Zoho PageSense:
funkcje, które zwiększają konwersję w witrynie
Zoho PageSense oferuje mnóstwo funkcji, dzięki czemu możesz mieć oko na to, co robią użytkownicy w Twojej witrynie, śledzić i optymalizować elementy, które zachęcają do działania, oraz perfekcyjnie personalizować doświadczenie każdego odwiedzającego.
Dlaczego PageSense jest tak dobry?
PageSense to platforma do optymalizacji i personalizacji konwersji, która pomaga maksymalnie dopasować witrynę i strony do potrzeb docelowych odbiorców i zwiększyć ogólny współczynnik konwersji. Dzięki funkcjom takim jak analiza lejków, analiza formularzy, mapa termiczna, nagrywanie sesji, testy A / B i personalizacja, możesz dokładnie zrozumieć, co działa w Twojej witrynie, co powoduje porzucenia, i zoptymalizować ją pod kątem lepszych konwersji.
Śledź i monitoruj swój lejek konwersji.
Cele
Ustaw cele witryny i mierz ich skuteczność w stosunku do celów biznesowych. Możesz śledzić elementy witryny, takie jak: menu i listy rozwijane, kliknięcia linków i przycisków, a nawet niestandardowe zdarzenia, jak rejestracja lub zakup.
Analiza ścieżki
Zdefiniuj ścieżkę podróży od gościa do klienta, dodając strony, które przyczyniają się do tej podróży. Zobacz, ilu użytkowników przechodzi z jednego etapu do drugiego i zidentyfikuj strony, które generują porzucenie drogi.
Zbadaj zachowanie klientów i zoptymalizuj witrynę.
Mapa ciepła
Dzięki mapom możesz sprawdzić, czy Twoja witryna jest odpowiednio interesująca. Niezależnie od tego, czy jest to obraz, treść czy układ, wiesz, co przyciąga uwagę odwiedzającego, a co go rozprasza. Mapy przewijania i mapy uwagi dają jasny obraz tego, gdzie umieścić ważne elementy na stronie.
Nagrywanie sesji
Uzyskaj odtworzenia interakcji odwiedzających z Twoją witryną. Dzięki wideo zobaczysz jak poruszają się po stronie, jakie czynności wykonują, w jakiej kolejności postępują podczas przeglądania witryny i nie tylko.
Analiza formularzy
Formularze odgrywają najważniejszą rolę w generowaniu leadów i gromadzeniu danych. Korzystając z analityki formularzy, sprawdź jakie pola generuja najwięcej wejść, a następnie zoptymalizuj swoje formularze, aby zwiększyć liczbę zgłoszeń.
Nie zgaduj - optymalizuj na podstawie danych.
Testy A / B
Czasami niewielka zmiana w Twojej witrynie może mieć duży wpływ na Twój biznes. Dzięki PageSense nie musisz zgadywać, które zmiany w witrynie preferują Twoi użytkownicy lub które zwiększą ich szanse na konwersję: po prostu przeprowadź test A / B, aby się tego dowiedzieć.
Testowanie podzielonego adresu URL
Całkowita zmiana układu witryny może sfinalizować lub zepsuć transakcje. Podziel więc układy na osobne adresy URL i porównaj skuteczność, aby określić, które zapewniają maksymalną liczbę konwersji.
Nie ma konwersji bez zaangażowania.
Ankiety
Twórz ankiety na stronie i w aplikacji, aby zbierać opinie klientów. Dzięki ankietom PageSense możesz zadawać otwarte pytania, uruchamiać NPS, przeprowadzać ankiety w skali Likerta (5-stopniowa skala odpowiedzi) i nie tylko. Na podstawie zebranych opinii ulepszasz swoją witrynę lub produkt.
Powiadomienia push
Docieraj i angażuj użytkowników swojej witryny za pomocą odpowiednich informacji. Możesz wyzwalać powiadomienia, aby ponownie uchwycić uwagę odwiedzającego, udostępniać treści, które mogą być dla nich interesujące, wysyłać ogłoszenia o funkcjach i wiadomości transakcyjne do użytkowników, jeśli wyrazili zgodę.
Pop-upy
Twórz piękne i kontekstowe wyskakujące okienka, slajdy i banery, aby przyciągnąć uwagę odwiedzających witrynę i zmienić ich w klientów. Wybierz gotowy szablon z biblioteki, określ docelowych odbiorców, wybierz wyzwalacz dla swoich wyskakujących okienek i gotowe!