Jak analizować punkty kontaktu z klientem​w Zoho Analytics.

Jak analizować punkty kontaktu z klientem​w Zoho Analytics.

01-08-2021 17:55:31 Wg Z Partner

Jak analizować punkty kontaktu z klientem
​w Zoho Analytics.

Zrozumienie potrzeb odwiedzających witrynę, nawiązanie z nimi kontaktu i zestawienie ich opinii może pomóc w ocenie jakości doświadczenia użytkownika na temat Twojej marki. Jednak samo zbieranie tych danych nie jest wystarczające. Pomyślna analiza kluczowych punktów kontaktu z klientami jest niezbędna, aby naprawdę zwiększyć sprzedaż i zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Tutaj przydaje się Zoho Analytics, który posiada ponad 75 gotowych raportów oraz pulpity nawigacyjne z danymi z Zoho SalesIQ, czyli czatu na żywo dla biznesu.

Śledzenie odwiedzających

Pulpit nawigacyjny śledzenia odwiedzających, oferowany przez Zoho Analytics, pomaga uzyskać wgląd w informacje o klientach odwiedzających Twoją witrynę. Oto krótkie zestawienie najważniejszych wskaźników:


1. Odwiedzający - trend miesięczny

Ten raport pozwala sprawdzić liczbę użytkowników i odwiedziny w bieżącym miesiącu w porównaniu z miesiącem poprzednim. Trend nowych i powracających użytkowników daje wgląd  jak zmienia się sytuacja z miesiąca na miesiąc. Możesz także sprawdzić prognozowany trend, który może pomóc zaplanować działania marketingowe z wyprzedzeniem.

2. Odwiedzający według kraju i źródła 

Znając odwiedzających witrynę na podstawie ich lokalizacji geograficznej i źródeł, które przyciągnęły tych użytkowników, uzyskasz jaśniejszy obraz tego, które lokalizacje są dla Ciebie najlepsze. Możesz opracować strategię i kierować reklamy na określone regiony i źródła najlepiej dopasowane do Twoich produktów i usług.

3. Top 10 najlepszych odwiedzających

Śledząc 10 najaktywniejszych osób odwiedzających Twoją witrynę w odstępach czasowych (np. co tydzień lub co miesiąc), możesz zaprojektować strategie, aby utrzymać zaangażowanie takich powracających użytkowników. W ten sposób upewnisz się, że znajdują się w grupie potencjalnych klientów o wysokim priorytecie, co pozwala ustalić najważniejsze założenia strategii angażowania ich w rozmowy biznesowe.

4. Odwiedzający według kampanii

Zrozumienie zachowań odwiedzających pomoże Ci zoptymalizować kampanie marketingowe. Możesz modyfikować swoje punkty skupienia i skoncentrować się na kampaniach, które generują wysoko ukierunkowany ruch. Na przykład jeśli Twój produkt zyskuje większą uwagę dzięki kampaniom na LinkedIn, możesz planować i regulować swoje kampanie właśnie w tej aplikacji. Statystyki poszczególnych użytkowników pomagają zrozumieć, które źródła kampanii są najskuteczniejsze dla Twojego produktu.


Czas, abyś sam wypróbował integrację Zoho Analytics-Zoho SalesIQ . Oprócz wspomnianych wcześniej gotowych raportów i pulpitów nawigacyjnych, możesz również tworzyć własne.  Jeśli masz pytania, chętnie na nie odpowiemy.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0