Zoho SalesIQ: klucz do wiekszego zaangażowania użytkowników

Zoho SalesIQ: klucz do wiekszego zaangażowania użytkowników

17-01-2022 12:52:52 Wg Z Partner

Zoho SalesIQ: 

złoty klucz do większego zaangażowania użytkowników

Jaka jest różnica między przeciętnym użytkownikiem a użytkownikiem zaangażowanym? Otóż, ci pierwsi kupią i odchodzą, a ci drudzy dokonują zakupu, wracają i są najlepszą reklamą Twoich usług lub produktów. Dla takich klientów warto się więcej postarać. Dlatego w tym  poście omówimy wskazówki, jak rozwinąć strategie zaangażowania użytkowników z Zoho SalesIQ. Zaczynamy!

Czym jest zaangażowanie użytkownika?

Zaangażowanie użytkowników to osobista więź, którą marka tworzy ze swoimi klientami, dzięki czemu czują się ważni i docenieni przez firmę. Tworząc przekonującą strategię zaangażowania klienta, wszystkie zespoły ds. marketingu, sprzedaży i rozwoju powinny być zaangażowane w ten proces, aby odbiorca stał się Twoim lojalnym klientem.

Dlaczego zaangażowanie użytkowników ma kluczowe znaczenie?

Uwaga użytkownika jest ograniczonym zasobem, zwłaszcza gdy stara się o nią także Twoja konkurencja. Dlatego doświadczenie stworzone przez markę odgrywa kluczowy czynnik w decyzjach zakupowych. Oznacza to, że odpowiednie zaangażowanie użytkownika w relacje z marką zaowocuje dalszymi poleceniami Twojej firmy i poprawią poziomy subskrypcji.

Zanim zagłębimy się w szczegóły, spójrzmy na niektóre wskaźniki do pomiaru zaangażowania użytkowników.

Wskaźniki zaangażowania użytkowników do śledzenia

Najczęstszym wskaźnikiem zaangażowania jest liczba aktywnych użytkowników. Jednak będzie się to różnić w zależności od oferowanych produktów lub usług.  Na przykład w aplikacji podatkowej,  biorąc pod uwagę, że rozliczenie podatkowe odbywa się tylko raz w roku., liczenie aktywnych użytkowników dziennie mija się z celem. Ale już dla aplikacji mediów społecznościowych będzie to bardzo ważne kryterium. Dlatego ważne jest, aby zrozumieć swój produkt i bazę klientów przed ustaleniem punktu odniesienia do pomiaru zaangażowania użytkowników. Inne dane, które możesz śledzić, obejmują nowe wizyty, czas spędzony na stronie, konwersje itp.

 Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników dzięki Zoho SalesIQ?

Porozmawiajmy o kilku najlepszych praktykach, które można łatwo wykonać za pomocą platformy angażującej klienta, takiej jak Zoho SalesIQ .

  • Przekaż wskazówki za pośrednictwem czatu na żywo
    To zdecydowanie jedna z najlepszych i najskuteczniejszych metod angażowania klientów. Funkcja czatu na żywo SalesIQ pomaga rozpocząć rozmowy z potencjalnymi klientami w decydującym momencie ich decyzji o zakupie i dając im zapewnienie o dobrym wyborze.
  • Wdrażaj chatboty oparte na sztucznej inteligencji 
    Inteligentne chatboty zapewniają natychmiastową pomoc użytkownikom, nie czekając na odpowiedź człowieka. A dzięki bezkodowemu konstruktorowi botów, jedyne co musisz zrobić, to utworzyć przepływ dla swojego chatbota za pomocą interfejsu „przeciągnij i upuść” . A następnie wpisać odpowiedzi bota.
  • Oferuj kompleksową pomoc 
    Co się stanie, jeśli użytkownik napotka problem w trakcie użytkowania Twojego produktu? Na ratunek przychodzą artykuły i tutoriale, ale przeglądanie artykułów w poszukiwaniu informacji staje się czasochłonne. SalesIQ oferuje boty odpowiedzi, które wykorzystują bibliotekę zasobów do rozwiązywania problemów użytkowników. Ograniczasz do minimum swoją pracę i średni czas rozwiązywania problemów.
  • Poznaj potrzeby i zainteresowania swoich użytkowników
    Dowiedz się kim są Twoi użytkownicy — poznaj źródło ruchu, położenie geograficzne, interakcja z witryną w czasie rzeczywistym, liczbę odwiedzin w witrynie i inne. Wszystko po to, aby ocenić możliwości zakupowe. Aplikacja posiada tzw. Ring View, czyli szybki podgląd wszystkich odwiedzających z podziałem na gorące, ciepłe i zimne leady, oraz dostęp do szczegółowych  informacji o odwiedzających.
  • Zachowaj ludzki wymiar interakcji głosowych
    Chociaż sztuczna inteligencja gra główną rolę w budowaniu zaangażowania klienta, ludzkie interakcje są najważniejsze. Złożone zapytania i skomplikowane wyjaśnienia dotyczące produktów nadal muszą być obsługiwane przez konsultantów. 
    SalesIQ obsługuje połączenia głosowe i udostępnianie ekranu w oknie czatu, aby wizualnie prowadzić klientów przez ścieżkę rozwiązywania problemu.

Zwiększ swój współczynnik konwersji już dziś

Skuteczne zaangażowanie użytkowników tworzy osobistą więź z Twoją marką i zmienia potencjalnych użytkowników w lojalnych klientów. Zacznij więc od strategii zaangażowania klienta z Zoho SalesIQ i pielęgnuj lepsze relacje z klientami.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0