywanie sesji, testy A / B i personalizacja, możesz dokładnie zrozumieć, co działa w Twojej witrynie, co powoduje porzucenia, i zoptymalizować ją pod kątem lepszych konwersji.

Śledź i monitoruj swój lejek konwersji.


Cele

Ustaw cele witryny i mierz ich skuteczność w stosunku do celów biznesowych. Możesz śledzić elementy witryny, takie jak: menu i listy rozwijane, kliknięcia linków i przycisków, a nawet niestandardowe zdarzenia, jak rejestracja lub zakup.

Analiza ścieżki

Zdefiniuj ścieżkę podróży od gościa do klienta, dodając strony, które przyczyniają się do tej podróży. Zobacz, ilu użytkowników przechodzi z jednego etapu do drugiego i zidentyfikuj strony, które generują porzucenie drogi.

Zbadaj zachowanie klientów i zoptymalizuj witrynę.


Mapa ciepła

Dzięki mapom możesz sprawdzić, czy Twoja witryna jest odpowiednio interesująca. Niezależnie od tego, czy jest to obraz, treść czy układ, wiesz, co przyciąga uwagę odwiedzającego, a co go rozprasza. Mapy przewijania i mapy uwagi dają jasny obraz tego, gdzie umieścić ważne elementy na stronie. 

Nagrywanie sesji

Uzyskaj odtworzenia interakcji odwiedzających z Twoją witryną. Dzięki wideo zobaczysz jak poruszają się po stronie, jakie czynności wykonują, w jakiej kolejności postępują podczas przeglądania witryny i nie tylko.

Analiza formularzy

Formularze odgrywają najważniejszą rolę w generowaniu leadów i gromadzeniu danych. Korzystając z analityki formularzy, sprawdź jakie pola generuja najwięcej wejść, a  następnie zoptymalizuj swoje formularze, aby zwiększyć liczbę zgłoszeń. 

Nie zgaduj - optymalizuj na podstawie danych.


Testy A / B

Czasami niewielka zmiana w Twojej witrynie może mieć duży wpływ na Twój biznes. Dzięki PageSense nie musisz zgadywać, które zmiany w witrynie preferują Twoi użytkownicy lub które zwiększą ich szanse na konwersję: po prostu przeprowadź test A / B, aby się tego dowiedzieć.

Testowanie podzielonego adresu URL

Całkowita zmiana układu witryny może sfinalizować lub zepsuć transakcje. Podziel więc układy na osobne adresy URL i porównaj skuteczność, aby określić, które zapewniają maksymalną liczbę konwersji.

Nie ma konwersji bez zaangażowania.


Ankiety

Twórz ankiety na stronie i w aplikacji, aby zbierać opinie klientów. Dzięki ankietom PageSense możesz zadawać otwarte pytania, uruchamiać NPS, przeprowadzać ankiety w skali Likerta (5-stopniowa skala odpowiedzi)  i nie tylko. Na podstawie zebranych opinii ulepszasz swoją witrynę lub produkt.

Powiadomienia push

Docieraj i angażuj użytkowników swojej witryny za pomocą odpowiednich informacji. Możesz wyzwalać powiadomienia, aby ponownie uchwycić uwagę odwiedzającego, udostępniać treści, które mogą być dla nich interesujące, wysyłać ogłoszenia o funkcjach i wiadomości transakcyjne do użytkowników, jeśli wyrazili zgodę.

Pop-upy

Twórz piękne i kontekstowe wyskakujące okienka, slajdy i banery, aby przyciągnąć uwagę odwiedzających witrynę i zmienić ich w klientów. Wybierz gotowy szablon z biblioteki, określ docelowych odbiorców, wybierz wyzwalacz dla swoich wyskakujących okienek i gotowe!                                

Zacznij podejmować decyzje 
biznesowe oparte na danych.

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0