Zoho z tytułem Wizjoner 2022,
w raporcie Gartner® Magic Quadrant 2022 w kategorii platform automatyzacji sprzedaży
Zoho z tytułem Wizjoner 2022,
w raporcie Gartner® Magic Quadrant 2022 w kategorii platform automatyzacji sprzedaży
Z przyjemnością możemy ogłosić, że firma Zoho otrzymała tytuł Wizjonera w 2022 roku w raporcie Gartner Magic Quadrant w kategorii Sales Force Automation Platforms. To dla Zoho dwunasta z rzędu nominacja Magic Quadrant.
Czym jest Magic Quadrant?
Gartner jest znaną na całym świecie firmą analityczno-doradczą, z biurami w kilkudziesięciu krajach, w tym także w Polsce. Magic Quadrant to cykliczne badania rynkowe, wykonywane przez amerykańską korporację Gartner. Rezultatem końcowym tych badań jest przekrojowy raport wskazujący konkretne technologie i narzędzia, które warto wykorzystać w biznesowej i produkcyjnej praktyce. Wyniki badań przedstawiane są na specjalnej macierzy, której osie stanowią dwa wymiary:
- „Ability to execute” określa możliwości organizacji w zakresie wdrożenia nowych pomysłów i rozwiązań.
- „Completeness of vision” informuje o tym, na ile wizję firmy można uznać za kompletną i wartościową dla potencjalnych klientów.
Za co tytuł Wizjonera dla Zoho?
W raporcie Gartner Firma Zoho zajmuje w kwadracie pozycję Wizjonera, za swój produkt Zoho CRM. Rosnąca konkurencja na dzisiejszym rynku zmusiła firmy do przemyślenia swoich procesów sprzedaży. Długie cykle sprzedaży, bałagan w danych oraz brak skutecznego procesu opieki nad leadami mogą kosztować utratę ich jakości oraz obiecujących transakcji. Automatyzacja działań handlowych (ang. Sales Fors Automation /SFA) to kluczowe technologie, która pomagają pokonać te wyzwania, a także zwiększać produktywność.
Zoho CRM, to system stworzony od podstaw z myślą o ułatwieniu pracy zespołom sprzedaży, marketingu i obsługi w firmach każdej wielkości i z każdego segmentu. Szerokie możliwości SFA pozwalają skupić się na sprzedaży i pozostawić inne działania peryferyjne automatyzacji. Badania i rozwój stanowią główny filar filozofii firmy Zoho - dlatego zespół nieustannie pracuje nad kolejnymi dużymi innowacjami.
W raporcie Gartner tak podsumowano firmę i aplikację Zoho CRM:
"Zoho CRM doskonale nadaje się do obsługi organizacji sprzedaży wszystkich rozmiarów i segmentów, ze szczególnym uwzględnieniem branży technologicznej, usług profesjonalnych, usług finansowych i opieki zdrowotnej. W ciągu ostatniego roku firma Zoho wprowadziła do swojej oferty zestaw przydatnych funkcji, w tym Canvas, nowy kreator UI/UX, analitykę strefową, która może być przydatna do mierzenia wyników sprzedaży w odniesieniu do idealnych obszarów osiągnięć oraz wbudowane rozwiązanie telefoniczne. Planowane innowacje Zoho obejmują organizację podróży kupującego i klienta, która będzie wydobywać sygnały od klienta i tworzyć dynamiczne podróże i analitykę, a także analizę nastroju, która ma na celu przewidywanie emocji na podstawie danych tekstowych." źródło
A teraz kilka faktów z zeszłego roku:
- Najważniejszy produkt w zeszłym roku, Canvas - pierwsze w branży studio projektowe CRM bez kodu - spotkało się z dużym odzewem ze strony użytkowników dzięki swojej elastyczności i łatwości obsługi. Do 2022 roku Canvas wdrożyło łącznie 43 937 użytkowników.
- Funkcja organizacji podróży klienta, CommandCenter, podwoiła liczbę aktywnych użytkowników od czasu jej wprowadzenia w 2020 roku, z 3007 do 6422.
- Udoskonalona została istniejąca funkcję Sandbox. Użytkownicy mogą teraz tworzyć wiele tzw. piaskownic ( sandbox - odseparowane "miejsce" w którym działa program, dopóki nie jest pewne, że nie zawiera on błędów), a nawet utrzymywać jednolity dziennik wdrażania, aby śledzić zmiany ze wszystkich swoich piaskownic. Nawet podróże CommandCenter mogą być testowane w piaskownicy przed wprowadzeniem zmian na produkcję.
Mówiąc wprost, dzięki Zoho CRM sprzedaż nie musi być skomplikowana. Siedemnaście lat temu wyruszyliśmy w podróż, aby stworzyć światowej klasy CRM, dostępny dla firm każdej wielkości. Zoho dostarcza możliwości klasy korporacyjnej w prostych, przystępnych planach - i nasi klienci to doceniają.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak i dlaczego Zoho zostało uznane w Magic Quadrant for Sales Force Automation? Przeczytaj najnowszy raport Gartnera tutaj.
_____________________________________________________________________________
Firma Gartner nie popiera żadnego z dostawców, produktów ani usług przedstawionych w swoich publikacjach badawczych i nie zaleca użytkownikom technologii wybierania tylko tych dostawców, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie organizacji badawczej firmy Gartner i nie powinny być interpretowane jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub domniemanych, w odniesieniu do tych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.
Firma Gartner nie popiera żadnego z dostawców, produktów ani usług przedstawionych w swoich publikacjach badawczych i nie zaleca użytkownikom technologii wybierania tylko tych dostawców, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie organizacji badawczej firmy Gartner i nie powinny być interpretowane jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub domniemanych, w odniesieniu do tych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.