Nowość dla małych biznesów: integracja SalesIQ z Instagramem

Nowość dla małych biznesów: integracja SalesIQ z Instagramem

10-06-2022 11:44:27 Wg Z Partner

Rozwijaj swój mały biznes z oparciu o dobre relacje:
nowa ​integracja SalesIQ z Instagramem

Instagram to nie tylko piękne zdjęcia, rolki czy memy. Może nawet nie zdajesz sobie sprawy jak to potężne medium wpływa na nasze zachowania zakupowe. Dlatego to miejsce jest idealne na start dla niemal każdej firmy. Liczba aktywnych użytkowników Instagrama sprawia, to ogromna siła marketingowa. A wprowadzenie Twojej firmy do tego świata może pomóc Ci zwiększyć rozpoznawalność, zbudować markę i nawiązać kontakt z odbiorcami  niemal bez kosztów. Ale czy mała firma z ograniczonym budżetem i czasem może nawiązać kontakt z klientami na Instagramie, jednocześnie obsługując zapytania z wielu miejsc? Zobacz jak jest to możliwe z SalesIQ!

Aby lepiej zobrazować jak działa SalesIQ pokażemy to na przykładzie. 

Case study

To jest  Katherine, która jest właścicielką Lutum,  firmy garncarskiej. Dziś konto Lutum na Instagramie ma ponad 60 000 obserwujących i wysyła swoje rzemiosło do ponad 63 krajów na całym świecie. Ale jak to wszystko się zaczęło?

Katherine była gospodynią domową, która hobbystycznie zajęła się garncarstwem, po warsztatach w jakich uczestniczyła. Od tego czasu ćwiczy swoje umiejętności i regularnie publikuje zdjęcia wykonanych prac na Instagramie. Z biegiem czasu ludzie zaczęli zwracać uwagę na jej twórczość, a ona zaczęła otrzymywać zapytania o chęć zakupu produktów.

Gdy zyskała popularność, pomyślała o przekształceniu swojego hobby w zawód na pełen etat. Nazwała firmę Lutum – co po łacinie oznacza glina – i założyła konto na Instagramie, aby zamieszczać tam swoje produkty.

Katherine otrzymywała wiele zapytań z Instagrama, ale nie była w stanie nadążyć z realizacją zamówień i zapytaniami klientów. Dlatego powoli i stopniowo zaczęła tracić klientów, ponieważ Katherine musiała być wszędzie i nie była w stanie zapewnić klientom satysfakcjonujących doświadczeń zakupowych. Nie poświęcała odpowiednio uwagi na proces tworzenia i proces budowania relacji z klientami.  Zdała sobie sprawę, że bez względu na to, jak dobre byłyby jej produkty, nie byłaby w stanie prowadzić firmy, gdyby nie odpowiadała na zapytania klientów i nie angażowała się w ich działania. Wtedy jeden ze znajomych polecił jej nowo uruchomioną integrację Instagrama w Zoho SalesIQ.

Po bezproblemowym wdrożeniu produktu i udanej integracji z kontem na Instagramie, Katherine była w stanie skonfigurować formularz przed czatem, aby przechwycić kluczowe informacje o klientach i nadążyć za wszystkimi ich zapytaniami na czas, zarówno w godzinach pracy, jak i poza nimi. Co więcej, dane klienta były automatycznie przesyłane do jej CRM, co pomogło ograniczyć ręczne wprowadzanie danych, wyeliminować nadmiarowość zadań i przyspieszyć cały proces.

Z biegiem lat jej firma rozrosła się wielokrotnie, a ona mogła również założyć stronę internetową, aby zaprezentować swoje produkty. Nadal jest zadowolonym klientem SalesIQ, zarządzając zarówno obsługą klienta, jak i zaangażowaniem na swojej stronie internetowej i koncie na Instagramie.

SalesIQ dla małych i średnich firm

Dodając Instagram do rosnącej listy integracji Zoho, takich jak Whatsapp, FB Messenger, Telegram, nadal pomagamy małym firmom poprawić wrażenia klientów, czy to w aplikacji do obsługi szybkich wiadomości, witrynie internetowej czy aplikacji mobilnej. Wypróbuj SalesIQ już dziś z 15-dniowym bezpłatnym okresem próbnym i płatnymi planami już od 87 zł/miesiąc

Sprawdź nową integrację i daj nam znać, jak przebiega Twoja współpraca i co poprawiło się w Twoim małym biznesie?

*Za darmo przez 14 dni. Bez zobowiązań. 

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0