Skuteczna Sprzedaż Kluczowym Klientom

Skuteczna Sprzedaż Kluczowym Klientom

31-05-2012 23:38:06 Wg Miron Matecki

Planowanie działań związanych z Kluczowymi Klientami, wzmocnione przez proces CRM, to metodologia i szkolenie skierowane do zespołów handlowych zajmujących się sprzedażą dla dużych, strategicznych klientów. Jest ono zaprojektowane tak, aby przygotować uczestników do takiego pokierowania negocjacjami handlowymi, aby podnieść poziom osiąganych dochodów przy jednoczesnym wzroście poziomu satysfakcji klientów. W trakcie szkolenia trwającego ponad dwa dni, zespół księgowy prowadzi analizę kluczowych kont z punktu widzenia zarządzania klientami, skupiając się na wiodących w danej branży trendach oraz czynnikach rozwoju biznesu. Zespół bada też istniejące relacje B2B skupiając się na obszarach wymagających usprawnienia. Identyfikuje i przydziela właściwe zasoby. Aby generować pożądany poziom dochodów, należy skupić siły i środki na możliwościach jakie istnieją w obrębie kont. W tym celu każda grupa opracowuje Plan Zarządzania Kluczowymi Klientami, który następnie wykorzystany będzie do potwierdzenia listy możliwości i przeglądu wartości dostarczonej dla organizacji klienta. Opracowanie pełnej dokumentacji, Planu Kont oraz Planu Zarządzania Kluczowymi Klientami posłuży w kontaktach z kadrą zarządzającą klientów. Po ukończeniu tego szkolenia wzmocnionego przez proces CRM uczestnicy będą potrafili:  
  •     Podnosić i utrzymywać wysoki poziom zadowolenia klientów
  •     Zwiększać dochody osiągane z kont kluczowych klientów
  •     Zwiększać tempo badania właściwości oraz możliwości danego konta
  •     Ulepszyć zarządzanie zasobami wykorzystywanymi do prowadzenia konta

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0