Zoho CRM 2018

Zoho CRM 2018

11-03-2018 00:01:48 Wg Miron Matecki

Przedstawiamy Zia Voice. Pierwsza sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych

Pierwsza konwersująca sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych. Zia Voice pozwala rozmawiać z CRM poprzez głos lub czat. W jęzuku angielskim. Uzyskuj dostęp do informacji CRM, która jest aktualna, kontekstowa i dostępna. Dokładnie wtedy, gdy jej potrzebujesz !

Zia - Asystent, na którego zawsze możesz liczyć

Asystent to ktoś, na kogo zawsze możesz liczyć. Twój asystent CRM nie powinien być inny ! Zia może teraz przewidzieć prawdopodobieństo wygrania transakcji, odczytać nastrój Klienta który pisał do Ciebie e-maila i przypomnieć że właśnie nadchodzi godzina najbardziej prawdopodobnego kontaktu z potencjalnym klientem. Zia analizuje także wydajność automatyzacji przepływów pracy w systemie, udostępnia pulpit nawigacyjny z inteligentnymi komponentami i pomaga w automatycznym wypełnianiu informacji o potencjalnych klientach w CRM, dzięki czemu mniej czasu poświęcasz na wprowadzanie danych. Zia uczy się lepszej obsługi Klientów razem z Tobą !

Blueprint: Wykonuj kroki na czas. Zawsze. Ulepszenia blueprintu: SLA i listy kontrolne

Czas to pieniądz ! Blueprint w Zoho CRM pomaga budować i automatyzować proces sprzedaży tak, jak go zaprojektowałeś. Najnowsza funkcja Blueprint? Możliwość oznaczania wszystkich zadań przed przejściem sprzedawców do następnego etapu wraz z określeniem czasu, dla którego rekord powinien znajdować się w określonym stanie.

Nowa Analityka. Mądrzejszy pulpit dla Twojej firmy

Pulpit nawigacyjny użytkownika Zoho CRM zyskuje zupełnie nowy interfejs, z dodatkiem 5 nowych analitycznych widżetów, które na nowo zdefiniują sposób, w jaki zespoły sprzedaży opracowują informacje biznesowe. Uzyskaj własny, dostosowywany pulpit, który pomoże Ci śledzić wskaźniki sprzedaży i wizualizować kluczowe wskaźniki wydajności. Bądź na bieżąco z trendami sprzedażowymi, wykrywając anomalie w cyklu sprzedaży lub porównując wydajność poszczególnych handlowców lub cykle zamknięcia transakcji za pomocą Spot Comparator.

Portal Klienta. Platforma samoobsługowa dla CRM

Dbaj o to, aby zespół sprzedaży był blisko, a klienci byli bliżej. Dzięki dostępowi do informacji o wszystkich wcześniejszych zakupach, zgłoszeniach serwisowych i fakturach portale pozwalają klientom, sprzedawcom i dostawcom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące kolejnych zakupów.

Catalyst. Platforma do pisania własnych dodatków do CRM

Jedna z naszych najbardziej oczekiwanych funkcjonalności. Dla Klientów pragnących rozbudować CRM o własne rozszerzenia i dodatki. Przeznaczona dla programistów, administratorów CRM i wdrożeniowców. Catalyst umożliwia budowanie niestandardowych funkcji na telefon na platformie CRM. Dla tych którzy chcą napisać własnego Klienta CRM dla użytkowników zdalnych którzy potrzebują tylko wybranych funkcji w CRM.  

Widżety

Od tej wersji możecie Państwo twórz własne składniki interfejsu użytkownika, które nie tylko pobierają informacje kontekstowe z zewnętrznych źródeł, ale także pracują z danymi Zoho CRM. Innymi słowy w Wasz CRM może być wbudowana aplikacja własna która stanie się w ten sposób rozbudowaną częścią CRM.

Płótna. Graficzne rozszerzenia widoków CRM

Widoki na Twoje dane mogą teraz zawierać dodatkowe informacje przyśpieszające pracę. Dodaj zdjęcia do łatwej identyfikacji, użyj niestandardowych przycisków do tworzenia pól do wyboru i dostosuj widok do swoich potrzeb biznesowych.

Podformularze. Wyświetl powiązane dane CRM z jednego miejsca

Uprość sposób przeglądania informacji CRM z podformularzami w Zoho CRM. Ta funkcjonalność pozwala Klientom rozszerzyć kartę Klienta o powiązane dane. W zależności od potrzeb można wyciągnąć część powiązanych danych na główną kartę i uczynić je bardziej widocznymi.

Tłumaczenie. Spraw, aby CRM mówił w języku, którego używają pracownicy

Dzięki rozszerzeniu tłumaczenia danych ( listy wyboru, opcje, statusy pól) Twoje informacje CRM są dostępne dla Twojego zespołu w języku, który najbardziej im odpowiada. Ta funkcjonalność przyda się wszystkim którzy udostępniają swój system pracownikom używających wielu języków ale pracujących z tymi samymi Klientami.

Integracja z Zoho Meeting i GoToMeeting.

Skonfiguruj integrację konferencji internetowych, aby rozmawiać z Klientami z CRM. Każde nowe wydarzenie lub spotkanie zostaje zintegrowane ze szczegółami w Zoho CRM, gdzie Twój zespół może uzyskać dostęp do nagrania audio-wideo konferencji i odpowiednich dokumentów udostępnionych podczas spotkania.   PS. Wszystkie opisane funkcjonalności będą sukcesywnie włączane użytkownikom CRM w ciągu następnych tygodni.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0