Obsługa nowego klienta jest o wiele bardziej zajmująca niż starszego. SalesIQ umożliwia Ci wspaniałą obsługę która zadowoli twojego klienta. Oto kroki ulepszające obsługę twojego klienta:
- Pozwól klientowi rozpocząć czat z strony lub e-maila. Klient może samodzielnie zainicjować konwersację. Wystarczy wkleić mały kod skryptowy i gotowe. Przez proste dodanie przycisku chatu do sygnatury e-mail serwisanta, klient może w prosty sposób zacząć rozmowę od razu z wiadomości.
- Pozwól klientowi wybrać ulubionego serwisanta. SalesIQ daje możliwość wyboru osoby z którą chce rozmawiać. Dzięki temu może kontynuować sprawę z odpowiednim serwisantem lub po prostu wybrać tego ulubionego. Możesz zdecydować, których serwisantów wybrać wraz z małym opisem ich doświadczenia i pozwolić klientowi wybrać odpowiadającego jego potrzebom.
- Sprawdź skuteczność serwisantów. Po konwersacji, SalesIQ umożliwia ocenienie serwisanta i napisania krótkiej notki o nim, dzięki temu dowiesz się jak sprawdza się dana osoba.
- Od razu przydzielaj zadania po zakończonej konwersacji. Zintegrowany z CRM, SalesIQ umożliwia przydzielenie zadania od razu po zakończeniu konwersacji. Jeżeli osoby nie ma w bazie, możesz od razu ją dodać.
- Sprawdzaj co twoi klienci robią i ile poświęcają temu czasu.SalesIQ pozwala na dokładne sprawdzanie co dany klient robił, ile czasu to trwało, ile czasu spędził ogólnie na stronie itp..