Newsletter - Marzec 2024

Newsletter - Marzec 2024

20-03-2024 10:28:19 Wg Miron

Pełna obsługa klienta: Wybierz odpowiednie narzędzia dla Twojej firmy i Zacznij integrację teraz! 

Przedstawiamy Ci najnowsze treści z naszego Newslettera! Dowiesz się o ostatnich sukcesach Zoho, nagrodzonego przez Forbes Advisor za doskonałość w obszarze CRM. Odkryj także strategie zmniejszania Kosztu Pozyskania Klienta oraz analizę wyników finansowych firmy. Czy jesteś gotowy na innowacyjny rozwój swojego biznesu? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej!

Mogłaś /-eś zauważyć, że strona główna Z Partner przeszła zmiany, oraz ma nowy układ Menu. Znajdziesz tam między innymi dostęp do zasobów zgromadzonych w Strefie Małego Biznesu, wszystko w jednym miejscu do samodzielnej obsługi.

Zapraszam Cię na cykl webinarów, gdzie omówimy wyzwania biznesowe i potencjał narzędzi Zoho. Dołącz i poznaj ich pełen potencjał.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś potrzebować wsparcia technicznego w niespodziewanym momencie?
Teraz masz możliwość wynajęcia naszego specjalisty na godziny. Skorzystaj z naszych usług serwisowych dokładnie wtedy, gdy ich potrzebujesz. Zleć zadanie do Opiekuna Z Partner i określ swoje oczekiwania. Dostarczymy Ci terminy, w których odpłatnie możemy szybko i profesjonalnie przeprowadzić prace serwisowe na Twoich narzędziach Zoho.
Zamów pomoc technika!

Dla Sprzedaży, Marketingu i innych Działów, skoncentrowanych na klientach...

W obsłudze klienta kluczowe jest zapewnienie wsparcia i budowanie relacji na każdym etapie. Zastanów się, jak szybko umożliwiasz klientom korzystanie ze wsparcia merytorycznego oraz jak sprawnie rozwiązujesz ich problemy. Czy dla klientów dostępne są bezpośrednie opcje kontaktu z witryny lub aplikacji mobilnej?
Automatyzacja procesów może przynieść wiele korzyści.
Odpowiemy na Twoje pytania. Jakie są koszty integracji procesów, zapewniających współpracę między zespołami? Jak często Twoje decyzje możesz oprzeć na danych zebranych ze wszystkich obszarów organizacji? W oparciu o jakie narzędzia możesz być pewny swoich decyzji? 
Kiedy jesteś gotowa /-wy, aby podnieść jakość relacji z klientami? Służymy Ci wsparciem  i doświadczeniem. Po za tym mamy doskonały zestaw narzędzi!
Podaj termin KONSULTACJI

Wykorzystaj globalne doświadczenie i wiedzę Zoho, aby wzmocnić swój biznes!

Miron

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0