Praktyczne wskazówki jak poprawić wrażenia klientów z Zoho SalesIQ

Praktyczne wskazówki jak poprawić wrażenia klientów z Zoho SalesIQ

26-09-2022 14:31:20 Wg Z Partner

Jak poprawić wrażenia klientów 

z Zoho SalesIQ

Jeszcze nie tak dawno  byliśmy na etapie kiedy to rynek był rynkiem producenta/wytwórcy. Dominowało hasło „jak to zbudujesz, to przyjdą” i było statusem quo dla biznesu. Niezależnie od tego, czego faktycznie potrzebował klient, firmy produkowały masowo rzeczy, a ludzie tłumnie je kupowali.  "Doświadczenie, wrażenie czy zadowolenia klienta" - to hasła, które nie miały zbyt dużego znaczenia. Teraz marki konkurują ze sobą i wymyślają strategie przyciągania uwagi klientów. Czemu? Ponieważ jesteśmy w erze konsumenckiej i to klient jest w centrum zainteresowania. Nie można więc ignorować jego odczuć,  gdy wchodzi w interakcję ze produktem lub usługą. Dlatego doświadczenie klienta stało się dzisiaj przełomem w budowaniu i rozwijaniu biznesów.

Rozmowa z użyciem wyzwalaczy czatu

Załóżmy, że prowadzisz firmę zajmującą się nieruchomościami. Kiedy potencjalni klienci odwiedzają Twoją witrynę, mogą mieć mnóstwo pytań. Każda osoba ma określone kryteria dotyczące tego, czego chce, i będzie przeglądać Twoją witrynę tak, aby znaleźć to, co jej odpowiada.

Jeśli korzystasz Zoho SalesIQ możesz zidentyfikować interakcje z Twoją witryną za pomocą funkcji śledzenia odwiedzających  i skonfigurować automatyczne wyzwalacze czatu, aby rozpocząć pierwszą rozmowę z potencjalnymi klientami.

W zależności od tego co akurat przeglądają, skonfiguruj właściwy komunikat. Na przykład: „Szukasz spokojnej okolicy, aby uciec od miejskiej rutyny? Zobacz te oferty.” Dzięki temu sprawiasz, że odwiedzający spędzi więcej czasu na Twojej witrynie. Poprawiasz też jego pierwsze wrażenie w kontakcie z Twoją stroną. 

Przełam barierę dzięki proaktywnej obsłudze klienta

Według badań Khorosa 65% klientów twierdzi, że skorzystało z oferty innej markiz powodu złej obsługi klienta. Nie zaniedbuj więc tych relacji, gdyż może cię to kosztować utratę ponad połowy klientów.  Czy możesz sobie na to pozwolić? Czy jakakolwiek marka może sobie na to pozwolić?

Z Zoho SalesIQ wprowadzisz do swoich standardów proaktywną obsługę klienta. Na czym to polega? Na przykład  czat na żywo jest wyposażony w funkcje, takie jak rozmowy głosowe, udostępnianie ekranu i zdalny dostęp, aby zapewnić bezproblemowe i szybsze rozwiązywanie zapytań klientów. 

A jeśli chcesz zapewnić  jeszcze lepszą opiekę nad klientem, możesz zintegrować Zoho SalesIQ z Zoho CRM i Zoho Desk. Znacząco ułatwisz pracę działu obsługi klienta i spersonalizujesz interakcje z klientami. 

Integrując Zoho SalesIQ z Zoho CRM , za jednym naciśnięciem przycisku będziesz mieć pełny podgląd podróży klienta z Twoim produktem/usługą. Możesz odnieść się do tych informacji, aby zadbać o spersonalizowaną komunikację z każdym z nich. Z kolei integrując Zoho Desk z Zoho SalesIQ , możesz przenieść wszystkie interakcje z obsługą klienta w jedno miejsce, co zdecydowanie usprawni proces komunikacji.

Interakcja poza godzinami pracy dzięki automatyzacji botów

Praca od-do nie wchodzi w standardy Internetu.  Klienci oczekują, że marki będą im służyć przez całą dobę, każdego dnia. Nie znaczy to, że masz zatrudniać personel na zmiany, czy zrezygnować ze spania. Wystarczy zautomatyzować procesy i pozwolić botom SalesIQ zająć się  potrzebami Klientów poza godzinami Twojej pracy. 

Bot odpowiedzi

Ankieta Harvard Business Review pokazuje, że 81% wszystkich klientów próbuje samodzielnie załatwić sprawy, zanim skontaktuje się z przedstawicielem na żywo. Więc jeśli informacje są dostępne dla klientów, nie będą oni oczekiwać pomocy konsultantów.

Pomoże w tym Answer Bot od Zoho. To chatbot oparty na NLP. Na podstawie zapytań klientów bot odpowiedzi będzie oferować klientom odpowiednie artykuły z najczęściej zadawanymi pytaniami, samouczki wideo i inne przewodniki z biblioteki zasobów.

Bądź tam, gdzie są Twoi klienci dzięki obsłudze wielu urządzeń i kanałów

W przeszłości, jeśli klienci chcieli dotrzeć do marek, musieli kontaktować się z nimi za pośrednictwem określonych urządzeń i platform. Ze względu na pojawienie się i ogromny rozwój platform mediów społecznościowych klienci mają teraz dostęp do wielu kanałów i korzystają z wielu urządzeń. Będą się z Tobą kontaktować za pośrednictwem tych samych platform, na których widzieli Twoje posty.

Jeśli ktoś kontaktuje się z zapytaniem na Instagramie, poproszenie go o kontakt mailowy/telefoniczny w celu uzyskania wsparcia byłoby dla niego niedogodnością. Ponadto, jeśli Twój zespół pomocy technicznej przeskakuje między wieloma kanałami, aby odpowiadać na zapytania klientów, spowalnia to rozwiązywanie problemów i wpływa na ogólny odbiór Twojej marki w oczach klienta. 

Aby złagodzić to wielokanałowe wyzwanie dla konsultantów, a także dla klientów, Zoho SalesIQ oferuje teraz integrację ze wszystkimi popularnymi platformami, w tym Whatsapp, Facebook, Instagram i Telegram.

Popraw jakość obsługi klienta dzięki Mobilisten, czatowi Zoho SalesIQ w aplikacji

Według badań Buildfire użytkownicy smartfonów spędzają 3 godziny dziennie na korzystaniu z  Internetu na telefonie komórkowym. I 90% tego czasu spędzają tylko na aplikacjach mobilnych. 

Zoho bardzo dobrze zna potrzeby odbiorców więc  SalesIQ został wyposażony w mobilny pakiet SDK o nazwie Mobilisten . Ten czat w aplikacji oferuje potężne wsparcie na czacie na żywo wraz z niesamowitymi funkcjami, które promują Twój produkt / usługę i zapewniają doskonałą obsługę klienta. 

Jak to działa?

Załóżmy, że jesteś z sektora bankowego i Twój bank ma aplikację mobilną. Jeśli użytkownik Twojej aplikacji mobilnej wykazał zainteresowanie kredytami samochodowymi, sprawdzając powiązane strony i instrukcje, możesz wysłać mu powiadomienie push o tym, że jest to idealny czas na uzyskanie kredytu samochodowego ułatwiając mu ten proces. 

Podobnie jak za pomocą wyzwalaczy czatu w swojej witrynie, możesz również proaktywnie inicjować rozmowy z klientami mobilnymi na podstawie ich interakcji.  Oprócz tego Mobilisten ma również niesamowite funkcje, takie jak samoobsługa, dostosowywanie, integracje, śledzenie specyficzne dla urządzeń mobilnych, dzienniki urządzeń do debugowania aplikacji i wiele innych możliwości.

Zainteresowały Ci nowe możliwości w relacjach z klientami? Możesz przetestować Zoho SalesIQ przez 15 dni, zupełnie  za darmo.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0