Propartnerskie Negocjacje Handlowe

Propartnerskie Negocjacje Handlowe

31-05-2012 23:02:43 Wg Miron Matecki

Zastosowanie systemu Propartnerskich Negocjacji Handlowych wspomaga zespoły handlowe w utrzymaniu właściwej wartości sprzedaży i unikaniu rabatów. Dlaczego Propartnerskie Negocjacje Handlowe?
  •         Utrzymywanie cen na niezmienionym poziomie jest dużym wyzwaniem, z którym firmy muszą się zmierzyć każdego dnia
  •         Aby rozpocząć negocjacje, najpierw należy nawiązać dialog pomiędzy sprzedawcą i kupującym
  •         Zdolność sprzedawcy do utrzymania właściwych relacji w cyklu sprzedaży jest krytyczna dla długoterminowych kontaktów z klientami i ma zasadnicze znaczenie w dostarczaniu maksymalnej wartości dla organizacji sprzedającego jak i kupującego
  •         Zastosowanie strategii negocjacyjnej typu wygrana-wygrana ze względu na występująca sprzeczność interesów powoduje obniżenie marży dla organizacji sprzedającego i zmniejszenie wartości dla organizacji kupującego
Jak odnieść sukces? Propartnerskie Negocjacje Handlowe określają reguły negocjacji handlowych oraz pozycję klienta w negocjacjach. W trakcie tego jednodniowego szkolenia handlowcy uczą się przeprowadzania skutecznych negocjacji i osiągania wyników korzystnych dla obydwu stron, przy utrzymaniu satysfakcjonującego poziomu marży. Szkolenie zaprojektowane z myślą o klientach indywidualnych jak i przedsiębiorstwach pomaga handlowcom ustalić właściwe oczekiwania klientów, unikać konieczności przyznawania dużych rabatów oraz utrzymać właściwy poziom marży handlowej. Ten interaktywny program szkoleniowy pomaga handlowcom:
  •         Wzmocnić właściwe relacje w trakcie prowadzenia negocjacji
  •         Zwiększyć rozmiar i zakres możliwości oraz poziom marży
  •         Uniknąć opóźnień na końcu cyklu sprzedaży, spowodowanych przez brak możliwości osiągnięcia porozumienia
  •     Zwiększyć wartość otrzymywaną przez kupującego jak i przez sprzedającego
Poprawa Wydajności Firmy następuje poprzez:
  •         Utrzymanie właściwego poziomu marży
  •         Redukcje czasu trwania negocjacji i skrócenie cyklu sprzedaży
  •         Przeprowadzenie skutecznego procesu negocjacji poprzez właściwe planowanie
  •         Osiąganie satysfakcjonujących wyników przez obydwie strony uczestniczące w negocjacjach
  •         Poprawę długo i krótko terminowych relacji z klientami
  •         Unikanie utraty możliwości, na skutek opóźnień w trakcie negocjacji
  •         Unikanie dużych rabatów udzielanych w celu zamknięcia transakcji sprzedaży
Czego się nauczysz? W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się jak:
  • Ustalić, na którym etapie procesu zakupu znajduje się klient i dlaczego zajmuje dane stanowisko
  •         Rozróżniać trzy typy negocjacji w celu wybrania najbardziej odpowiedniego
  •         Ustalić sposoby pozwalające unikać czynienia ustępstw w stosunku do klienta, jeżeli nie otrzymasz czegoś w zamian dla swojej firmy
  •         Określić, jaki interes tkwi w utrzymaniu obranej przez kupującego pozycji w celu przedstawienia lepszej oferty
  •         Uchylać się od próśb kupującego unikając używania słowa 'nie'
  •         Podejmować i kierować dialogiem z klientami tak, aby obydwie strony uzyskały jak największe korzyści
  •         Unikać używania w trakcie cyklu sprzedaży fraz, które mogłyby wywołać niewłaściwe oczekiwania kupującego
  •         Opracować własną, indywidualną strategię negocjacji
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą potrafili:
  •         Negocjować z większą pewnością
  •         Zwiększyć rozmiar i zakres możliwości oraz poziom marży
  •         Unikać opóźnień na końcu cyklu sprzedaży spowodowanych brakiem możliwości osiągnięcia porozumienia
  •         Zwiększyć wartość otrzymywaną przez kupującego jak i przez sprzedającego
  •         Określić najlepszą dla siebie oraz dla klienta alternatywę w stosunku do negocjowanej umowy
  •         Ustalić swoje silne oraz słabe strony w negocjacjach wykorzystując elementy „Formuły Skutecznej Sprzedaży”

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0