ZOHO CRM w branży usługowej.
System, który pomaga budować relacje z klientami.
Jakość i skuteczność Twoich usług opiera się na relacjach z Klientami. Ich oczekiwania stale rosną, a Ty musisz zadbać o to, aby chcieli do Ciebie wrócić.
Z Zoho CRM planuj i wysyłaj zlecenia na czas i zdobywaj lojalność klientów w inteligentny sposób.
Czym różni się branża usługowa od innych?
W przypadku firm usługowych szybkość obsługi i zadowolenie klienta mają zasadnicze znaczenie dla budowania z nimi pozytywnych relacji. Specyfika branży polega na cyklicznym charakterze świadczonych usług, a klienci oczekują spersonalizowanej oferty, szybkiej reakcji i bezpośredniej komunikacji.
Jakich kluczowych funkcjonalności branże usługowe powinny szukać w CRM?
✓ Zintegrowane zarządzanie dokumentami.
✓ Pojedynczy system komunikacji wielokanałowej.
✓ Zarządzanie dostawcami i wykonawcami.
✓ Generowanie zamówienia sprzedaży i zakupu.
✓ Fakturowanie i płatności.
✓ Automatyzacja marketingu w celu generowania potencjalnych klientów.
✓ Zarządzanie kampaniami promocyjnymi.
Najważniejsze funkcje dla branży usługowej.
Dlaczego Zoho CRM jest dobry dla branży usługowych?
Widok 360 stopni
Kompletna baza wiedzy o klientach, w tym informacje o potencjalnych klientach, kontaktach i kontach - wszystko w jednym miejscu.
Pełna zgodność
Zoho CRM ma wbudowane funkcje, które pomagają firmom w UE prowadzić swoje interesy zgodnie z europejskimi przepisami dotyczących prywatności.
Dostępność 24h
Z aplikacją mobilną Zoho CRM realizujesz usługi i śledzisz zmiany na kontach non stop z każdego miejsca, w którym jesteś.
Personalizacja
Zbierasz różne informacje, wykonujesz dowolne, niestandardowe procesy biznesowe. Bezproblemowo je uruchamiasz i integrujesz z innymi aplikacjami.