Jak planować spotkania z Zoho Bookings

Jak planować spotkania z Zoho Bookings

04-05-2022 12:23:54 Wg Z Partner

Zoho Bookings: 

​8 sposobów jak planować spotkania w aplikacji

Przed erą aplikacji do planowania spotkań, zazwyczaj umawialiśmy się na terminy osobiście w danym miejscu, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail. Znalezienie dogodnego terminu nie zawsze było łatwym zadaniem, a jego zmiana stanowiła spory problem. Teraz oprogramowanie do planowania umożliwia firmom i klientom przeglądanie i tworzenie terminów w ciągu kilku chwil. To rozwiązanie, w połączeniu z automatycznymi powiadomieniami, przypomnieniami i linkami do spotkań, znacząco oszczędza czas po obu stronach. Chociaż nadal korzystamy z konwencjonalnych sposobów łączenia, to aplikacje do planowania wyeliminowały zbędną komunikację i zapewniły płynniejsze umawianie spotkań.

8 najczęstszych sposobów umawiania się
 na spotkanie za pomocą oprogramowania
do planowania online:

1. E-mail  

E-maile pozostają najczęstszą metodą planowania wśród firm i klientów. Szacuje się , że w 2022 r. wymienimy 333,2 miliarda e-maili i nie ma wątpliwości, że wiele z nich będzie dotyczyło planowania spotkań.

Jaki usprawnić umawianie spotkań przez e-mail:

  1. Dołącz adres URL strony rezerwacji do marketingowych wiadomości e-mail Niezależnie od tego, czy wysyłasz promocyjne wiadomości e-mail, czy newsletter, możesz ułatwić klientom dostęp do strony rezerwacji, umieszczając do niej łącze w wiadomościach.
  2.  Kopiowanie i wklejanie informacji o dostępności z aplikacji do planowania. Niektóre aplikacje do planowania umożliwiają kopiowanie określonych godzin, w których jesteś dostępny, i wklejanie ich do wiadomości. W ten sposób odbiorcy mogą przeglądać i rezerwować określony czas za pomocą harmonogramu podanego w mailu.
  3. Hiperłącze do strony rezerwacji w stopce maila. Kiedy codziennie kontaktujesz się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem poczty e-mail,  link do strony rezerwacji w podpisie e-mail to kolejna szansa na pozyskanie nowych klientów.
  4. Ręczne planowanie spotkania. Niektórzy klienci wolą umawiać i potwierdzać terminy spotkań za pośrednictwem wiadomości e-mail, więc po ustaleniu terminu możesz ręcznie dodać ich wybór do aplikacji do planowania.

2. Strona internetowa  

Gdy odwiedzający witrynę zainteresują się Twoimi usługami maksymalnie ułatw im kontakt z Tobą. Jeśli nie mogą znaleźć ważnych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu, prawdopodobnie opuszczą witrynę i poszukają innych opcji.

Włączając aplikację do planowania w swojej witrynie, szybko zamienisz odwiedzających w potencjalnych klientów i ominiesz wiele niepotrzebnych procesów komunikacji. 

Istnieją dwa sposoby dodania strony rezerwacji do witryny:                                             

  • Link do adresu URL strony rezerwacji  z aktywnym tekstem, obrazem lub przyciskiem. Dzięki temu odwiedzający witrynę mogą łatwo zlokalizować i otworzyć stronę planowania.

  • Dodaj kod HTML aplikacji do planowania do swojej witryny. Aplikacje do planowania umożliwiają osadzenie całej strony rezerwacji lub wstawienie wyskakującego okienka z możliwością dostosowania.

 3. Media społecznościowe 

Ponad 4,62 miliarda osób ma konta w mediach społecznościowych. Nic więc dziwnego, że większość firm polega głównie na tych platformach, aby budować swoją bazę klientów. Udostępniając stronę planowania na kontach w mediach społecznościowych, ułatwisz spotkanie się z Tobą nowym i obecnym klientom.                                             

Istnieją dwa sposoby, w jakie klienci mogą umówić się na spotkanie z kont w mediach społecznościowych:                                              

  • Zintegruj swój harmonogram z aplikacjami społecznościowymi . Na przykład, jeśli Twoja aplikacja do planowania współpracuje z platformami takimi jak Facebook i Instagram, możesz bezpośrednio połączyć swój harmonogram z kontami. Po połączeniu na stronach Twojego konta zostanie wyświetlony przycisk zarezerwuj teraz, aby klienci mogli szybko umówić się na spotkanie.

  • Użyj adresu URL strony rezerwacji. Możesz umieścić ten link w sekcji biograficznej, w publikowanych wpisach, lub w polu kontaktowym.

4. CRM  

CRM to centrum danych i zaangażowania klientów. Tutaj masz wszystkie dane na wyciągnięcie ręki.

Podłącz swoją aplikację do planowania                                             

Niektóre aplikacje do planowania integrują się z popularnymi systemami CRM, takimi jak Salesforce czy Zoho CRM. Po zintegrowaniu strona planowania staje się dostępna za jednym kliknięciem przycisku. Klienci ustalają swoją dostępność, a Ty możesz łatwo potwierdzać ich spotkania bez opuszczania CRM.                                             

Natychmiast wyślij e-mailem adres URL strony rezerwacji                                             

Po zintegrowaniu oprogramowania do planowania z CRM możesz wysłać e-mail do potencjalnych klientów z adresem URL strony rezerwacji bez konieczności zmiany aplikacji. Dodatkową korzyścią jest możliwość śledzenia byłych i nadchodzących spotkań oraz kontaktu z klientami bezpośrednio z poziomu CRM.                                             

Korzystasz z Zoho CRM? Oto wtyczka do integracji z Zoho Bookings.

5. Telefon z recepcji                                             

Dzwonienie do recepcji to praktyka, która nigdy nie wychodzi z mody, pomimo naszej szybko rozwijającej się kultury high-tech. Jest to szczególnie powszechne w opiece zdrowotnej, ponieważ pacjenci zazwyczaj wolą potwierdzić szczegóły wizyty w rejestracji.

Gdy klienci potwierdzą swoją dostępność przez telefon, możesz zautomatyzować pozostałe procesy za pomocą aplikacji do planowania. Kiedy recepcjonistka ręcznie zaplanuje spotkania za pomocą aplikacji Bookings lub podłączonego CRM, powiadomienia o spotkaniach, przypomnienia, pobranie płatności i dalsze czynności są obsługiwane automatycznie.                                             

6. Aplikacje do przesyłania wiadomości 

Aplikacje do komunikacji stały się centralną częścią naszych codziennych rozmów. Niezależnie od tego, czy z powodów zawodowych, czy osobistych, często korzystamy z tych platform, aby decydować, kiedy i gdzie się spotkać.                                             

Jeśli korzystasz takiej komunikacji w swojej firmie, oprogramowanie do planowania może zaoszczędzić cenny czas. Po skopiowaniu i wklejeniu adresu URL strony rezerwacji do czatu klienci mogą umawiać się na spotkania bez pytania o Twoją dostępność.                                             

7. SMS  

Chociaż aplikacje do przesyłania wiadomości w dużej mierze zastąpiły krótkie, tekstowe komunikaty SMS-y, te mają ważne funkcje. Jeśli chodzi o planowanie spotkań, możesz zautomatyzować powiadomienia o kolejnych rezerwacjach, wysyłając klientom przypomnienie SMS i link do planowania.                                             

8. API                                     

Aplikacje udostępniają interfejsy API, które pozwalają dostosować proces planowania spotkań. Można na przykład spersonalizować proces ustalania wizyt, pobrać dane klienta i wstępnie wypełnić pola, aby przyspieszyć rezerwacje lub zintegrować aplikację do planowania spotkań z własną aplikacją                                       

Wybór niezawodnego rozwiązania do planowania

Sposób, w jaki spotykamy się z innymi, zmienił się drastycznie w ciągu ostatniej dekady. Obecnie planowanie online ułatwia właścicielom firm łączenie się z klientami i ułatwia zarządzanie terminami dla pracowników hybrydowych i zdalnych.                                             

Dzięki wyżej wymienionym metodom przedsiębiorcy indywidualni, małe zespoły, firmy i organizacje mogą poszerzyć swoją bazę klientów. Jednak najważniejszym elementem sukcesu jest wdrożenie rozwiązania, które ułatwi planowanie wizyt online. A oprogramowanie Zoho Bookings zdecydowanie może pomóc usprawnić proces rezerwacji. 

Pozwól sobie uprościć proces planowania wizyt.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0