Zoho CRM


Pracuj efektywniej z Zoho CRM
 

Funkcje CRM umożliwiają przedsiębiorstwom skupienie na cyklu życia klienta mającym wpływ na wzrost dochodów ze sprzedaży (generowanie namiarów – przyjęcie – konwersja – utrzymanie – przywiązanie) a nie na samym procesie sprzedaży.


Zoho CRM oferuje moduły automatyzacji zadań sprzedażowych takie jak: namiary, potencjały, konta, kontakty oraz prognozowanie sprzedaży. Funkcje te pozwalają zlokalizować wszystkie możliwości biznesowe oraz ustalić więcej szczegółów w krótszym czasie. Dodatkowo można z wyprzedzeniem zidentyfikować wąskie gardła procesu sprzedaży, a przez to efektywnie wykorzystywać posiadane dane klientów w przyszłości do sprzedaży w systemie cross-selling i up-selling.

Automatyzacja zadań sprzedażowych

Zoho CRM organizuje procesy Handlowe i Marketingowe. Łączy w cyklu sprzedaży namiary, konta, potencjały, kampanie itp. Zoho CRM oferuje moduły automatyzacji zadań sprzedażowych takie jak: prognozowanie sprzedaży, makra, reguły przepływu pracy oraz zasady przypisywania namiarów. 

Zarządzanie magazynem
​Zoho CRM usprawnia cykl sprzedaży zapewniając w pełni zintegrowany system zarządzania magazynem. Oferuje kompletny zestaw narzędzi do zarządzania cyklem sprzedaży poprzez integrację modułów Zarządzania Zamówieniami takich jak Produkty, Cenniki Wszystkich Dostawców, Sprzedawcy, Oferty Sprzedaży, Zamówienia i Faktury z modułami Sprzedaży.
Obsługa Klienta

Zoho CRM stosuje moduły Zgłoszeń i Rozwiązań, aby zapewnić efektywny zintegrowany z danymi handlowymi proces obsługi klienta. Zintegrowane zarządzanie procesem sprzedaży i wsparcia posprzedażowego pomaga organizacjom w sprawniejszym rozwiązywaniu zgłoszonych przez klientów problemów, co podnosi poziom satysfakcji klientów, oraz zwiększa możliwości zastosowania w przyszłości techniki cross-selling oraz up-selling.

Raporty i kokpity

Zoho CRM poprzez Raporty i Kokpity wspomaga analizę trendów w obszarze sprzedaży i marketingu oraz kluczowych wskaźników CRM. Raporty obejmują m.in. zadania sprzedażowe, marketing, obsługę klienta i zarządzanie zamówieniami.

Zabezpieczenia oparte na rolach

Zoho CRM zapewnia kontrolę dostępu do danych CRM w oparciu o rolę użytkownika w hierarchii organizacyjnej. Zabezpieczenia oparte na rolach umożliwiające kontrolę dostępu użytkowników pracujących z danymi CRM i modułami takimi jak namiary, konta, kontakty, potencjały itd.

Wielokanałowość komunikacji

Potencjalni klienci powinni być angażowaniu przy użyciu różnych  kanałów komunikacji. Zoho CRM oferuje opcje zaangażowania klienta przy użyciu wiadomości e-mail,  telefonu, czatu na żywo, portalu klienta, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy potencjalny klient przegląda Twoją witrynę, czyta kampanię e-mailową lub kontaktuje się z Twoją marką w mediach społecznościowych.

Sztuczna inteligencja – Zia Voice

Pierwsza konwersująca sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych. Zia Voice pozwala rozmawiać z CRM poprzez głos lub czat. W języku angielskim. Twój asystent CRM nie powinien być inny ! Zia może teraz przewidzieć prawdopodobieństwo wygrania transakcji, odczytać nastrój Klienta który pisał do Ciebie e-maila i przypomnieć że właśnie nadchodzi godzina najbardziej prawdopodobnego kontaktu z potencjalnym klientem

Automatyzacja marketingu

Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży. Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marketingowe i porównuj wydatki na reklamę z przychodami ze sprzedaży dzięki integracji z Google Ads.

Kokpity dla managementu

Portal Klienta. Platforma samoobsługowa dla CRM.

Dbaj o to, aby zespół sprzedaży był blisko, a klienci byli bliżej. Dzięki dostępowi do informacji o wszystkich wcześniejszych zakupach, zgłoszeniach serwisowych i fakturach portale pozwalają klientom, sprzedawcom i dostawcom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące kolejnych zakupów.

Zoho Catalyst - platforma dla programistów

Dla Klientów pragnących rozbudować CRM o własne rozszerzenia i dodatki. Przeznaczona dla programistów, administratorów CRM i wdrożeniowców. Catalyst umożliwia budowanie niestandardowych funkcji CRM. Dla tych którzy chcą napisać własne rozszerzenia, własnego, specjalizowanego Klienta CRM dla użytkowników mobilnych.

Płótna - graficzne rozszerzenia widoków w Zoho CRM.

Wersja próbna

Załóż darmowe konto Zoho CRM i wypróbuj przez 15 dni wybraną wersję

Pakiet wdrożenia CRM

Wybierz pakiet produktów towarzyszących. Szkolenia, opieka serwisowa, prace zlecone

Sprzedaż i marketing

Pakiet narzędzi przyciągania i obsługi Klienta rozszerzający funkcje CRM o narzędzia marketingu

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0