Page Sense - nowe funkcje i lepsze wsparcie dla działań w witrynie.

Page Sense - nowe funkcje i lepsze wsparcie dla działań w witrynie.

14-03-2021 12:40:34 Wg Z Partner

PageSense -zupełnie nowe funkcje
​i lepsze zarządzanie witryną.

 PageSense zostało uruchomione 3 lata temu,  jako oprogramowanie do testów A / B i optymalizacji witryny internetowej, które oferuje tylko trzy funkcje: testy A / B, mapy termiczne i analizę ścieżek. Ostatnie lata to ogromny postęp jeśli chodzi o rozwój funkcji i narzędzi w ramach platformy PageSense. Teraz posiada ona wszystkie narzędzia - zarówno ilościowe, jak i jakościowe - które pozwolą Ci zrozumieć odwiedzających witrynę, wchodzić z nimi w bezpośrednią interakcję, zapewnić im niepowtarzalny sposób korzystania z witryny i zwiększyć ogólną liczbę konwersji. Innymi słowy, PageSense przekształcił się w platformę optymalizacji i personalizacji konwersji . Sprawdź najnowsze aktualizacje.

Nowa analityka internetowa

Uzyskaj pełny obraz wydajności swojej witryny i mierz skuteczność marketingu za pomocą usługi Web Analytics . Sprawdź, skąd pochodzą Twoi docelowi odbiorcy, ile czasu spędzają na Twoich stronach internetowych, jakie mają zainteresowania, jak się zachowują w witrynie i jakie działania podejmują, zanim zostaną Twoimi klientami. Dzięki Web Analytics dowiesz się wszystkiego o odwiedzających, aby móc podejmować świadome decyzje marketingowe.

Uruchamianie personalizacji, powiadomień push, ankiet i wyskakujących okienek

 Personalizacja 

Każdy odwiedzający Twoją witrynę jest da Ciebie wyjątkowym i potencjalnym klientem. W zależności na jakim etapie podróży z twoja marką się znajduje, ma inne potrzeby.  Stąd nie możesz  każdemu zapewnić takiego samego doświadczenia ze stroną internetową i oczekiwać różnych wyników. Dlatego powinieneś spersonalizować swoją witrynę, aby odpowiadała potrzebom każdego odwiedzającego. Dzięki personalizacji PageSense możesz dynamicznie zmieniać zawartość swojej witryny, pokazywać to, co jest istotne dla odwiedzających i zwiększać liczbę konwersji. Możesz tworzyć nieograniczone doświadczenia w oparciu o różne kryteria, takie jak: dane demograficzne, zamiary, zainteresowania czy zachowanie odwiedzających.

Powiadomienia Push

Zbuduj grupę odbiorców dla swojej marki i regularnie współpracuj z nimi wykorzystując powiadomienia Push. Powiadomienia Push to jedna z najlepszych strategii ponownego zaangażowania, ponieważ pomaga odwiedzającym być na bieżąco z Twoją marką, nawet jeśli nie są w Twojej witrynie.  To także świetne narzędzie dla marketerów.  Pozwala im zachęcić docelowych odbiorców do interakcji z Twoją witryną jednym kliknięciem. Ta taktyka marketingowa oparta na zgodzie, ponieważ wysyłasz powiadomienia tylko do odwiedzających, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie aktualizacji. W ten sposób możesz określić, kto jest zainteresowany Twoimi produktami / usługami.

Ankiety

Ankiety można wykorzystać po to,  aby dowiedzieć się, czego chcą od Ciebie użytkownicy Twojej witryny. Niezależnie od tego, czy chodzi o ocenę treści / funkcji, czy szybką informację zwrotną na temat Twojej strony, ankiety mogą pomóc Ci sprawdzić opinie odwiedzających.

Ankiety PageSense zawierają 10 różnych typów pytań, dzięki czemu możesz z łatwością przeprowadzić badania eksploracyjne, opisowe i przyczynowe. Przeprowadź ankiety Net Promoter Score (NPS), aby zobaczyć, co przyciąga ruch do Twojej witryny. Dowiedz się czy odwiedzający będą Cię polecać innym oraz zidentyfikuj promotorów marki, osoby pasywne i krytyków. Utwórz ocenę w postaci gwiazdek, aby zobaczyć poziom zadowolenia swoich gości. Ankiety dają nieograniczone możliwości analizy i oceny Twojej witryny.

Pop-Ups

Dzięki wyskakującym okienkom przyciągniesz uwagę odwiedzających i zwiększysz liczbę konwersji. Poprawnie używane pop-ups mogą nawet pomóc skłonić użytkownika, który ma zamiar opuścić Twoją witrynę, do powrotu i zakupu od Ciebie. Tak potężne jest wyskakujące okienko, idealnie ukierunkowane i zaplanowane w czasie . Możesz używać wyskakujących okienek do generowania potencjalnych klientów, pozyskiwania większej liczby subskrybentów do swojej listy mailingowej, motywowania odwiedzających ofertami i rabatami oraz natychmiastowego przekształcania ich w klientów.

PageSense oferuje trzy typy wyskakujących okienek - modalne, wsuwane i banery. Możesz wybrać wszystko: od wyglądu wyskakujących okienek po rozmieszczenie i wyzwalacze. Zaplanuj wyskakujące okienka, gdy użytkownik wyląduje na Twojej stronie, próbuje ją opuścić, wydał określoną kwotę na przeczytanie treści lub gdy przewinie stronę do połowy. Możesz nawet tworzyć niestandardowe wyzwalacze, aby dostosować je do swoich celów marketingowych.

Nowa cenniki oparte na funkcjach

Do tej pory cenniki PageSense oparte były na odwiedzających, bez ograniczeń dotyczących funkcji. Teraz poprzez dodanie nowych funkcji do  produktu, zmienione zostały ceny, aby dostosować je do potrzeb każdego klienta na każdym poziomie. Dzięki temu teraz wybierasz i płacisz tylko za funkcje, z których będziesz korzystać.

Uwaga:  jeśli obecni klienci pozostaną w tym samym planie, w którym byli do tej poru ich ceny nie zmienią się. Po obniżeniu lub uaktualnieniu planu zostaniesz przeniesiony do nowego cennika. Jeśli jesteś użytkownikiem Zoho One, będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji.

Mamy nadzieję, że spodobają Ci się nowe aktualizacje PageSense. Jeśli masz jakieś pytania? Napisz do nas.

Umów się na bezpłatną konsultację

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0