Propartnerskie Negocjacje Handlowe

Propartnerskie Negocjacje Handlowe

31-05-2012 23:02:43 Wg Miron Matecki

Zastosowanie systemu Propartnerskich Negocjacji Handlowych wspomaga zespoły handlowe w utrzymaniu właściwej wartości sprzedaży i unikaniu rabatów. Dlaczego Propartnerskie Negocjacje Handlowe?
  •         Utrzymywanie cen na niezmienionym poziomie jest dużym wyzwaniem, z którym firmy muszą się zmierzyć każdego dnia
  •         Aby rozpocząć negocjacje, najpierw należy nawiązać dialog pomiędzy sprzedawcą i kupującym
  •         Zdolność sprzedawcy do utrzymania właściwych relacji w cyklu sprzedaży jest krytyczna dla długoterminowych kontaktów z klientami i ma zasadnicze znaczenie w dostarczaniu maksymalnej wartości dla organizacji sprzedającego jak i kupującego
  •         Zastosowanie strategii negocjacyjnej typu wygrana-wygrana ze względu na występująca sprzeczność interesów powoduje obniżenie marży dla organizacji sprzedającego i zmniejszenie wartości dla organizacji kupującego
Jak odnieść sukces? Propartnerskie Negocjacje Handlowe określają reguły negocjacji handlowych oraz pozycję klienta w negocjacjach. W trakcie tego jednodniowego szkolenia handlowcy uczą się przeprowadzania skutecznych negocjacji i osiągania wyników korzystnych dla obydwu stron, przy utrzymaniu satysfakcjonującego poziomu marży. Szkolenie zaprojektowane z myślą o klientach indywidualnych jak i przedsiębiorstwach pomaga handlowcom ustalić właściwe oczekiwania klientów, unikać konieczności przyznawania dużych rabatów oraz utrzymać właściwy poziom marży handlowej. Ten interaktywny program szkoleniowy pomaga handlowcom:
  •         Wzmocnić właściwe relacje w trakcie prowadzenia negocjacji
  •         Zwiększyć rozmiar i zakres możliwości oraz poziom marży
  •         Uniknąć opóźnień na końcu cyklu sprzedaży, spowodowanych przez brak możliwości osiągnięcia porozumienia
  •     Zwiększyć wartość otrzymywaną przez kupującego jak i przez sprzedającego
Poprawa Wydajności Firmy następuje poprzez:
  •         Utrzymanie właściwego poziomu marży
  •         Redukcje czasu trwania negocjacji i skrócenie cyklu sprzedaży
  •         Przeprowadzenie skutecznego procesu negocjacji poprzez właściwe planowanie
  •         Osiąganie satysfakcjonujących wyników przez obydwie strony uczestniczące w negocjacjach
  •         Poprawę długo i krótko terminowych relacji z klientami
  •         Unikanie utraty możliwości, na skutek opóźnień w trakcie negocjacji
  •         Unikanie dużych rabatów udzielanych w celu zamknięcia transakcji sprzedaży
Czego się nauczysz? W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się jak:
  • Ustalić, na którym etapie procesu zakupu znajduje się klient i dlaczego zajmuje dane stanowisko
  •         Rozróżniać trzy typy negocjacji w celu wybrania najbardziej odpowiedniego
  •         Ustalić sposoby pozwalające unikać czynienia ustępstw w stosunku do klienta, jeżeli nie otrzymasz czegoś w zamian dla swojej firmy
  •         Określić, jaki interes tkwi w utrzymaniu obranej przez kupującego pozycji w celu przedstawienia lepszej oferty
  •         Uchylać się od próśb kupującego unikając używania słowa 'nie'
  •         Podejmować i kierować dialogiem z klientami tak, aby obydwie strony uzyskały jak największe korzyści
  •         Unikać używania w trakcie cyklu sprzedaży fraz, które mogłyby wywołać niewłaściwe oczekiwania kupującego
  •         Opracować własną, indywidualną strategię negocjacji
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą potrafili:
  •         Negocjować z większą pewnością
  •         Zwiększyć rozmiar i zakres możliwości oraz poziom marży
  •         Unikać opóźnień na końcu cyklu sprzedaży spowodowanych brakiem możliwości osiągnięcia porozumienia
  •         Zwiększyć wartość otrzymywaną przez kupującego jak i przez sprzedającego
  •         Określić najlepszą dla siebie oraz dla klienta alternatywę w stosunku do negocjowanej umowy
  •         Ustalić swoje silne oraz słabe strony w negocjacjach wykorzystując elementy „Formuły Skutecznej Sprzedaży”

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0