Rok 2020 w liczbach.
Czyli co udało się osiągnąć w Zoho.
Miniony rok był pełen niespodziewanych wydarzeń i zwrotów akcji dla wielu firm. W Zoho te zmiany przebiegały pomiędzy samodzielną adaptacją do nowych okoliczności w pracy zdalnej, a jednoczesnym pomaganiem użytkownikom. To był duży progres, dzięki czemu firma rozwinęła się, wprowadziła nowe rozwiązania i zyskała wielu nowych odbiorców. Zobacz co działo się w Zoho w 2020 roku.
Co nowego w Marketplace?
Połowa 2020 roku to wskazanie na liczniku Marketplace okrągłej liczby 1000, czyli uruchomienie tysięcznego rozszerzenia.
Te gotowe do użycia rozszerzenia pomogły wielu klientom połączyć swoje narzędzia biznesowe z produktami Zoho bez konieczności pisania linijek z kodami. Dzięki nim szybciej mogli spełnić swoje potrzeby biznesowe.
Z kolei końcówka roku 2020 to kolejny milowy krok, czyli 500 rozszerzeń dla Zoho CRM funkcjonujących na każdym etapie procesu sprzedaży - od rozmowy telefonicznej do finalizacji.
334
rozszerzenia dodane w 2020 roku
1.3 mln
odwiedzających stronę Marketplace
160k +
częstość instalowanych rozszerzeń
50k
o tyle więcej użytkowników zrealizowało swoje cele
5 najczęściej instalowanych rozszerzeń
1. Mailchimp dla Zoho CRM
2. SMS Magic dla Zoho CRM
3. Checklist dla Zoho Projects
4. Dysk Google dla Zoho Projects
5. Giphy dla Zoho Show
O co pytali Klienci?
Zapytania i prośby przekuwaną są natychmiast w realizację projektów, które upraszczają pracę. Oto 5 najbardziej poszukiwanych rozszerzeń w 2020 roku.