9 sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
z Zoho SalesIQ
9 sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
Sukces procesu sprzedaży zależy od precyzyjnie dopracowanych przepływów pracy oraz narzędzi, które skutecznie identyfikują pożądane leady i pozwalają Twoim zespołom na wydajną pracę. Jednym z takich rozwiązań służących do zwiększenia sprzedaży jest Zoho SalesIQ. W tym artykule omówmy dziewięć najważniejszych wskazówek od Zoho, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą SalesIQ.
Wskazówka 1: Wyświetl tylko kontakty do potencjalnych klientów
Precyzyjne targetowanie pozwala oszczędzać czas. Korzystając z odpowiednich filtrów skupiasz się na tych klientach, którzy z większym prawdopodobieństwem zawrą z Tobą umowę. W SalesIQ możesz użyć opcji "niestandardowe widoki ", aby tylko pożądane leady pojawiały się na Twoim pulpicie nawigacyjnym.
Wskazówka 2: punktuj leady, aby szybciej je zdobywać
Dbanie o leady to jedno z trudniejszych zadań. Ciągłe sprawdzanie aktywności odwiedzających i obserwacja ich zachowań może być żmudnym procesem. Dlatego SalesIQ wykorzystuje funkcję lead scoring, która całą pracę wykona za ciebie. Ustawiasz różne warunki, aby oceniać odwiedzających, a gdy odwiedzający osiągnie podaną liczbę punktów, możesz wykonać w stosunku do niego zaplanowanie działanie.
Na przykład: W swoim sklepie internetowym ustawiasz punkty za określone działania. Za każdym razem, gdy odwiedzający odwiedza Twoją stronę z ofertą dostaje 100 punków, a gdy dodaje produkt do koszyka 200 punktów. Gdy odwiedzający osiągnie wynik 1000, możesz ustawić wyzwalacz, aby wysłać do niego kod rabatowy, aby poprawić sprzedaż.
Wskazówka 3: Przenieś swój CRM do SalesIQ, aby efektywnie zarządzać sprzedażą
Nie ma nic złego w korzystaniu z wielu aplikacji do śledzenia sprzedaży i zarządzania nią. Kiedy jednak musisz przemieszczać się między aplikacjami, aby wypełnić dane czy wygenerować konkretne informacje, staje się to męczącym procesem i nietrudno o pomyłki. Dlatego, aby zapewnić bezproblemową i wydajną sprzedaży warto ujednolicić system i zintegrować aplikacje między sobą.
SalesIQ jest ściśle zintegrowany z Zoho CRM, co oznacza, że wszystkie informacje o odwiedzających płynnie przepływają przez te aplikacje bez konieczności ręcznego ingerowania. Korzystając z widżetów , możesz również przeglądać informacje kontaktowe CRM i zarządzać bieżącymi transakcjami bezpośrednio w SalesIQ.
Wskazówka 4: Zaplanuj i eksportuj raporty w celu spójnej analizy sprzedaży
Gdy masz rozbudowaną bazę klientów, ważne jest, aby okresowo i bezpiecznie udostępniać je swoim analitykom i zespołom sprzedaży. Korzystając z opcji harmonogramu i eksportu w SalesIQ, możesz łatwo zautomatyzować i udostępnić swojemu zespołowi plik chroniony hasłem.
Wskazówka 5: Automatycznie inicjuj rozmowę, aby uzyskać lepsze efekty
Umożliwienie klientom kontaktu za pośrednictwem czatu na żywo, kiedy potrzebują pomocy, to znaczące rozwiązanie. Ale jeszcze lepiej jeśli zainicjujesz przyjazne rozmowy z odwiedzającymi, aby promować swój biznes. Korzystając z tzw. wyzwalaczy, w których samodzielnie ustalasz reguły, SalesIQ pozwala zautomatyzować ten proces zaangażowania i uczynić go bardziej efektywnym.
Wskazówka 6: Osobisty kontakt dzięki rozmowom audio
Łączenie się z odwiedzającym za pośrednictwem połączenia audio w celu zaproponowania ofert lub wsparcia go w jego problemach, może zwiększyć wiarygodność Twojej marki. Może także pomóc Ci rozwiązać jego problemy znacznie szybciej niż wsparcie tekstowe. W SalesIQ masz dwie metody dzwonienia do odwiedzających. Możesz zadzwonić do tych, którzy są online, korzystając z opcji połączenia audio SalesIQ , lub dotrzeć do odwiedzających offline, którzy podali swoje numery kontaktowe.
Wskazówka 7: Zautomatyzuj proces sprzedaży za pomocą chatbotów
Mówi się że Boty to święty Graal automatyzacji. Są wydajne i można je zaprojektować tak, aby spełniały wymagania Twojej firmy. W SalesIQ dostępne są dwa boty: oparte na zebranych zasobach Answer Bot i boty dopasowane do specyficznych funkcji Twojej firmy. Posiadanie samego bota nie rozwiązuje wszystkich problemów. Ważne jest, aby rozumiał odwiedzających i kontekst rozmowy, by rozwiązać ich problemy i poprowadzić do lepszych wyników sprzedaży.
Wskazówka 8: Wykorzystaj moc powiadomień push
Powiadomienie push to jeden z najlepszych sposobów na subtelne i konsekwentne zaangażowanie bez bycia nachalnym, jak to ma miejsce w przypadków tzw. zimnych e-maili lub połączeń telefonicznych. Funkcja powiadomień push SalesIQ sprawdzi się do wysyłania personalizowanych ofert i kodów rabatowych do użytkowników aplikacji mobilnej.
Wskazówka 9: Użyj skrótów klawiatury, aby szybko odnaleźć się w SalesIQ
Skróty klawiaturowe pozwalają uniknąć przechodzenia między wieloma sekcjami i przełączania kart. Oto kilka naszych ulubionych skrótów do szybszego poruszania się po SalesIQ:
Shift + C : Przejdź bezpośrednio do trwającej rozmowy
SPACJA : Błyskawicznie wyszukuj kontakty lub rozmowy
Alt/Option + Enter : Natychmiast odbieraj przychodzące czaty
Shift + N : szybko dodawaj notatki do rozmów, potencjalnych klientów, kontaktów i firm
F : Udostępnij plik ze swojego komputera
> : Przenieś trwający czat do innego operatora lub działu