SalesIQ - czat na żywo:
​kompleksowa obsługa klienta i rozwój biznesu

SalesIQ to narzędzie, dzięki któremu w czasie rzeczywistym zbudujesz relacje z osobami odwiedzającymi Twoja stronę. Kompleksowe wsparcie dla obsługi klienta sprawi, że  poprawisz wskaźniki  rentowności inwestycji w działaniach marketingowych. Pełna personalizacja i produkt, który daje ogromne możliwości, zwłaszcza dla rozwijającej się firmy.

Bezpłatny dostęp
Dostępne wersje

Rozwój sprzedaży w każdej branży.

Bez względu na to w jakiej branży działasz zwrócisz uwagę swoich odbiorców 

na stronie i dasz im kompleksowe wsparcie. Dobre relacje zaprocentują zyskami w sprzedaży.

 ✓ obsługa klienta

 ✓ e-commerce

 ✓ startup

 ✓ usługi finansowe

 ✓ podróże

 ✓ nieruchomości

 ✓ edukacja

 ✓ gastronomia

Osiągaj więcej!

Śledź i angażuj odwiedzających.

Na bieżąco monitoruj interakcje użytkowników z Twoją witryną. Strategicznie docieraj do potencjalnych klientów za pomocą spersonalizowanych wiadomości. Twórz predefiniowane reguły zaangażowania na czacie na żywo i otrzymuj powiadomienia, gdy na Twojej stronie wyląduje klient z dużym potencjałem.

Zwiększ zaangażowanie dzięki Zoho CRM.

Zidentyfikuj  swoje perspektywy i skup swoją energię na właściwych działaniach. Ustaw wyzwalacze, aby połączyć się z "ciepłymi" bądź "zimnymi" leadmi na Twojej witrynie.

 Przypisz kolejne zadania w Zoho CRM bez opuszczania okna czatu na żywo.

Wsparcie gotowe do działania w każdej chwili.

Obsługuj odwiedzających 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, korzystając z niestandardowych chatbotów. Wyszukuj potencjalnych klientów, definiując własne kwalifikatory. Użyj mobilnej aplikacji czatu na żywo SalesIQ, aby śledzić i nawiązywać kontakt z gośćmi z dowolnego miejsca.

Punktacja leadów w czasie rzeczywistym.

Podziel użytkowników na segmenty według poziomu ich zainteresowania. Definiuj kwalifikacje na podstawie własnych zasad. Skoncentruj się na potencjalnych klientach, których należy zaangażować priorytetowo.

Sprzedawaj mądrzej. Zawieraj  szybciej transakcje.

Kontaktuj się z potencjalnymi klientami w strategicznych punktach witryny. Przekieruj leady do przedstawicieli handlowych zgodnie z ich wiedzą i doświadczeniem. Użyj inteligentnych wyzwalaczy, aby zautomatyzować zaangażowanie potencjalnych klientów za pośrednictwem kampanii e-mailowych.

Praktyczne analizy.

Śledź postępy swoich konsultantów na czacie na żywo. Podejmuj mądrzejsze decyzje biznesowe, analizując najlepsze rezultaty, aktywne działy, unikalnych odwiedzających i inne kluczowe wskaźniki. Organizuj praktyczne szkolenia sprzedażowe w czasie rzeczywistym.

Załatwiaj sprawy 
​i rób deale online!

Kontaktuj się z klientami w zaciszu swojego łóżka, podczas porannego spaceru lub prosto z plaży - gdziekolwiek jesteś i kiedy potrzebujesz.

Popularne artykuły

Sprawdzone metody e-mail marketingu
Zoho Creator 

oceniony jako wizjoner w raporcie Gartnera na 2020

Jak skalować obsługę klienta i nie wydać na to fortuny? 
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.