9 sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w firmie

9 sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w firmie

13-09-2022 12:25:56 Wg Z Partner

9 sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w firmie

z Zoho SalesIQ

Sukces procesu sprzedaży zależy od precyzyjnie dopracowanych przepływów pracy oraz narzędzi, które skutecznie identyfikują pożądane leady i pozwalają Twoim zespołom na wydajną pracę. Jednym z takich rozwiązań służących do zwiększenia sprzedaży jest Zoho SalesIQ. W tym artykule omówmy dziewięć najważniejszych wskazówek od Zoho, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą SalesIQ.

Wskazówka 1:  Wyświetl tylko kontakty do potencjalnych klientów  

Precyzyjne targetowanie pozwala oszczędzać czas. Korzystając z odpowiednich filtrów skupiasz się na tych klientach, którzy z większym prawdopodobieństwem zawrą z Tobą umowę. W SalesIQ możesz użyć opcji "niestandardowe widoki ", aby tylko pożądane leady pojawiały się na Twoim pulpicie nawigacyjnym.

Wskazówka 2:   punktuj leady, aby szybciej je zdobywać

Dbanie o leady to jedno z trudniejszych zadań.  Ciągłe sprawdzanie aktywności odwiedzających i obserwacja ich zachowań może być żmudnym procesem. Dlatego SalesIQ wykorzystuje funkcję lead scoring, która całą pracę wykona za ciebie. Ustawiasz różne warunki, aby oceniać odwiedzających, a gdy odwiedzający osiągnie podaną liczbę punktów, możesz wykonać w stosunku do niego zaplanowanie działanie.

Na przykład: W swoim sklepie internetowym ustawiasz punkty za określone działania. Za każdym razem, gdy odwiedzający odwiedza Twoją stronę z ofertą dostaje 100 punków, a gdy dodaje produkt do koszyka 200 punktów. Gdy odwiedzający osiągnie wynik 1000, możesz ustawić wyzwalacz, aby wysłać do niego kod rabatowy, aby poprawić sprzedaż.

Wskazówka 3: Przenieś swój CRM do SalesIQ, aby efektywnie zarządzać sprzedażą 


Nie ma nic złego w korzystaniu z wielu aplikacji do śledzenia sprzedaży i zarządzania nią.  Kiedy jednak musisz przemieszczać się między aplikacjami, aby wypełnić dane czy wygenerować konkretne informacje, staje się to męczącym procesem i nietrudno o pomyłki. Dlatego, aby zapewnić bezproblemową i wydajną sprzedaży warto ujednolicić system i zintegrować aplikacje między sobą. 

SalesIQ jest ściśle zintegrowany z Zoho CRM, co oznacza, że ​​wszystkie informacje o odwiedzających płynnie przepływają przez te aplikacje bez konieczności ręcznego ingerowania. Korzystając z widżetów , możesz również przeglądać informacje kontaktowe CRM i zarządzać bieżącymi transakcjami bezpośrednio w SalesIQ.

Wskazówka 4: Zaplanuj i eksportuj raporty w celu spójnej analizy sprzedaży 

Gdy masz rozbudowaną bazę klientów, ważne jest, aby okresowo i bezpiecznie udostępniać je swoim analitykom i zespołom sprzedaży. Korzystając z opcji harmonogramu i eksportu w SalesIQ, możesz łatwo zautomatyzować i udostępnić swojemu zespołowi plik chroniony hasłem.

Wskazówka 5: Automatycznie inicjuj rozmowę, aby uzyskać lepsze efekty

Umożliwienie klientom kontaktu za pośrednictwem czatu na żywo, kiedy potrzebują pomocy,  to znaczące rozwiązanie. Ale jeszcze lepiej jeśli zainicjujesz przyjazne rozmowy z odwiedzającymi, aby promować swój biznes. Korzystając z tzw. wyzwalaczy, w których samodzielnie ustalasz reguły, SalesIQ pozwala zautomatyzować ten proces zaangażowania i uczynić go bardziej efektywnym. 

 Wskazówka 6: Osobisty kontakt dzięki rozmowom audio

Łączenie się z odwiedzającym za pośrednictwem połączenia audio w celu zaproponowania ofert lub wsparcia go w jego problemach, może zwiększyć wiarygodność Twojej marki. Może także pomóc Ci rozwiązać jego problemy znacznie szybciej niż wsparcie tekstowe. W SalesIQ masz dwie metody dzwonienia do odwiedzających. Możesz zadzwonić do tych, którzy są online, korzystając z opcji połączenia audio SalesIQ , lub dotrzeć do odwiedzających offline, którzy podali swoje numery kontaktowe.

 Wskazówka 7: Zautomatyzuj proces sprzedaży  za pomocą chatbotów

Mówi się że Boty to święty Graal automatyzacji. Są wydajne i można je zaprojektować tak, aby spełniały wymagania Twojej firmy. W SalesIQ dostępne są dwa boty: oparte na zebranych zasobach Answer Bot i boty dopasowane do specyficznych funkcji Twojej firmy. Posiadanie samego bota nie rozwiązuje wszystkich problemów. Ważne jest, aby rozumiał odwiedzających i kontekst rozmowy, by rozwiązać ich problemy i poprowadzić do lepszych wyników sprzedaży.

Wskazówka 8: Wykorzystaj moc powiadomień push


Powiadomienie push to jeden z najlepszych sposobów na subtelne i konsekwentne zaangażowanie bez bycia nachalnym, jak to ma miejsce w przypadków tzw. zimnych e-maili lub połączeń telefonicznych. Funkcja powiadomień push SalesIQ sprawdzi się do wysyłania personalizowanych ofert i kodów rabatowych do użytkowników aplikacji mobilnej.

Wskazówka 9: Użyj skrótów klawiatury, aby szybko odnaleźć się w SalesIQ 

Skróty klawiaturowe pozwalają uniknąć przechodzenia między wieloma sekcjami i przełączania kart. Oto kilka naszych ulubionych skrótów do szybszego poruszania się po SalesIQ:

Shift + C : Przejdź bezpośrednio do trwającej rozmowy

SPACJA : Błyskawicznie wyszukuj kontakty lub rozmowy

Alt/Option + Enter : Natychmiast odbieraj przychodzące czaty

Shift + N : szybko dodawaj notatki do rozmów, potencjalnych klientów, kontaktów i firm

F : Udostępnij plik ze swojego komputera

> : Przenieś trwający czat do innego operatora lub działu

Śmiało wypróbuj wskazówki, opracowane przez team Zoho i daj nam znać, które metody sprawdzają się u Ciebie najlepiej. Jeśli masz pytania na temat działania SalesIQ skontaktuj się  z nami. Podpowiemy Ci jak możesz wspomóc sprzedaż w swojej firmie z tym narzędziem.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0