Przykłady jak usprawnić proces rekrutacji​ z Zoho Recruit i AI

Przykłady jak usprawnić proces rekrutacji​ z Zoho Recruit i AI

16-03-2022 13:29:51 Wg Z Partner

Szybszy proces rekrutacji
​z Zoho Recruit i sztuczną inteligencją

Od początku roku obserwujemy pozytywne ruchy na rynkach pracy. Prognozuje się, że 2022 rok będzie bardziej lukratywny dla rekruterów i agencji HR. Więc jeśli masz w planach założenie agencji , to teraz będzie na to bardzo dobry czas. Ten wpis dedykowany jest wszystkim osobom zarządzającym procesami rekrutacji. Omówimy w nim dwa przypadki wykorzystania wiodącego w branży automatycznego systemu śledzenia (ATS) i CRM rekrutacyjnego Zoho Recruit w ramach strategii kadrowej w 2022 roku.

Przykład 1:

Cel: jak najszybsza rekrutacja i pozyskanie kandydatów na różne stanowiska dla wielu klientów.

Pozyskanie, sprawdzenie, ocena i wybranie wykwalifikowanych kandydatów w ograniczonym czasie, jest możliwe tylko poprzez zautomatyzowany proces zatrudniania oparty na technologii.

Rekrutacyjna podróż z wykorzystaniem sztucznej inteligencji:

  1. Skonfiguruj ustawienia osobiste i firmowe — Możesz dodać informacje o swojej marce i role użytkowników z dostosowanymi uprawnieniami dostępu dla poszczególnych pracowników.
  2. Przenieś swoje dane — Jeśli po raz pierwszy korzystasz z ATS, importuj dane ze swoich arkuszy kalkulacyjnych, aby lepiej zarządzać bazą danych kandydatów i danymi kontaktowymi klientów.
  3. Oferty pracy — Możesz dodać informacje o ofertach pracy określonych przez klientów, przypisując je rekruterom z zespołu. Następnie zespół przesyła zapotrzebowania na pracę na wielu tablicach ogłoszeń i portalach dostawców.
  4. Portal Vendor – Jeśli jesteś powiązany z różnymi zewnętrznymi rekruterami utwórz portal dla dostawców, aby lepiej zarządzać zleceniami pracy. Poprzez portal wszyscy mogą zgłaszać swoich kandydatów i być na bieżąco z ich statusem przez cały proces rekrutacji.
  5. Portal klienta i moduł Kontakty – Klienci tworzą nowe oferty pracy, przesyłają informacje zwrotne do zgłoszonych kandydatów i podejmują decyzje o rozmowach kwalifikacyjnych. Skraca to pętlę informacji zwrotnych po rozmowach kwalifikacyjnych z kandydatami i pozwali Ci obsługiwać jednocześnie wielu klientów i kandydatów.
  6. Rozmowy kwalifikacyjne i moduł oceny – Gdy klient stworzy listę kandydatów,  możesz zaplanować rozmowy kwalifikacyjne w zależności od etapu, na którym się znajdują. Mogą mieć one różne formy: od wywiadów wideo, wywiadów na żywo, ocen behawioralnych,  poznawczych lub innych. Dzięki automatyzacji oszczędzasz czas podczas planowania rozmów kwalifikacyjnych, eliminując zbędne zadania, koordynując harmonogramy klientów i zbierając informacje zwrotne po rozmowie.
  7. Przepływy pracy — Ustawiasz przepływ pracy, aby wysyłać spersonalizowane wiadomości e-mail do zatrudnionych kandydatów.

Przykład 2: 

Cel: zmiana obecnego systemu ATS na  inny, gdyż obecny nie odpowiada na potrzeby i wymagania ( np. ze względu na różnorodność językową), a także brakuje mu podstawowych funkcji, które można dostosować. 

Stwórz swój własny ekosystem

  1. Skonfiguruj ustawienia osobiste i firmowe — W ATS dodajesz informacje o swojej marce i masz możliwość zmiany preferowanego języka , jednocześnie dostosowując role użytkowników i uprawnienia dostępu dla poszczególnych użytkowników.
  2. Migracja danych — Przeprowadzasz migrację z innego ATS do Zoho Recruit, więc importuje dane ze swojego poprzedniego obszaru roboczego ATS.
  3. Oferty pracy – Gdy zaimportujesz dane, zgodnie z wymaganiami klienta, dodajesz informacje o ofertach pracy i przypisuje je rekruterom ze swojego zespołu.
  4. Zarządzanie CV – Wszystkie CV, które twój zespół otrzyma z różnych integracji z tablicami ogłoszeń, mediów społecznościowych i ich strony kariery, przechodzą przez mapowanie pasera CV obsługiwane przez sztuczną inteligencję, pomaga im ujednolicić i dostosować przeanalizowaną strukturę CV do niestandardowego formularza, na przykład bardziej płynny import profili kandydatów.
  5. Zia – Po przeanalizowaniu CV kandydata, możesz nadal korzystać z wygenerowanego Match Score, aby sprawdzić czy jego umiejętności pokrywają się z wymaganiami. Pomocna w tym względzie może być Zia, asystentka AI Zaoho Recruit. Przed pobraniem listy kandydatów porównuje wymagania z pasującymi umiejętnościami i wygeneruje kluczowe wyniki.
  6. Portal kandydata — Możesz zapewnić kandydatom portal do aplikowania, śledzenia ich aplikacji i otrzymywania szybkich aktualizacji. W ten sposób pływasz na poprawę doświadczenia kandydata i wzmocnienia  marki swojego zleceniodawcy.
  7. Analityka i pulpity nawigacyjne – Zaawansowana analityka rekrutacyjna, oparta na Zoho Analytics, pomaga analizować dane rekrutów i tworzyć wnikliwe raporty Business Intelligence oraz pulpity nawigacyjne na żywo. Dzięki tej integracji proces rekrutacji  można zoptymalizować i dostosować w oparciu o konkretne dane, a nie tylko na podstawie przeczuć. Resume Parser Mapping wspierany przez sztuczną inteligencję i zastrzeżone algorytmy pomaga ujednolicić i dopasować przeanalizowaną strukturę CV do formy obsługiwanej przez Twoją organizację.

Podsumowanie

Mimo różnych wymagań rekruterów i firm HR, bez  problemu dostosujesz aplikację Zoho Recruit do procesów rekrutacji. Wykorzystując automatyzację rekrutacji i sztuczną inteligencję, zespół będzie mieć więcej czasu na dotarcie do potencjalnych klientów i kandydatów.

Recruit pomaga stworzyć silną obecność w Internecie. Pomaga również lepiej zarządzać relacjami z klientami i dostawcami. W rzeczywistości narzędzia i integracje poprawią wydajność pozyskiwania, sprawdzania, zatrudniania i wdrażania kandydatów bez poświęcania jakości pracowników.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0