Wskazówki eksperta: 4 powody, dlaczego integracja twojego CRM i narzędzia do zarządzania sprzedażą jest kluczowa dla sukcesu sprzedaży. 

Wskazówki eksperta: 4 powody, dlaczego integracja twojego CRM i narzędzia do zarządzania sprzedażą jest kluczowa dla sukcesu sprzedaży. 

15-06-2023 11:07:03 Wg Miron

Zespoły sprzedażowe mają wiele zadań do wykonania, od zarządzania potencjalnymi klientami do kontaktu z potencjalnymi klientami. Jednak odpowiednie połączenie narzędzi może pomóc usprawnić te procesy. Na przykład, integracja CRM-u i platformy do zarządzania sprzedażą może znacząco ulepszyć twój proces sprzedaży. Oto cztery powody, dlaczego integracja twojego CRM i narzędzia do zarządzania sprzedażą jest kluczowa dla sukcesu sprzedaży.



#1 Lepsze zarządzanie potencjalnymi klientami
Integracja platformy do zarządzania sprzedażą i CRM-u pozwala na zarządzanie i śledzenie potencjalnych klientów w jednym miejscu. Pozwala to priorytetyzować odpowiednie potencjalne klienty i skupić się na najbardziej obiecujących możliwościach. Dzięki klarownemu przeglądowi można zapewnić, że żadne potencjalne transakcje nie zostaną zapomniane, a jednocześnie systematycznie śledzić postępy w realizacji celów sprzedażowych.


#2 Wszystkie dane w jednym miejscu

Pożegnaj się z przełączaniem się między platformami, aby zdobyć potrzebne informacje. Dzięki dwukierunkowej synchronizacji między narzędziem do zarządzania sprzedażą a Zoho CRM, wszystkie dane dotyczące potencjalnych klientów mogą być przechowywane w jednym miejscu. To zintegrowane podejście zwalnia czas na bardziej istotne zadania, takie jak zaangażowanie potencjalnych klientów i finalizowanie transakcji, zwiększając efektywność i produktywność całego zespołu sprzedażowego.



#3 Ulepszona strategia sprzedaży i widoczność

Dzięki przechowywaniu wszystkich danych w jednym miejscu, menedżerowie sprzedaży i przedstawiciele handlowi mogą śledzić wskaźniki wydajności i identyfikować obszary do poprawy w swoich strategiach sprzedażowych w łatwy sposób. Pozwala to zespołom podejmować decyzje oparte na danych, optymalizować procesy sprzedaży i osiągać lepsze rezultaty. Ponadto, zintegrowana platforma do zarządzania sprzedażą i CRM może być wykorzystywana do automatyzacji marketingu, co prowadzi do bardziej efektywnego zarządzania leadami i klientami oraz lepszego dopasowania między zespołami sprzedaży i marketingu.



#4 Usprawniony proces adaptacji i szkolenia

Zintegrowana platforma dla danych sprzedażowych i klientów pomaga nowym przedstawicielom handlowym szybko zapoznać się z procesem sprzedaży w firmie oraz informacjami o klientach. Materiały szkoleniowe i najlepsze praktyki mogą być łatwo udostępniane i aktualizowane wśród całego zespołu sprzedażowego, zapewniając spójne przekazywanie informacji i podejście. Usprawnienie procesu adaptacji i szkolenia skraca czas, który jest potrzebny nowym przedstawicielom do osiągnięcia produktywności oraz pomaga im skuteczniej przyczyniać się do sukcesu zespołu.


Zwiększ moc swojego procesu sprzedaży dzięki automatyzacji e-maili i zadań z Zoho CRM.
Dowiedz się więcej o ofercie Zoho CRM dla Twojej firmy oraz programach dla firm w Zoho Creator - szczególnie warto zwrócić uwagę na aplikację dedykowaną zarządzaniu sprzedażą i CRM.


Miron

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0