Nowości na 2023: Zupełnie odmieniony Zoho Desk

Nowości na 2023: Zupełnie odmieniony Zoho Desk

21-12-2022 09:13:37 Wg Z Partner

Nowości na 2023:
​Zupełnie odmieniony Zoho Desk

 Wiesz, że 56% klientów jest skłonnych zapłacić więcej za lepszą obsługę klienta? Każda firma ma na celu zadowolenie klientów, ale łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Czemu? Ponieważ świat ewoluował. Firmy ewoluowały, ewoluowały też oczekiwania klientów. W ramach tego procesu ewolucji przedstawiamy zupełnie nowe odmienioną aplikację pomocy technicznej Zoho Desk. Czym teraz uszczęśliwisz swoich klientów?

Nowa wersja Zoho Desk zadowoli Ciebie, Twój zespół i Twoich klientów na trzech ważnych frontach, które uważamy za podstawy budowania najwyższej jakości obsługi klienta:

  1. Przeniesienie doświadczeń omnichannel na wyższy poziom.
  2. Budowa opcji samoobsługowych w celu wzmocnienia relacji klient-biznes. 
  3. Ulepszenie naszego interfejsu użytkownika w celu zapewnienia wzbogacającego doświadczenia agentom obsługi klienta.

A teraz przejdźmy do konkretów.

Wiadomości błyskawiczne

Platforma Instant Messaging (IM) dla Zoho Desk umożliwia klientom dotarcie do Twojej firmy za pośrednictwem WhatsApp, Telegram, LINE, WeChat, Instagram (wkrótce) i Facebook Messenger (wkrótce). Ponieważ większość Twoich klientów korzysta już z tych platform do komunikacji, sensowne jest spotykanie się z nimi właśnie tam.  Zoho Desk powiadamia Cię o nadchodzących czatach w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz łatwo łączyć się z klientami za pomocą interfejsu, którego już używasz, i który pewnie uwielbiasz. Dzięki temu możesz:

  • Śledzić informacje kontaktowe klienta, informacje o zgłoszeniach, historię rozmów międzykanałowych i szczegóły załączników w oknie czatu klienta, aby uzyskać natychmiastowy kontekst. 
  • Uzyskać dostęp do artykułów Bazy Wiedzy i dołączać je bezpośrednio z sekcji danych wejściowych. Korzystaj z gotowych odpowiedzi w celu uzyskania szybkich rozwiązań i dodawaj emotikony w celu dodatkowej personalizacji.
  • Uczestnicz w wielu czatach jednocześnie na różnych kanałach bez przełączania kart.
  • Przypisuj rozmowy i przenoś czaty członkom zespołu.
  • Konwertuj rozmowy na zgłoszenia w celu łatwego śledzenia aż do rozwiązania.

Rozmowy kierowane

Jako specjalista ds. obsługi klienta wiesz, że na większość pytań nie ma prostych odpowiedzi. Często wymagają dodatkowych pytań i obszernego kontekstu, zanim pojawi się rozwiązanie. W tym miejscu wkracza GC. Jest to proaktywna, samoobsługowa platforma o niskim kodzie, która upraszcza drogę do odpowiedzi na typowe pytania klientów. Przepływ GC systematycznie prowadzi klientów do najlepszych możliwych rozwiązań. Możesz zbudować GC z funkcjonalnościami specyficznymi dla Twoich odbiorców. Ponadto w dowolnym momencie rozmowy możesz skierować swoich klientów do interakcji międzyludzkich, a następnie w razie potrzeby przełączyć się z powrotem.

Rozmowy z przewodnikiem mogą być używane w różnych sytuacjach, takich jak rezerwacje, składanie zamówień, prośba o zwrot lub zbieranie informacji do celów urzędowych. Możliwości są nieskończone.

Konstruktor GUI o niskim kodzie

Nie musisz być programistą, aby zbudować przepływ GC. Dzięki kreatorowi przepływu możesz wybierać spośród różnych bloków, aby zbudować rozmowę , w tym różne formaty odpowiedzi (tekst, obrazy, waluta, data i godzina, suwak, wybór, pomiń lub zacznij od nowa), karty wiadomości, obrazy i inne informacje. Dodając zmienne, dynamiczne symbole zastępcze i łączące ścieżki, możesz określić sekwencję zdarzeń na podstawie wyboru klienta na każdym etapie zaangażowania. Możesz nawet wybierać przepływy z naszych predefiniowanych szablonów.

Webhooki do bezproblemowej integracji

Konfigurując bloki Webhook, możesz zbudować przepływ konwersacji, aby wchodzić w interakcje z procesami Zoho Desk, innymi usługami Zoho lub aplikacjami innych firm. Na przykład, jeśli użytkownik jest już Twoim kontaktem, blok Webhook pobierze jego informacje bezpośrednio z Twojego CRM, zamiast prosić go o podanie ich za każdym razem.

Osadź widżet GC w dowolnym miejscu

Wyświetl podgląd ostatecznego przepływu GC i zaimplementuj go, osadzając jako widżet czatu na swojej stronie internetowej, jako ramkę iFrame w swoich postach na blogu lub we własnych mobilnych pakietach SDK. Można je również powiązać z widżetem ASAP na wypadek, gdyby czat zakończył się przeniesieniem do konsultantów.

Ulepszony interfejs użytkownika, więcej kontekstu i łatwiejsza nawigacja

Nowy interfejs jest bardziej atrakcyjny, spójny i zrozumiały. Lepiej prezentuje dane, zapewnia większy kontekst i jest łatwiejszy w nawigacji. Nie można przecenić znaczenia zespołów obsługi klienta, które mają szybki dostęp do istotnych informacji. Dlatego zoptymalizowany został interfejs użytkownika i ułatwione poruszanie się po różnych ekranach w celu prostszego znajdowania właściwych informacji. Zmieniono niektóre ekrany, aby zapewnić całościowy obraz klientów i otwartych spraw w jednym interfejsie. 

Szczegółowy widok kontaktu z przyciskami szybkiego dodawania

  • Widok kolejki zapytań z rozwijanymi opcjami statusu, dzięki czemu możesz szybko aktualizować bez otwierania widoku poszczególnych spraw

  • Nowa opcja oznaczania jako przeczytane/nieprzeczytane w Widoku listy zgłoszeń 

Nowe opcje personalizacji użytkownika

Personalizacja stała się tak powszechną częścią naszego codziennego życia, że ​​oczekujemy jej w większości interakcji z produktami. W Zoho Desk możesz już dostosowywać układy, pola, role, szablony i swoje centrum pomocy.  Oto nowości:

  • Tryb ciemny/Tryb nocny zapewnia wygodne oglądanie i czytanie w warunkach słabego oświetlenia.

  • Nowe motywy do przeglądania tablicy w ulubionym kolorze lub w kolorach reprezentujących Twoją markę.

  • Układy wyświetlania pozwalają wybrać sposób prezentacji treści.

  • Wyświetlaj typy i rozmiary czcionek , aby wyświetlany tekst odpowiadał dokładnie Twoim preferencjom.

              

  • Domyślne typy i rozmiary czcionek edytora dla opisów wiadomości e-mail i edytorów odpowiedzi.

  • Personalizuj przycisk odpowiedzi

Kontrola dostępności

    Nowy Zoho Desk to nowa kontrola ułatwień dostępu zbliżamy się do tego. Dodano wiele elementów sterujących, aby wspierać potrzeby użytkowników: wzrokowe, fizyczne i motoryczne oraz w zakresie nauki. Nowe funkcje to:

    • Czytnik ekranu przekształca zawartość (tekst, przyciski, obrazy i łącza) na ekranie w mowę lub pismo Braille'a.
    • Wyróżnianie kluczowych informacji:  identyfikator zapytania i dane kontaktowe w przykuwającym uwagę kolorze.
    • Podkreślenie linków zwiększa widoczność klikalnych łączy.
    • Wyróżnij obszary focusowe : dodawanie obramowanie wokół konkretnego obszaru , aby wskazać jego zasięg i klikalność.
    • Kontrolki animacji optymalizują animacje i przejścia w całym dziale pomocy technicznej.
    • Maska czytania eliminuje elementy rozpraszające uwagę, maskując tekst, którego aktualnie nie czytasz.
    • Poziom Zoom umożliwia powiększanie i pomniejszanie, aż strona będzie łatwa do przeglądania.
    • Nawigacja za pomocą klawiatury ułatwia nawigację między ekranami, przełączanie kart i wykonywanie zadań przy użyciu tylko klawiszy klawiatury.

Bezpłatnie wypróbuj Zoho Desk

Jeśli jeszcze nie korzystasz z Zoho Desk, a zainteresowały Cię nowe funkcje aplikacji możesz je wypróbować zupełnie za darmo i sprawdzić jak usprawnią Twoje procesy biznesowe. 

Zarejestruj się na bezpłatny okres próbny tutaj .

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0