Wtyczka MS Office

Wtyczka MS Office

30-05-2012 22:11:31 Wg Miron Matecki

Zoho - Trademark
Wtyczka Zoho dla MS Office
"Wtyczka Zoho dla Microsoft Office" stanowi wypełnienie luki pomiędzy aplikacjami zwiększającymi wydajność dostępnymi w trybie online a aplikacjami dostępnymi w trybie offline. Zadania użytkowników zostały znacznie uproszczone poprzez możliwość pracy nad dokumentami w trybie offline w programach Microsoft Word/Excel tak aby wprowadzone zmiany odzwierciedlone zostały bezpośrednio na koncie Zoho  (edytor tekstu Writer/arkusz kalkulacyjny Sheet). Wtyczka dla MS Office pozwala na:
  • Tworzenie, edycję i zapisywanie zmian w dokumentach oraz arkuszach kalkulacyjnych w edytorze tekstu Zoho Writer/ arkuszu kalkulacyjnym Zoho Sheet bezpośrednio z programu Microsoft Word/Excel.
  • rial">Dostęp i edycję dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych Zoho w programie Microsoft Word/Excel i zapisywanie ich we właściwej aplikacji Zoho (edytor tekstu Writer/arkusz kalkulacyjny Sheet).
Instalacja i użytkowanie Wtyczkę Zoho można pobrać tutaj. Tak samo jak w przypadku wszystkich innych aplikacji windows, nazwa pliku 'zohoplugin.exe' zostanie zapisana na dysku w wybranej przez Ciebie lokalizacji. Przed rozpoczęciem procesu instalacji należy zamknąć wszystkie aplikacje MS Office. Po zakończeniu wstępnej kontroli można rozpocząć instalację klikając dwa razy na plik 'zohoplugin.exe'. Po zakończeniu procesu instalacji w aplikacji Add-In pojawią się Przyciski Zoho w pasku narzędzi Office (Microsoft Office 2007). Aby móc korzystać z wtyczki wymagane jest posiadanie konta Zoho. Rozpoczęcie korzystania z wtyczki może nastąpić bezpośrednio po zarejestrowaniu do wybranej aplikacji Zoho – arkusza kalkulacyjnego ( http://sheet.zoho.com) lub edytora tekstu ( http://writer.zoho.com). Istnieje również opcja utworzenia nowego konta Zoho na stronie Wtyczki Zoho. Aby stworzyć nowe konto wystarczy kliknąć na link “Nowy użytkownik Zoho? Zarejestruj się”. Z tej możliwości skorzystać mogą użytkownicy, którzy pobrali wtyczkę, ale nie zarejestrowali się jeszcze w Serwisie Zoho. Podczas ostatniej aktualizacji Wtyczki Zoho dodanych zostało wiele użytecznych funkcji. Wśród nich można wymienić: 1. Zachowanie kopii lokalnej Funkcja ta pozwala użytkownikom na tworzenie kopii lokalnej dokumentów dostępnych w edytorze tekstu Zoho Writer i arkuszu kalkulacyjnym Zoho Sheet. Aby aktywować tą funkcję wystarczy w trakcie logowania wybrać pole “Zachowaj kopię lokalną”.
2. Nowy komponent tab – Dokumenty Lokalne Teraz, gdy użytkownicy mogą zachować na dysku lokalnym kopie dokumentów tworzonych w trybie online do aplikacji Add-In w Word/Excel dodany został nowy komponent tab “Dokumenty Lokalne”. Dostęp do kopii lokalnej uzyskać można, klikając dwukrotnie na wybrany tab. Dokumenty pobrane lokalnie chronione są hasłem. Aby osoby nieposiadające autoryzacji nie mogły uzyskać dostępu do dokumentów, otwierając lokalną kopię dokumentu użytkownik proszony jest o podanie hasła do konta Zoho. Użytkownicy mogą również usuwać kopie lokalne. Aby wykonać tą operację, wystarczy kliknąć w aplikacji Add-In na komponent tab wybranego dokumentu lokalnego, wybrać dokument i nacisnąć przycisk usuń. 3. Edycja dokumentów w trybie offlineWykorzystując kopię lokalną, użytkownicy mają możliwość edycji dokumentów w trybie offline oraz synchronizacji zaktualizowanej wersji offline z wersją online dokumentów w edytorze tekstu Zoho Writer/arkuszu kalkulacyjnym Zoho Sheet przez połączenie z Internetem, a po zalogowaniu do konta Zoho z aplikacji Add-in w Word/Excel wybór opcji “Zapisz w Zoho Writer/Sheet”. 4. Obsługa wielu użytkowników Poprzednia wersja Wtyczki MS Office nie zapewniała dostępu do dokumentów użytkownikom Windows zalogowanym jako gość. Aktualnie użytkownicy Ci posiadający konto w Zoho mają możliwość dostępu i edycji dokumentów MS Word/Excel (poprzednio opcję tą mieli tylko użytkownicy posiadający status Administratora). Aby uzyskać więcej informacji oraz pomoc związaną z użytkowaniem wtyczki napisz do nas na adres wsparcie@zpartner.pl
Ważne: Pracując nad aktualną wersją dokumentu w programie MS Word/Excel w trybie offline można zsynchronizować wersję dostępną w trybie offline z wersją online danego dokumentu w edytorze tekstu Zoho Writer. W tym celu należy uzyskać połączenie z Internetem, zalogować się do konta Zoho z   aplikacji Add-in w Word/Excel i zapisać dokument poprzez kliknięcie przycisku „Zapisz” lub "Ctrl+S". Po wykonaniu opisanego procesu nastąpi synchronizacja wersji online oraz offline wybranego dokumentu. ** Wtyczka Zoho jest kompatybilna z Microsoft Office (wersja 2000 oraz następne), aktualnie obsługuje anglojęzyczną wersję aplikacji Office. Trwa opracowywanie kolejnych wersji językowych.  

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0