Zoho Recruit. Idealny kandydat, sprawna rekrutacja.

Sprawna rekrutacja i idealny kandydat. 
Tak działa Zoho Recruit.

Zoho Recruit to oparty na chmurze system analizy kandydatów na stanowisko pracy,  został zbudowany w celu zapewnienia różnorodnych, kompleksowych rozwiązań rekrutacyjnych dla agencji rekrutacyjnych, korporacyjnych działów HR i agencji pracy tymczasowej. Dzięki temu intuicyjnemu oprogramowaniu do zdalnej rekrutacji możesz bez wysiłku zatrudniać najlepszych pracowników.

TEstuj za darmo przez 14 dni

Popraw procesy zatrudniania w agencji rekrutacyjnej.


  • Szybciej do źródła talentu.
    Błyskawicznie wyszukuj kandydatów dzięki najnowocześniejszemu systemowi pozyskiwania kandydatów Source Booster. 

  • Uruchom kontrolę w tle.
    Prowadź bezpieczne i zgodne z regulaminami praktyki rekrutacyjne, dzięki funkcji sprawdzania w tle. 

  • Proces rekrutacji kandydatów.
    Podejmuj świadome decyzje o zatrudnieniu w oparciu o kompleksowy przegląd statusów kandydatów.

  • Aplikuj przez LinkedIn.
    Uprość proces składania podań o pracę, automatycznie wypełniając informacje z profili LinkedIn. 

  • Zautomatyzuj proces rekrutacji.
    Utrzymuj uwagę swojego teamu na tej samej stronie, tworząc plan, który podpowiada użytkownikom.

  • Dostosuj szablony CV.
    Wygeneruj sformatowane CV dla swoich kandydatów z logo firmy i nie tylko.

Zgrane miejsce pracy dzięki korporacyjnym działom HR


  • Referencje pracownika.
    Wykorzystaj swoje zasoby do powiększenia bazy dzięki poleceniom pracowników.

  • Wysyłaj listy ofertowe.
    Zdigitalizuj proces tworzenia listu ofertowego, tworząc szablony dla kandydatów.

  •  Zbuduj markę pracodawcy.
    Popraw wygląd i styl swojej marki, dostosowując stronę Kariery. 

  •  Najpierw ocena, a potem rozmowa.
     Twórz wstępne oceny, aby skalować umiejętności kandydatów. 

  •  Efektywne zarządzanie .Przyznaj użytkownikom dostęp do grup w oparciu o charakterystykę kont.

  • Zamieniaj statusy kandydatów.
     Dzięki integracji Zoho People bezproblemowo zamienisz status kandydata na „pracownika”. 

Dla nowoczesnych agencji pracy tymczasowej.


  • Planowanie bez chaosu.
    Bezproblemowe i bezkonfliktowe planowanie zadań pracowników tymczasowych i klientów, w jednym miejscu.

  • Arkusze czasu pracy.
    Twórz arkusze czasu pracy i zarządzaj nimi, niezależnie od swoich pracowników i ofert pracy.

  • Szybsze płatności.
    Generuj faktury natychmiast po zakończeniu zadania. 

  • Akceptacja ofert.
    Pracownicy tymczasowi mogą akceptować lub odrzucać oferty pracy za pośrednictwem portalu tymczasowego lub e-mailem / SMS-em. 

  • Opcje dla pracowników w podróży.
    Aktualizuj pracę, godziny jej wykonywania i wysyłaj karty czasu pracy do wglądu, za pomocą aplikacji mobilnej. 

  • Portal tymczasowy.
    Śledź oferty pracy i przeglądaj nadchodzące, aktualne i zakończone projekty.

ZOHO RECRUIT JEST LIDEREM WŚRÓD OPROGRAMOWANIA DO REKRUTACJI ONLINE

Zostań liderem w rekrutacji.

Wybierz system, który pozwoli Ci znajdywać najlepszych kandydatów na pracowników.
Wszystkie informacje możesz mieć zawsze pod ręką pobierając aplikacje mobilną.

Testuj za darmo przez 14 dni

Przy rejestracji podanie danych karty płatniczej nie są wymagane

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0